Recenze

Sada P-shine

července 11, 201620 Comments


Asi do konce střední školy jsem měla vždy krásné nehty, na kterých jsem si zakládala, protože dorůstaly do krásné délky bez jakýchkoliv problémů. Bohužel se jejich stav začal pomalu zhoršovat a já se snažila hledat nějaká účinná řešení. Vyzkoušela jsem různé vodičky, které nepomohly i tabletky na nehty a vlasy, u kterých jsem neměla výdrž k jejich pojídání. Jednou jsem si na slevomatu koupila poukaz na ošetření nehtů technikou P-shine a z výsledku jsem byla tak nadšená, že když jsem navštívila veletrh Interbeauty Prague a u vchodu dostala poukázku pro nákup této P-shine sady za polovinu ceny, než jsem ji viděla na internetu, řekla jsem si - OK, ta musí být moje! 




Sadu dostanete v praktické ploché plastové krabičce, která obsahuje všechny potřebnosti pro tuto techniku úpravy nehtů. A to dvě dózičky - č. 1 s pastou a č. 2 s práškem a ke každé barevně shodné leštičky, dále leštící hadřík, špachtly na pastu a tři jemné pilníčky pro zbroušení povrchu nehtu. 



Použití je velmi jednoduché. Po úpravě nehtů vezměte jeden z pilníčků a zelenou částí zapravte okraj nehtu (pouze zapravit drobné nerovnosti) a růžovou stranou lehce zpilujete povrch nehtu. Pokud jsou Vaše nehty velmi tenké, tento krok přeskočte! Pak je na řadě dózička s pastou. Já si dávám pastu buďto na leštičku nebo přímo na nehet. Vždy dejte malé množství a případně přidejte, protože nadbytek se odrolí pryč při zalešťování. Takže vezmete leštičku a dlouhými pohyby jedním směrem pastu zapracujete do nehtu. Že to děláte správně poznáte jednoduše, protože se Váš nehet začne krásně lesknout. A v tu chvíli přichází řada na pudr, který opět lehce nanesete na leštičku a pastu s ním usaďte. 



Celý proces zabere cca 15-30 minut - záleží na tréninku ;-) Nehtíky Vám zůstanou hezky lesklé asi 14 dní. Vypadají tak hezky upraveně, takže s nimi nemusíte již nic dalšího dělat. Pokud však nehty budete chtít nalakovat, počítejte s tím, že se Vám lak začne rychleji olupovat. Následné odlakování je mnohem rychlejší. 




A jaké byly výsledky z aplikace P.Shine sady? Změnu jsem zaznamenala hned po prvním použití. Dříve se mi nehty loupaly jak papír - neměla jsem je nijak tenké, ale neustále se olupovaly na koncích. Navíc, když jsem si nechala narůst delší nehtíky, tak se mi dost často v půlce nehtového lůžka nalomily, což není nic příjemného, a u ukazováčků se mi někdy štěpily. Nyní mé nehty vypadají mnohem zdravěji, pevněji a krásně se lesknou. Již dlouho jsem žádný z těchto problémů nezaznamenala.




Takže pokud potřebujete své nehty trošku zpevnit a vyztužit, ale nechcete okamžitě kupovat celou tuto sadu, zajděte si na P.Shine k manikérce a pokud budete mít stejně pozitivní pocit ze svých nehtů jako já, určitě mohu sadu vřele doporučit. Je to prostě paráda! 


Fakta: 

Obsah: 3 pilníky, špachtle, leštící ubrousek, pasta (8g), pudr (5g), 2 leštičky
Cena: 720 - 1500Kč
Možnost dokoupit nové leštičky, pastu i prášek

Pro a proti: 

+ zpevní
+ zabrání třepení a lámání
+ praktické balení
+ lesk nehtů
+ okamžitý efekt
- neudělá se to samo

Známka: 1



Už jste někdy na P.Shine byli? Nebo vlastníte tuto sadu? Jak se Vám tato technika líbí? Podělte se se mnou v komentářích :)




XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Celkově s žádnou odbornější prácí s nehty zkušenost nemám. Nikdy jsem na manikuře nebyla a celkově nehty nějak neupravovala víc, jak stříhnout-zapilovat-konec... občas se zmůžu na lak, ale střídám 3barvy, jelikož se mi žádné nelíbí. Posledni dobou se mi začli dost lámat a dvojit, takže jsem spíš zkoušela takové ty zpevňující laky, protože nesnesu krátké nehty :D ale nulový efekt. Po přečtení tohohle článku, dost možná P.Shine zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej. Mě to hodně pomohlo a schválně jsem si nechala i narůst dlouhé nehty a krásně to vydržely. P.Shinem se léčí i nehty zničené po sundání umělých nehtů.

      Vymazat
  2. Na P-shine jsem jednou byla a úplná paráda! Nehty byly nádherné :)

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se moc líbí, že i když si člověk nehty nenalakuje, tak jsou takové upravené :)

      Vymazat
  3. Tak tenhle článek se mi hodil :) Taky jsem do střední měla zdravé, pevné nehty, které rychle rostly. A teď? Hrůza a děs.
    Takže děkuji za tip a mrknu po tom
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se článek trefil :) Určitě vyzkoušej. Doufám, že to pomůže i tobě :) Kdyžtak pak dej vědět, jak to dopadlo ;-) Mám ráda zpětné vazby :)

      Vymazat
  4. P-shine jsem vyzkoušela jednou, ale byla jsem z něho unešená - podle mě skvělá věc. Jednu dobu jsem do toho chtěla i investovat, ale moje nehty jsou v dobrém stavu a nepotřebují takovou péši navíc. Ale někdy bych si zas mohla zajít na manikůru s p-shinem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tato manikúra nehtům neublíží, ale pokud má člověk nehty zdravé, chápu, že je trošku zbytečné investovat do sady tolik peněz :)

      Vymazat
  5. O tomhle jsem ještě neslyšela :) Já mám lampu od Sally Hensen a celou sadu na gelové nehty a dělám a upravuji si je sama. Tohle vypadá zajímavě, škoda, že jsi nepřidala nějaké fotky před a po.
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.Shine se používá pro přirozené nehty. Chtěla jsem dát i fotky rukou, ale bohužel jsem zapomněla fotku před udělat :/ Tak ještě přidám aspoň tu po, pokud se mi povede vyfotit :D

      Vymazat
  6. Ja som mala malú sadu P-Shine a bola naozaj super :) Viem si teda predstaviť, aká super je táto veľká. Som rada, že si spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja osobne si myslím, že keď z ničoho nič sa zmenila kvalita nechtov, či to nespôsobila nejaká rapidna zmena stravy, životného štýlu alebo niečo tak podobne. Pretože take veci sa zvyknú prejavovať na nechtoch, vlasoch,pleti a rôznych iných veciach, lebo telo nemá živiny. Nič proti tejto sade, len hovorím, že možno by nebolo zlé sa na to pozrieť aj z inej stránky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je určitě pravda, to mě samozřejmě také napadlo. Já jsem ale nic zásadního neměnila, takže nevím, co to mohlo způsobit. Bohužel zrovna nehty jsou docela špatná část našeho těla u které bychom se snažili dojít na důvod. Protože když něco ve svém životě změníme, přeci jen chvilku trvá, než se to projeví, takže se to nakonec nikomu moc řešit nechce. Navíc to může ovlivňovat tolik faktorů, že je hodně náročné to zjistit.

      Vymazat
  8. To vypadá opravdu super! O nehty jsem si tedy nikdy nenechala nejak pečovat od manikerky, pedikerky:D přišli mi vždy tak nejak v pohodě. Mám je kratší, ale je pravda, ze se mi hodně lámou... O výrobku budu určitě uvažovat, díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak můžeš také vyzkoušet. Třeba to pomůže ke zpevnění tvých nehtů a nebudou se tolik lámat :)

      Vymazat
  9. Tuto sadu nevlastním, ale hodně mě zaujala.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to krásně! :) také se mi nehty třepí, přesně jak píšeš, na koncích, takže bych to také potřebovala! :D
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)