Recenze

Dermokil - Jílová pleťová maska

července 07, 201610 Comments


A teď se mi přiznejte! Je zde někdo, kdo nikdy nepoužívá pleťové masky? Já věřím, že naprostá většina z Vás si alespoň jednou za čas nějakou tu masku na obličej dá. Například já masky zbožňuji! Mám jich doma několik - každá se věnuje nějakému jinému účinku a dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na jednu z nich. A tou je Jílová pleťová maska pro normální pleť od turecké značky Dermokil. Takže jak u mne tato maska působila? 




Výhodou u ní je, že si můžete vybrat mezi běžným velkým balením nebo si pořídit jednorázový sáček na vyzkoušení. A já vyzkoušela právě toto menší balení. Maska Vám přijde v zalisovaném pytlíčku, který obsahuje 15ml. Na zadní straně najdete papírek s popisem, použitím a složením. 



Někteří by si masku pravděpodobně rozdělili na dvě části a použili ji tak dvakrát. Na zadní části se píše, aby byla aplikována silná vrstva přípravku, proto jsem se rozhodla aplikovat celé balení. Maska má mírně našedlou barvu a velmi příjemnou lehce medovou vůni. Aplikovala jsem tedy silnou vrstvu na vyčištěnou pleť a nechala ji 15 minut působit. Po 15-ti minutách je maska na obličeji vyschlá a ztvrdlá. Z obličeje ji opláchneme vlažnou vodou. 



Úplně prvním pocitem, který jsem po spláchnutí masky měla byla projasněná pleť. To byla první myšlenka, když jsem na sebe mrkla do zrcadla. Dále jsem pociťovala, že je má pleť hydratovaná, vyživená a hebčí. Dále maska v popisu slibovala, že pomůže proti černým tečkám a po bližším shlédnutí pleti jsem skutečně pozorovala, že jsou póry více pročištěné a méně viditelné, ale určitě všechny černé tečky nedokáže odstranit úplně (taková maska ani neexistuje).



Takže v závěru musím říct, že použití této masky byl velmi příjemný zážitek. Pleť po ní byla rozhodně v lepším stavu než před jejím použití, takže za sebe určitě doporučuji. Tuto masku si můžete zvolit také v provedené pro pleť mastnou či problematickou. 

Fakta: 
Obsah: 15ml
Cena: 150Kč
Druhy: 3 (normální, mastná, problematická pleť)
Slibované účinky: efektivní řešení proti pupínkům, černým tečkám, akné, skvrnám a odumřelým kožním buňkám hned při prvním použití

Pro a proti:
+ projasní pleť
+ odstraní odumřelé buňky
+ pročistí zanešené póry
+ hydratuje
+ výživí
+ možnost vyzkoušet jednorázové balení
- vyšší cena jednorázového balení

Známka: 1-

Už jste někdy o této značce slyšeli? A jaké pleťové masky máte rádi Vy? Podělte se se mnou v komentářích. 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Jílovou masku jsem nikdy nezkoušela, určitě v budoucnu někdy vyzkouším. Ani o téhle značce jsem nikdy neslyšela, což plus aspoň teď znám něco nového. :) Já momentálně asi nejvíc miluju masku s minerály z mrtvého moře, ta je u mě teď top! Ale ráda zkouším nové masky. Třeba skvělá je i termo maska od garnier, která obličej přjemně zahřeje a spolehlivě vyčistí. :) Awakened Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tu termo masku jsem nezkoušela :) Já si dávám většinou hydratační nebo čistící.

      Vymazat
  2. Ještě jsem o této značce neslyšela, ale jílové masky mám ráda takže na ni určo mrknu :-)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně dlouho jílovou masku neměla, a tato byla moc příjemná :)

      Vymazat
  3. Ahoj to vypadá moc dobře! Koukala jsem se na stránky a zaujala mě ta pečující 7 kúra http://www.dermokil.cz/cs/Pletova-kosmetika/Dermokil/Denni-pletova-pecujici-kura-7-efektu-p44c34.html nemáš s ní už nějaké zkušenosti? Je docela drahá proto bych chtěla na ní znát nejdřív názor. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, bohužel s touto kúrou zkušenost zatím nemám. Zkoušela jsem pouze tuto masku a tělové mléko, ale oba výrobky mne potěšily. Četla jsem si popis, a myslím, že by výrobek určitě mohl být super a splnit to, co slibuje. Většina jílových masek má čistící účinky, navíc i odstraní odumřelou kůži díky peelingu, takže přispěje k regeneraci pokožky. Budu ráda, když mi napíšeš, jak ses rozhodla a případně se podělila o své první dojmy :)

      Vymazat
  4. Veľmi sa mi paci ze si dala aj foto s tebou :) inak 1- je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi to správné :D Aby všichni věděli, jak vypadá maska a taky, jak pak člověk vypadá, když si ji naplácá na obličej :)

      Vymazat
  5. Značku neznám, ale jílové masky mam velice ráda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že také používáš masky :) A jaká je tvá oblíbená? :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)