Unboxing

Brandnooz boxové shrnutí

srpna 08, 201610 Comments


Již delší dobu jsem na svém blogu nezveřejnila žádný článek o Brandnooz boxu. Ale nebylo to z důvodu, že bych tuto předplatnou službu ukončila, ale proto, že jsem nikdy článek nestíhala napsat v čas a pak už bylo strašně pozdě. Takže jsem si řekla, že bych mohla udělat takové shrnutí za poslední měsíce. 





Brandnooz box - KVĚTEN


Květnový brandnooz box mě velmi překvapil obrovskou krabicí ovocného müsli -
Schneekoppe Vollfrucht Hochwert Müsli. Jelikož stojí 115Kč, byla jsem velice ráda, že jej mohu vyzkoušet touto formou přes box, protože sama v obchodě bych po něm z důvodu vysoké ceny nejspíše nesáhla. Müsli je skutečně nadupané hromadou ovoce, a myslím si, že se jedná o velmi kvalitní produkt. Takže pokud jste milovníci ovocného müsli a nevadí Vám vyšší cena, běžte do něj! 

Mou asi nejoblíbenější položkou byla láhev Strongbow - Red Berries bez alkoholu. Tyto ovocné cidery mám moc ráda a na nápoji jsem si pochutnala hned večer u filmu. K němu jsme si také s přítelem otevřeli nesolené brambůrky od Bohemie, ale shodli jsme se, že jim prostě chybí sůl. Byly takové ... neslané.


Nazmar nepřišel ani nápoj Capri-Sonne, který jsem jako dítě milovala a vzala jsem si jej s sebou do školy. Musím říct, že je nápoj do kabelky dosti praktický, protože nezabere moc místa :) Grilovací koření od Maggi spolu s jemným kečupem od Spaku teď v létě rozhodně využijeme, protože moc rádi grilujeme a taková věc se prostě hodí. Kečup je chuťově velice dobrý a hustý. 

Mentos přišel s novou příchutí Shakies, která má chuť ovocného milkshaku. Provedení bylo dobré, ale asi bych raději zůstala u tradičního ovocného s plnou chutí. Posledním byla proteinová tyčinka s karamelem, kterou jsem si nechávala na nějakou sportovní příležitost, ale nakonec ji v záchvatu mlsnosti snědla. 

Brandnooz box - ČERVEN

Červnový balíček už mi přišel o něco slabší. Největším zklamáním u mě byla Bitter sweet cola, kterou jsme pouze ochutnali a poté vylili, protože nic tak nedobrého jsme snad nikdy nepili. Dalším zklamáním u mě byl sirup Mojito Meloun od Jupí. Tato "letní" chuť je možná zajímavá na etiketě, ale chuťově rozhodně ne. Poslední nápoj v boxu však vše dorovnal, protože cidery Strongbow miluji a tak jsem si na novém provedení Dark Fruit moc pochutnala. 



Box obsahoval také mnoho pochutin - Haribo Miami Fizz, Kávovou Fidorku, Bebe Naměkko, ChupaChups žvýkačky a Vest solené tyčinky. Se všemi těmito dobrůtkami jsme byli moc spokojení. Tyčinky byly naprosto tradiční, fidorka mi chuťově připomínala oplatky kávenky. Haribo Miami fizz byly kyselé pásky, které známe ze školních bufetů, pouze rozsekané na menší kousky. Bebe Naměkko se již objevilo v minulém boxu a tato sušenka je skutečně vynikající - připomíná sušenky cookies. Tedy žádná z těchto věcí nebyla nijak velká novinka, ale všechny obměny mi moc chutnaly. 

Dále zde bylo několik pečících věcí jako Babiččina volba mouka pro kynuté těsto, Noli sušené droždí a Dr. Oetker Zlatý klas. Tyto věci se do kuchyně určitě hodí, ale zatím jsem je uschovala do šuplíčku a čekám na příležitost k jejich využití. Ještě v boxu byla Boneco hořčice dijon, kterou jelikož nejím, jsem věnovala svému příteli. 

Poslední se v boxu nacházelo 6 pytlíčků ledových čajů od firmy Ahmed tea, což je něco, co v létě potěší každého. Čaje si je možné připravit jednoduše postudenu a nebo pro přípravu čajové chlazené limonády například s ovocem.

Brandnooz box - ČERVENEC

A zatím poslední box, který mi přišel opět vyšplhal o pár příček nahoru, protože byl nadupaný samými dobrotami! Boxu tentokrát vévodilo obrovské balení Golden Minis od Nestlé, o kterém jsem již slyšela nějakou chválu a tak jsem ráda, že jej budu moct ochutnat. Vzhledově jsou stejné jako Cini Minis, jen bez skořice. 



Box byl plný různých dobrůtek jako například Oreo Chocolate cream, Milka Sensation, Balconi CeReal a TUC Sweet chilli. Na všechny dobroty se moc těším, ale TUC nejspíš opět věnuji příteli, jelikož ostřejší příchutě příliš nemusím.

Dále zde byly opět nějací grilovací pomocníci - tentokrát koření na steak a jogurtový dresing vhodný do salátu. A pytlíček s fazolovou polévkou od Maggi. 

SHRNUTÍ

Celkově  jsem s boxy velice spokojená. Vždy mě většina položek boxu potěší. Občas se kvalita výběru lehce sníží, ale další měsíc to Brandnooz vždy dožene zpět. Box stojí 249 - 299Kč, dle výběru balíčku a produkty tuto hodnotu pravidelně přesahují. S předplatným hodlám pokračovat i nadále.

A pokud chcete box objednat nezávazně na zkoušku za pouhých 199Kč, odkaz na tuto nabídku máte zde: box na zkoušku 199 Kč (nezávazně spolu)

A co Vy? Už jste o Brandnooz boxu slyšeli? Nebo jej sami odebíráte? A pokud ano, jak jste s ním spokojeni?


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Já měla dva poslední boxy, ale už u toho prvního jsem se zamilovala! Je to fakt skvělý nápad a produkty mě ve většině případu potěšily 😊

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je to skvělá možnost, jak ochutnat novinky na trhu :)

      Vymazat
  2. Odebírám poctivě už asi rok a všechny poctivě recenzuji na www.siraelxy.blogspot.cz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi šikula. Taky už se budu snažit být poctivější :D

      Vymazat
  3. Tak tieto boxy sú super. Mňa by najviac potešil Červenec.. Veľmi sa mi páči že oproti Šmakujto boxu sa v Brandnooz nachádzajú práveže známe a odskúčané veci, kdežto Šmakujto je na mňa až príliš bujarí a častokrát mi ani nechutili tie suroviny, pretože som príliš zvyknutá na klasiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu. Šmakujto mě taky příliš nezaujal. Mnoho kombinací je hodně zvláštních spíše pro experimentátory, což já zrovna nejsem.

      Vymazat
  4. Nad týmito boxami som uvažovala, ale ešte som si ich zatiaľ neobjednala. Všetky vecičky v nich však vyzerajú super!
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vždy zvědavá co přijde ... Je to takový box překvapení :D

      Vymazat
  5. Wauu tak o tom so mešte nikdy nepočula.
    Vyzerá to však super!

    NINAVE

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)