Recepty

Jednoduchá obědová inspirace II.

srpna 25, 201616 Comments


Ráno jsem si sedla a přemýšlela, co k obědu ... Jelikož jsem měla v ledničce balkánský sýr, na který jsem měla již delší dobu chuť, řekla jsem si, že vytvořím něco a lá šopský salát*. 




Co budeme potřebovat: 
1/2 salátové okurky
4-5 rajčat
100g balkánského sýru
semínka či ořechy dle vlastní chuti
olivový olej

Příprava: 
Rajčata s okurkou si důkladně opláchneme a vše nakrájíme na menší kostičky. Stejně tak přikrájíme balkánský sýr a vše vložíme do mísy. Suroviny zakápneme olivovým olejem a přisypeme semínka či oříšky. Já do salátu použila sezamová a slunečnicová semínka, ale kdybych doma měla, určitě bych přidala třeba vlašské oříšky nasekané na kousky. Pokud to potřebujete, můžete si salát dochutit pepřem a solí, já si jej nechala čistý bez koření. A voilá, během 5-ti minut máme výborný lehký salát, ke kterému si můžete například opéct kousek bagetky. Z receptu vytvoříme cca 2 porce salátu. 

* Šopský salát se dělá ještě s paprikou a cibulí



Semínka a ořechy jsou bohatým zdrojem tělu prospěšných živin a olejů, na což jsem v tomto extrémně jednoduchém a rychlém receptu chtěla poukázat. Je možné je přidat takřka všude :)

Bon apetit!


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Šopský salát mám šíleně ráda :) Zajímavá kombinace s těmi semínky, určitě vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Dají se přidat do spousty věcí a jsou tolik zdravé :)

      Vymazat
  2. Mňamka, mám takové saláty moc ráda, akorát si je vždy dělám bez rajčat, protože je nesnáším.

    Vyvolej.to | Památka na celý život

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to chápu. Já si jednu dobu myslela, že na ně mám alergii, ale pak se ukázalo, že to byl planý poplach :D

      Vymazat
  3. Rajčata nahradím paprikou a zítra bude super obídek :-) díky za tip :-)

    The Word of makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Salát vypadá opravdu dobře. V mém případě ideální večeře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jej dávala včera na oběd a ještě mi zbyl na dnešek :)

      Vymazat
  5. Mňam! Ja šalátiky môžem, hlavne v lete alebo do školy na desiatu! Musím si už konečne dokúpiť nejaké oriešky/semienka do zásoby! :) ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě po cestě zdravou výživu, tak tam jednou za čas vlítnu a něco pokoupím :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)