Recenze

BH cosmetics - Carli Bybel paletka

srpna 09, 201612 Comments


Znáte americkou youtuberku a blogerku Carli Bybel? Já ji začala sledovat chvíli předtím, než vydala ve spojení se značkou BH cosmetics svou první paletu očních stínů. Přiznám se, že se Carli neřadí mezi mé úplně nejoblíbenější youtubery, ale barvy v paletce mě natolik nadchly, že jsem po ní zatoužila.



Celé martyrium s objednávkou bylo značně zdlouhavé. V první vlně prodeje na oficiální stránce byl tak velký problém s kolapsem e-shopu, že jsem nakonec svou možnost propásla a musela čekat na další vlnu prodeje. V té se mi podařilo celou objednávku dokončit, ale po několika dnech mi přišel mail od firmy, kde mě žádali o kopii občanského průkazu a kreditní karty. Myslela jsem si, že se jedná o podvodný mail, tak jsem to na BH nahlásila a zkusila jsem kontaktovat také Carli. Kupodivu jsem se od ní dočkala odpovědi, že se jedná o podvod a ať hlavně nic neposílám, že BH nic takového nevyžaduje. Jaké však bylo překvapení, když mi firma napsala, že skutečně tyto informace chtějí, jinak nic neodešlou. Samozřejmě, že jsem kontakty nezaslala a tak mi přišly mé peníze zpět. Byla jsem dost zklamané, protože se mi nikdy nic podobného nestalo. 

Nakonec se mi však skutečně poštěstilo a já našla paletku čirou náhodou na stránkách Vinted - inzerát jsem první prozkoumala, jestli se nejedná o fake a nakonec jsem se se slečnou domluvila na osobní předání v Brně. Paletku jsem v pořádku přebrala a běžela domů ji vyzkoušet. 



Balení paletky je z tvrzeného papíru. Potisk má mít luxusní nádech a je proveden v bílo-šedo-stříbrných barvách. Uvnitř nalezneme zrcátko pod kterým je umístěno motto, která Carli vždy vkládá do svých videí, a to  - "Aspire to inspire". Na hřbetu paletky je pak kromě jejího názvu ještě umístěn malý tučňáček, kterými je Carli posedlá. Osobně bych klidně uvítala lepší a bytelnější balení, ale je mi jasné, že by tím musela být navýšena cena. Jelikož s sebou stejně paletku nepřevážím, tak to tedy neřeším. Uvnitř potom najdeme 10 očních stínů, 3 rozjasňovače a 1 bronzer. 



Barvy:
Oční stíny - vanilková matná, světle růžová třpytivá, staro-růžová matná, růžovo-fialová matná a vínovo-fialová matná v horní řadě; tmavší smetanová třpytivá, zlatá třpytivá, hnědá třpytivá, bronzová třpytivá a tmavě hnědá matná v prostřední řadě.
Rozjasňovače - světle růžový, champagne a zlatý. Bronzer - teplá hnědá třpytivá.



K vlastnostem je třeba říci, že stíny nepráší, čehož jsem se lehce bála. Jsou hezky pigmentované a při blendění se rychle nevytrácí. U tmavých stínů je opadavost docela nízká. Sem tam pod oko trošku stínu odpadne, ale rozhodně ne moc. Osobně bázi pod oční stíny používám pouze u stínů se kterými jsou nějaké problémy - u těchto stínů jsem je nikdy neměla potřebu použít, bez problému vydržely celý den a přitom se neslily do záhybu. Celkově si myslím, že kvalitou je paletka skvělá. Nějak jsem se bála toho, že díky nízké ceně budou stíny ochuzené na kvalitě, ale kdybych měla srovnat například s paletkou stínů značky Gosh, která je o pár korun dražší, tak ji tato paleta předhání o 3 délky!



Celý výběr stínu se mi přesně trefil do vkusu i do preferencí. V paletce mě vždy nejvíce těší matný vanilkový stín pro zapravení ostrých okrajů a tmavě hnědý matný stín, který je prostě naprosto univerzální pro všechny typy líčení (navíc si s ním občas přišmrncnu i obočí ;-)). Další mé osobní preference jsou světlejší třpytivé odstíny, které jsou prostě perfektní pro rozjasnění oka i pod obočí. A rozhodně bych se nevyhýbala bronzovému a hnědému třpytivému stínu, které jsou perfektní pro výraznější denní líčení.



Fakta:
Obsah:47,6g
Cena: 649Kč /// $14.5
E-shop: CZ /// US

Carli: youtube /// blog
Netestováno na zvířatech

Pro a proti:
+ nepráší
+ pigmentace
+ nevytrácí se 
+ neopadává
+ výdrž
+ zrcátko
+ výběr barev
+ vzhled 
- balení

Známka: 1-

Závěrem musím potvrdit, že jsem velice ráda, že jsem se k této paletce nakonec dostala. Výběr barev je skvělý, kvalita stínů je boží a za tu cenu, prostě hubička! 

Už jste někdy o Carli Bybel slyšeli? Sledujete ji? Nebo dokonce paletku již vlastníte? Podělte se se mnou v komentářích :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Taky se mi moc líbí a je super to velké zrcátko.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jde se v něm krásně nalíčit - klidně celý obličej :)

      Vymazat
  2. O značce slyším poprvé, hamba😳 ale paletka vypada opravdu nadherne a ty barvicky😻

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kdyby sis otevřela jejich stránku, zjistíš, že některé jejich produkty jsi určitě již viděla :)

      Vymazat
  3. Tak tá vyzerá naozaj úžasne! :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypadá hezky, ale mě víc zaujala paletka od NikkieTutorials The Power of Makeup - barevně se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je taky pěkná, ale vadí mi to, že bych musela sáhnout ještě i po jiné paletce, abych look dotvořila. Že není taková propojená, ale stíny jsou vybrány hop sem hop tam ...

      Vymazat
  5. Carli miluju! sleduju ji uz tři roky :) a paletka je opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už je opravdu dlouho :) Já ji sleduju tak ten rok možná? :) Chvilkama mrknu i na Bretta :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)