Recenze

Manufaktura - Olejový elixír

srpna 13, 201616 Comments


Minule jsem pro Vás připravila recenzi paletky Carli Bybel, a tentokrát jsem sáhla zase do pleťové kosmetiky a otestovala Olejový elixír značky Manufaktura. Tímto bych chtěla poděkovat portálu blogerky.cz, kde jsem byla vybrána do výzvy pro testování tohoto výrobku a byl mi tak společností Manufaktura zaslán. A jak jsem byla s výrobkem spokojená?




Musím se přiznat, že jsem velký fanoušek značky Manufaktura již nějakou dobu. Jejich výrobky jsou příjemné, voňavé a hlavně to balení! Myslím si, že když člověk potřebuje sehnat pro někoho dárek, třeba i tehdy, když dotyčnou osobu nezná, v tomto obchůdku nelze sáhnout vedle. A nezklamalo mne ani balení Olejového elixíru. Lahvička je uschovaná ve světle vanilkové papírové krabičce poseté sedmikráskami, na jejíž zadní straně naleznete popis, použití i složení výrobku. Lahvička elixíru je pak skleněná s kovovým detailem ve spodní části a po odšroubování vršku uvnitř naleznete praktické kapátko pro snadnou a hygienickou aplikaci. A ani na lahvičce nesmí chybět pár sedmikrásek :)



Tekutina uvnitř lahvičky je husté olejovité konzistence a žluté barvy. Vůně je květinová a kdo zná přípravky od Manufaktury, asi by ji přirovnal k jejich dětské řadě. Díky kapátku je manipulace s olejem velmi jednoduchá, pro jedno použití stačí 2-4 kapky dle způsobu použití.


Popis výrobce:

Exkluzivní pleťový elixír je kombinací vzácných rostlinných olejů - šípkového, jojobového, avokádového, makadamiového a slunečnicového, obohacených o výtažek ze sedmikrásky a rozmarýnu, vitamín E a koenzym Q10. Jedinečná receptura, bohatá na cenné přírodní ingredience dodá exkluzivní pěstící péči normální, suché i citlivé pleti. Napomáhá regeneraci a obnově bariérové funkce pokožky před nepříznivými vlivy vnějšího okolí. Vyhlazuje a zpevňuje pleť, dodává jí potřebnou výživu a hydrataci, hedvábnou vláčnost, pružnost a jas a předchází jejímu stárnutí. Je doprovázen jemnou bezalergenní vůní a neobsahuje konzervanty.



Přípravek by se měl nanášet večer na důkladně vyčištěnou pokožku. Při použití přípravků s olejem je nejvhodnější nanést na navlhčenou pleť z důvodu lepší vstřebatelnosti. Jelikož moje pleť má problémy se vstřebáváním těžších konzistencí, přidávám si 2 kapky oleje do svého běžného krému a po smísení přípravky nanesu. Tato technika se mi velmi osvědčila, protože se olej spolu s krémem nádherně vsákne do pokožky, pleť zůstane suchá a přípravek uvnitř pleti odvede svou práci jak nejlépe může.



Dalším důležitým krokem je pak důkladné očištění pleti ráno. Pleť přes noc pracuje a vyplavuje nečistoty z pleti na povrch, takže nechceme, aby se ve směsi s olejem ucpaly naše póry. Avšak je docela běžné, že při používání nového výrobku, který obsahuje účinné látky a vitamíny, na které pleť není zvyklá, se vytvoří na pleti nějaké pupínky. Nejedná se však o projev akné, ale pleť než si na nové látky přivykne, se lehce přehltí a jakoby "poblinká". Během pár dní tyto pupínky odezní, takže nemusíte mít strach.



Při pravidelném večerním používání tohoto přípravku jsem si na pleti všimla hned několik věcí. Pleť ráno nebyla vůbec mastná, jako tomu mívám obvykle. Na povrchu byl lehký lesklý film, ale nejednalo se o obvyklý maz, jako před začátkem používání olejového elixíru. Celkově mám dojem, že se pleť přes den méně mastí. Na první pohled je znatelné, že je hydratovaná, vyživená a co hlavně, sjednocená. To je věc se kterou jsem poměrně bojovala, protože bez dekorativní kosmetiky byla má pleť nejednotná s občasnými červenými flíčky. Překvapilo mě však, jak po začátku používání oleje se tón pleti sjednotil, projasnil a celkově pleť působí zdravějším dojmem. I u mě se na začátku používání dostavilo pár pupínků, které během 5-ti dní odezněly a dostavily se tyto, pro mne, krásné výsledky.

Fakta:
Obsah: 30ml
Cena: 329Kč
E-shopwww
Netestováno na zvířatech!

Pro a proti:
+ design
+ praktické kapátko
+ vůně
+ konzistence
+ hydratuje
+ vyživuje
+ projasňuje
- na žádné proti jsem nepřišla

Známka: 1

Už jste o této značce slyšeli? Zkoušeli jste ji, či ji máte také tak v oblibě jako já? Jaké jsou Vaše nejoblíbenější výrobky? Podělte se se mnou o své dojmy v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Už je to třetí recenze, kterou čtu na tento olejíček a pokaždé to byla jen samá chvála, asi na tom vážně něco bude :)

    Byla bych ráda, kdyby ses mrkla i na můj blog a pokud by tě zaujal, zanechala tam nějakou podporu

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakoby byla jsem docela překvapená. Už předtím jsem používala makadamiový olej a byla jsem spokojená, ale nečekala jsem, že zaznamenám takový rozdíl ...

      Vymazat
  2. Od Manufaktury jsem ještě nic nezkoušela a dovnitř jsem vlastně zavítala jen jednou. Ačkoliv i z venku vypadají jejich obchody krásně a určitě bych našla něco, s čím bych odešla. Ten olejíček vypadá zajímavě, ale nedokážu si představit, že bych ho používala :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale hřích! Určitě tam běž a hezky se prober výrobky. Jsou totiž úžasné - miluju soli, krémy na ruce, sprcháče, aroma olejíčky, mýdla, porcelánové výrobky i čaje. A taky sirupy. Jakože jsem na nich asi docela závislá :D
      Olejíček je o zvyku. Já jsem si dřív taky říkala, že olej přece nebudu používat, ale už pár měsíců jej používám každý večer a s výsledky jsem naprosto spokojená :)

      Vymazat
  3. Tenhle elixír mám a i když moje pleť je mastnější, tak jsem si ho oblíbila. Když si pleť vyčistím nejprve kartáčkem, tak se do pleti vstřebává extrémně rychle a je cítit jak pleť doslova napumpovává výživou.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  4. Elixír jsem dostala taky a jsem s ním moc spokojená! Je to moje první zkušenost s Manufakturou, vůbec jsem nečekala, že budu tak spokojená. Mám sice mastnější pleť a pupínky, ale často jí mám vysušenou právě z těch všech přípravků proti akné, a proto používám tento olejíček. Mamka ho také vyzkoušela a nemůže si ho vynachválit.

    Manufaktura | Pleťový olejový elixír

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přípravky na akné je třeba být velice opatrná. Hrozně rychle pleť ničí a pak spíše pupínky vytvářejí, než aby se jich zbavovaly.

      Vymazat
  5. O tomto elixíru jsem četla už na více blozích a všechny holky s ním jsou moc spokojené, musí být vážně skvělý! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je skvělý :) možná na začátku jsem byla lehce nervózní, jak jej má pleť přijme, ale nakonec dostal jedničku ;-)

      Vymazat
  6. Mne tiež sadol, bol podľa mňa dokonalý na moju pleť, a žiadne vyrážky som nemala.

    Pozývam ťa na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že je skutečně velmi všestranný v rámci různých typů pleti. Je vidět, že většině lidí krásně sedl :)

      Vymazat
  7. Zrovna jsem to psala i jinde, olej vypadá moc pěkně a značku Manufaktura mám moc ráda! :-) Hezký článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc hezký blog :) zanechávám odběr, určitě mrkni i na ten můj :) jen tak dále

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)