TAG

Nejoblíbenější seriály?

srpna 27, 201626 Comments


Vždycky, když vidím tento typ článku, rychle jej rozkliknu, protože doufám, že získám nějakou inspiraci pro nový neohleděný seriál. Máte to tak taky? V příštím tagu si pro Vás připravím ještě svoje nejoblíbenější sitcomy. A tady je mých 10 nejoblíbenějších seriálů:



1) Grey´s Anatomy - Chirurgové
Tento seriál o partě chirurgů, kteří denně zachraňují životy sobě i jiným, je tím nejstarším seriálem, který sleduji a upřímně mě nikdy nepřestal nudit. Chirurgové již běží celých 12 let a v září už se těším na pokračování 13-té řady. Pokud člověk sleduje seriál takto dlouho, stane se, že když Vám zabijou jednoho z hlavních hrdinů, máte pocit, že se Váš seriál musí zhroutit a v slzách jej začnete sledovat od prvního dílu :D 



2) Game of Thrones - Hra o trůny
V současnou chvíli je již jen málo lidí, kteří o tomto seriálu nikdy neslyšeli. Válka 7 království o jeden trůn. Někteří ho milují, jiným absolutně nesedl. Já se řadím ke skalním fanouškům a vždy se nemohu dočkat pondělí až vyjde další díl. Jen mě moc mrzí, že je každá série vždy na 10 dílů.



3) Pretty little liars - Prolhané krásky
Tento seriál jsem začala sledovat asi kolem čtvrté série a okamžitě jsem mu propadla. Hltala jsem jeden díl za druhým až do noci, a pak se vždy mačkala k polštáři a dívala se jestli mi ze skříně neleze -A :) Příběh petice dívek, které prochází od nejhezčích chvil až k těm nejhorším - a za tím vším stojí jedna tajemná osoba. Kdo je to? Máte svůj typ?



4) Arrow
Seriál pro komiksové fanoušky jsem začala sledovat poté, co mi přítel ukázal sestřih Oliverova cvičení. Která z nás by se nechtěla kochat pohledem na polonahého cvičícího muže, že ano! Oliver bojuje za to, aby konečně ve svém městě nastolil pořádek. A hodlá to dokázat ať to stojí, co to stojí.

5) The Flash
Další komiksový seriál, který je ve velmi úzkém napojení na seriál Arrow. Po zásahu bleskem se z Barryho stal nejrychlejší muž na světě. Alespoň to si nějakou dobu myslel. Nyní této vlastnosti využívá k boji proti nadpřirozeným zločincům a tomu, kdo je rychlejší než on sám.



6) True blood - Pravá krev
Seriál, který již skončil vysílání, je z nadšeného upírského období. Musím však říci, že od ságy Stmívání se značně liší. Je z produkce HBO, takže zde naleznete drsnější a ponurejší přístup, včetně hodně krve, sexu, drog a alkoholu. Pokud takový typ seriálu nemusíte, asi nebude to pravé pro Vás.



7) Gossip girl - Super drbna
Další z již zmíněných skončených vysílání spíše pro náctiletou část publika. Tento seriál jsem jednu dobu na střední zbožňovala, pak jej přestala sledovat, a nakonec ho přeci jen dokoukala. Kdo má rád drby, zápletky a luxus - určitě mrkněte :)



8) Dexter
Seriál orientovaný do kriminalistického prostředí, kde jeden z vyšetřovatelů je sériový vrah? Rozhodně originální pojetí, které nadchlo velké množství lidí. Když jsem seriál sledovala, hltala jsem jeden díl za druhým. Bohužel i zde již vysílání skončilo.



9) Suits - Kravaťáci
Vysoce postavení právnící či neprávnící, kteří řeší ty nejlepší případy, občas porušují pravidla, jsou krásní, úspěšní, vtipní a asi si i umí číst myšlenky. Takto bych seriál popsala - takže pokud fandíte právnickému slangu, směle do něj :)



10) Sherlock

A nesmím zapomenout ani na Sherlocka. Seriál v hlavní roli s Benedictem Cumberbatchem , který rozdělil diváky na dva tábory. Někteří jej milují a vytvořili klub Cumberbitches a někteří jej nemůžou ani vidět. Já jsem se doposud nesetkala s adaptací Sherlocka, kde by mi hlavní hrdina nesedl. Pokud tedy rádi sledujete rychlé až nepostřehnutelné myšlenkové pochody nejznámějšího detektiva světa, určitě mrkněte i na toto provedení. Každá série obsahuje pouze 3 díly.


A jaké jsou Vaše nejoblíbenější seriály? Máme některé společné? Dejte mi vědět do komentářů a těšte se také na článek mých nejoblíbenějších sitcomů ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

26 komentářů:

  1. Já nemám oblíbený seriál, protože nemám čas je sledovat, ale když už ano, nemám kde. Přes šk. rok jsem na intru. Kdyby byl nějaký na YouTube nebo ke koupení na DVD, bylo by to super. Game of Thrones jsem viděla, ale jen necelou první sérii. Určité scény mi přijdou zbytečné a celkově nevím, co by mi to dalo. Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinu seriálů můžeš sledovat také online :) Stačí si do google napsat název a číslo dílu a za to online a vyhledá ti to stránky, kde se můžeš přímo dívat :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek, Gossip girl a PLL taky žeru :D jinak ted ujíždím zase na Charmed/ Čarodějkách :D ...taky jsem napsala seznam serialu, tak můžeš mrknout tady: http://fitfoodhealthy.blogspot.co.ke/2016/06/top-8-tv-shows-to-watch-list.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem chvilku sledovala ještě na základce, ale ne všechny. Tehdy jsme ještě nebyli tolik online a když jsem si to pustila v tv, mamka mi řekla, že je to blbost :D

      Vymazat
  3. Arrow a Flash milujem! GG bolo taktiež super a v poslednej dobe skôr pozerám filmy ktoré som ešte nepozrela aj napriek dlhej dobe :D Ale inak som začala pozerať Orphan Black a zatiaľ to vyzerá dobre :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Júúú, to je super, že je tu i nějaký komiksový fanoušek :D O tom jsem ještě neslyšela. Jdu se mrknout o čem to je :)

      Vymazat
  4. Aj keď mám ešte stále kopu seriálov rozpozeraných, stále hľadám nové, takže ďakujem za inšpiráciu :) Hlavne seriál Dexter ma dosť zaujal, už od mala som závislá na kriminálkach :D
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  5. Já sleduji pravidelně pouze PLL, do těch jsem hrozně zažraná! Láká mě i hromada jiných seriálů, ale nějak se nemůžu dokopat k puštění prvního dílu. :D Sama si nepouštím ani filmy, natož seriály, protože si na to neumím najít čas, vždycky vyhraje jiná činnost. :/ :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já strašně ráda ležím u seriálů. Většinou je sleduji hned první den :D

      Vymazat
  6. Miluju seriály, takže tohle je něco pro mě :D Sherlocka chci někdy zkouknout, už mi to bylo tolikrát doporučování, že prostě musím. PLL jsem sledovala - ze začátku to byl fakt můj oblíbený seriál, ale postupně se z toho stala, s prominutím, taková s***a, že to možná ani nikdy nedokoukám :D Dextera mám rozkoukaného - první díly se mi fakt líbily. A Gossip Girl zrovna teď sjíždím a jsem do toho docela zažraná. No, a Game of Thrones se řadí mezi mé úplné top, ještě se Skins. Jinak hodně dobré je taky How I Met Your Mother a Misfits. Asi taky někdy napíšu takový článek o seriálech :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě se zatím PLL líbí. Nevím, asi už jsem překonala hranici, kdy mě to nepřišlo tak zajímavé a seriál se stal víceméně srdcovkou, tak už neřeším, jaký je :D
      HIMYM je sitcom, takže se můžeš mrknout do mého příštího Tagu, jestli jej tam najdeš ;-) O misfits jsem neslyšela, určitě mrknu o co se jedná - díky :)

      Vymazat
  7. Taky jsem velký fanoušek GoT, ze začátku mě sice úplně nebavil, ale během druhé série mě chytnul a jsem do něj přímo zažraná.
    Pořád slyším/čtu, že někdo kouká na PLL, já jsem ale neviděla ani jeden jediný díl. Tak teď přemýšlím, že bych to asi měla napravit. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě GOT chytl asi hned. Je to docela devastující show. Nikdy nevíš, kdy odpadne :D
      Mě na PLL přivedla sestřenka a strašně moc mě to chytlo :) Určitě mrkni :)

      Vymazat
  8. Znám převážnou většinu z těchto, co jsi zmínila. Viděla jsem z nich ale jen Prolhané krásky, které teda sleduji ještě teď, ale jsem zvědavá, co z toho už udělají. Tenhle seriál jsem měla ráda, od začátku mě chytl protože jsem doufala, že vše do sebe nakonec zapadne. A taky celkem zapadlo, ikdyž mi to přijde už moc zamotané a možná i nereálné. Říkám si akorát, aby to tou novou sérií (přesto, že je napínavá a je hezký vidět holky "starší") nezkazili. Pak jsem sledovala Super drbnu, to bylo také spíše dřív, na mě má možná až moc sérií. Ale seriál je to fajn, takový i odpočinkový, hrozně jsem měla ráda Chucka, vždy měl dobré hlášky. Nedávno jsem zrovna přemýšlela nad tím, že bych začala koukat od začátku a tentokrát snad i do konce, tak uvidíme. A poslední Hra o trůny, viděla jsem pár dílů první série, vypadalo to zajímavě, ale pak nějak nebyl čas a zatím jsem se k tomuto seriálu už nevrátila.
    Osobně mám hrozně ráda American Horror Story, obzvlášť první sérii, která je pro mě naprostou peckou. Co se týče postav, děje i prostředí. Mohla bych se na ní koukat pořád a asi by mě jen tak neomrzela. Také se mi líbí, že každá série má samostatný příběh a zhruba jen 13 dílů. Určitě mrkni, jestli by tě nebavil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky zvědavá jak vše dopadne a jestli z toho neudělají nějakou slátaninu.
      V GG jsem taky milovala Chucka. Kdo by nemiloval hlášku: "I am Chuck Bass!"
      American Horror Story jsem nikdy neviděla. Díky za tip, zkusím na něj mrknout :)

      Vymazat
  9. Väčšinu z týchto seriálov nepoznám a ostatné nepozerávam. Krok za krokom alebo Simpsonovcov však pozerávam neustále, to sú také moje srdcovky, ktoré ma nikdy neprestali ešte baviť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krok za krokem jsem taky sledovala :) Ale Simpsonovi mě nějak nikdy skutečně nechytli :/ Ale i tak jsou to sitcomy, takže ty budu vypisovat až v dalším tagu ;-)

      Vymazat
  10. Většinu z výše zmíněných naprosto žeru. Ale největší srdcovkou je prostě Outlander ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem už slyšela, ale zatím jsem neviděla ani jeden díl :/ Tak se na něj třeba někdy mrknu :)

      Vymazat
  11. Miluju Super drbnu, Chirurgy, GOT a Kravaťáky ♥
    kvilla7.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Taky takovéhle články rozklikávám, i když bych možná neměl, protože mam tolik seriálů, které bych chtěla vidět, že to snad ani nemůžu stihnout :D Na chirurgy jsem nikdy nekoukala, ale možná bych taky někdy mohla, hodně mě baví dr.House(zkouknuté všechny díly), tak by mě možná bavili i Chirurgové. Mě je vždycky jasné, že ve většině seriálů mi někoho zabijou, ale vždycky doufám, že to bude někdo, koho si neoblíbím. Na Hru o trůny čekám od konce posledního dílu, pořád se těším, až zase začne nová serie, plno dílů mám zkouknutých několikrát, navedla jsem na něj i sestru, tak koukam s ní, když jsem u ní, doma mám všechny knížky :) Na lhářky koukám také, chvílema mi přišlo, že už ej to hodně natažený, ale posledních pár dílů zas tolik nechci, aby skončily, a určitě nechci čekat až do dubna na nové díly. V arrow mi ze začátku vadilo, když se tam začali objevovat metalidé, ale po čase jsem si zvykla, sleduju nový díl vždy hned jak je čas. Na Flashe jsem zatím nekoukala, a asi ani nebudu, je to sice částečně spojené s Arrow, ale tolik mě neláká. Na Pravou krev jsem několikrát chtěla začít koukat, asi dvakrát jsem si pustila první díl, ale na další díly se zatím stále nedostalo, a nevím, jestli se na ně někdy dostane. Super drbnu mam shlédnutou, některé díly také víckrát. Nedávno jsem si pár dílů pouštěla, měla jsem náladu se na ní podívat. Na Dextr bych se někdy ráda podívala, ale kdy na něj bude čas, kdo ví. Suits- díly po poslední pauze jsem zatím neviděla kvůli Útěku z vězení. Ale je to parádní seriál. A i Sherlock mě láká. Jinak co se týče dalších seriálů na které koukám(nejspíš si teď nevzpomenu na všechny), Tak The vampire diaries- u nich už se docela těším, až dotočí poslední serii, u většiny serií jsem vždy koukala na nový díl hned jak to šlo, ale na tu poslední jsem koukala už skoro jen ze zvyku, ne že by mě uplně nebavila, ale připadá mi, že už je z toho trochu slátanina, že točí jen proto aby nějaké díly byli, ale pletou jedno přes druhý. Další je The Originals-spin off k The vampire diaries. Poslední série mě bavila opravdu hodně, napínavá, pořád se něco dělo. The 100- po katastrofě na zemi přežila jen určitá část lidí, v objektu ve vesmíru, ale dochází jim kyslík, tak vedení vyšle 100 mladých zpátky na zem, zjistit, jestli by tam znovu mohli žít. Mám ráda v seriálech zvraty a tady jich je dost, v jedné chvíli si myslíš, že něco bude tak, a ono to nakonec je uplně jinak( vadí mi jen jeden průběh událostí v poslední serii, ty části bych nejradši přeškočila), ale jinak skvělý seriál. The vampire diaries.- zombíci, ale takový, že mě ten seriál také hodně baví, je tam spousta mrtvol, každou chvíli někoho zabijou, ale to v takovém seriálu není nic nečekaného. Grimm- nadpřirozeno a kriminálky, to je něco, co mě hodně baví, a v tomhle seriálu je to propojené. Částečně na motivy pohádek od Bratří Grimmů a jiných, první díl je jakoby Červená karkulka. Homeland- v podstatě o tom, co se teď děje ve světe, teroristi a podobně, v jednu chvíli má člověk pocit, jak kdyby se inspirovali seriálem, jak kdyby byl seriál trochu předpověď. Reign- seriál o Marii Stuartovně, který se sice se skuteností nijak hodně neshoduje, ale pokud neporovnáváš skutečnou historii se seriálem, tak je to další ze seriálů, který baví(alespoň mě), ale až bude čas,chci si přečíst knihu o Marii Stuartovně, a zjistit, co je v seriálu stejně a co jinak. Once upon a time- na motivy pohádek, chvílema se toho tolik neděje, ale pak se toho děje tolik, že chceš koukat dál a dál. Teen wolf- vlkodlaci, nadpřirozeno, parádní seriál pro mě. Pokud máš ráda takové věci, tak koukni. A jsou tam pěkný herci. Teď už si na nic dalšího nemůžu vzpomenout, ale je plno seriálů, které jsem zatím neviděla, ale ráda bych (American horror story-viděla jsem zatim jen první serii, Orphan Black, Izombie.......a spousta dalších). To jsem ti tu napsala pěknou slohovku :D
    melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dr. House mě taky baví, ale nikdy jsem ho nesledovala díl od dílu :)
      Já jsem knížky GOT nečetla, ale říkám si, že jednoho dne bych si je ráda projela.
      Lhářky mě taky štvou, že mají pauzu, co to jako je jako!!! :D
      Já si z drbny pouštím videa na youtube - Blair a Chuck :D Ti jsou moji nejoblíbenější :D
      The vampire diaries jsem jednu dobu zbožňovala, ale pak už mi to přišlo až moc uhozené :D Tak jsem je odložila.
      The Originals jsem taky sledovala ale skončila jsem s nima chvilku po TVD.
      The 100 jsem se kdysi dívala na trailer a říkala se, že na to mrknu a pak z toho nějak sešlo, tak děkuji za připomenutí :)
      Další seriály vůbec neznám až na once upon a time a teen wolf - ty taky sleduju, ale do seznamu už se nevešly :D
      No slohovka je to pěkná! Když jsem to viděla, jen jsem třeštila oči, co se to stalo :D :D Moc děkuji za různé tipy. Je vidět, že jsi milovnice všemožných seriálů :D

      Vymazat
    2. Jsem strašnej maniak na seriály,ještě kdyby bylo na koukání víc času :D Teda čas by byl, kdybych nedělala milion dalších věcí( potřebovala bych, aby měl den aspon 48 hodin :D)

      Vymazat
    3. Jo, více hodin by se klidně hodilo :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)