Líčení

Konturování s Mary Kay

června 30, 201618 Comments


Konturování, rozjasňování, bronzing, zapékání, strobing ... Tyto všechny názvy se na nás valí z youtube, instagramu či blogů, a to především ze zahraničí. Myslím, že v dnešní době už většina lidí ví, co to to konturování vlastně je, ale ne všichni si na něj troufnou. Proto jsem se nadšeně přihlásila do výzvy na portálu blogerky.cz a byla jsem vybrána jako jedna z 12, abych připravila článek o konturování se zaslanými výrobky značky Mary Kay.



Pro konturování mi přišly 4 výrobky a to: Pudrová podkladová báze, korektor, transparentní pudr a minerální pudrový make-up. Jelikož sama nějaké výrobky této značky také vlastním, řekla jsem si, že zvolím nějaké další produkty a připravím si tak pro Vás celý look v této značce. Takže pojďme na to ;-)

Jako základ každého líčení je několik kroků: 
1. vyčištění pleti od nečistot, které na povrchu mohou být 
2. tonizace pro dočištění a uzavření pórů
3. hydratace, aby se naše pleť napila
4. primer (fixátor), který připraví naši pleť na make-up, vyrovná drobné linky a udrží líčení déle čerstvé
Já jsem na pleť použila MK Fixační gel, který má sametovou konzistenci, zakryje drobné nerovnosti i šupinky a make-up hezky upevní.


Na řádně připravenou pleť již nanášíme make-up či podkladovou bázi. V tomto kroku sahám po MK Pudrové podkladové bázi. Není tekutá, ale tuhá a zanechává pleť hezky matnou. Po tomto kroku, pokud nechcete již nemusíte použít pudr. Není to totiž potřeba. Pro nanášení jsem použila plochý štětec Face curve od Zoevy, který je pro tento tuhý druh asi nejvhodnější.



K projasnění používám korektor světlejší barvy než je má pleť a mám jej zde ve dvou barvách. Jeden je více přirozenější, ten použiji na projasnění středu čela, nosu a brady. Pak jej smíchám s druhým, který má více bělavou barvu a to použiji pro projasnění pod očima. 
Střed čela je důležitý bod v komunikaci, proto jej je dobré lehce prosvětlit. Středem nosu vedeme tenkou linku, abychom zvýraznili jeho linii. Pozor, čím širší linka, tím šířeji bude Váš nos působit! Buďte proto opatrní i u zapracovávání. Pod očima korektorem zakryjeme kruhy a hezky rozjasníme celý vzhled. Působí to pak velmi svěže. Lehce doladíme i bradu, aby celý obličej působil hezky jednotně. Pokud je brada větší, jsme s korektorem opatrnější. Nakonec vše zapracujeme štětcem, já použila Setting brush od Real Techniques. Snažte se, aby šly hlavně přechody hezky do ztracena. 



Při použití korektorů či tekutých rozjasňovačů je poté důležité vše hezky zapudrovat. Nepřejeme si přeci, aby nám přípravky někam utíkaly po obličeji, chceme, aby zůstaly na místě. Tudíž na prosvětlená místa zvolím MK Transparentní pudr. Po nanesení splyne s barvou pleti, takže vůbec nepůjde vidět a vše se nám přitom zafixuje na místě a zmatní. 
Neprojasněná místo zapudruji MK Minerálním pudrovým make-upem. Jak jsem psala výše, není to potřeba, ale já osobně se tak cítím lépe. K zapudrování můžete zvolit klidně i transparentní pudr, to je již na Vás.


Nyní přistoupíme k bronzeru se kterým krásně a zdravě opálíme pleť bez škod od sluníčka a zároveň provedeme konturování. Zde mi u značky Mary Kay docela chybí konturovací pudr, ale my si zvládneme poradit a sáhneme po MK Bronzujícím pudru a s ním vytvoříme krásné lícní kosti nanesením bronzeru přímo pod nimi, dále pokračujeme k protmavení pod čelistí, na spánky, strany nosu, abychom jej hezky zúžili a také projedeme  obloukem kolem čela pro trochu té barvičky. A hotovo! 


Abychom si dodaly trošku toho zdravíčka do tváří, přidáme trošku tvářenky. Já zvolila MK Minerální tvářenku Shy Blush. Vždy se na sebe do zrcadla usměji a od tváří protáhnu tvářenku po lícních kostech dozadu. Tak docílíte toho, že to skutečně vypadá, jakoby jste se lehce zarděly a ne že jste se netrefily do dveří. 



Posledním krokem pro tvář je rozjasňovač, jelikož jsem neměla nic lepšího po ruce, použila jsem MK minerální stín v odstínu Crystalline (u kterého jsem již skoro na dně :( ). Projasnění jsem provedla lehounce na bradě, špička nosu i lehce po jeho hřbetu, lehce střed čela a nejdůležitější nad lícními kostmi, kde se nám nejkrásněji odráží světlo. MK má však také rozjasňující pudr, který bohužel nevlastním. 


A nyní kouzlo!!!



Celé líčení až na tyrkysovou tužku na oči (Yves Rocher) jsem vytvořila produkty Mary Kay. Tuto značku mám velmi ráda, určitě se jedná o kvalitnější výrobky, používám jak dekorativku, tak nějakou péči o pleť a v článku Favorites jste mohli zaznamenat i peeling na tělo :) 
V každém nadpisu je odkaz na stránky značky s použitým výrobkem, abyste si jej mohli prohlédnout a přečíst si o něm případně více informací. 






Doufám, že pro Vás byl tento článek nápomocný k technice konturování, budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jestli tuto techniku ve své každodenní rutině používáte, nebo jestli nahodíte pudr a řasenku a vyrážíte z domu :) Pokud se Vám zalíbilo líčení očí, napište mi a já ho pro Vás sepíši krok po kroku ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. Článek se ti povedl, fakt se mi moc líbí a vůbec bych se nedivila, kdyby byl vítězný :) Konturování neřadím do mé každodenní rutiny, spíš konturuju jen občas :D Od MR mám tvářenku, se kterou jsem spokojená. Sice není tak hodně pigmentovaná, ale mě jakožto začátečníku to vůbec nevadí, alespon to nepřeženu.

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Moc mě těší, že se článek líbí :)
      Ono někdy to opravdu není na škodu, když je tvářenka méně pigmentovaná. Já pro běžné dny dělám jen kroky pudr, bronzer, tvářenka a rozjasňovač - a jen lehce :)

      Vymazat
  2. Veľmi pekné kontúrovanie :) Mary Kay mám veľmi rada.
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. kráááásne! naozaj úžasné líčenie aj článoček :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Moc dobře napsaný a nafocený článek. Jsi moc šikovná.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Spíše než šikovnost, řekla bych trénink :D

      Vymazat
  5. Také jsem dostala MK produkty a jsem z nich nadšená! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Těším se, až si přečtu tvůj článek :)

      Vymazat
  6. Krasne, na posledni fotce ti to velice slusi!
    Jinak na me je ten postup moc slozity, vetsinou si vystacim s highliterem a kontur.pudrem. Mam to raz dva, samozrejme efekt neni az takovy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jak jsem psala v článku, sama postup nepoužívám každý den :) Jen pro speciální dny, nebo pokud se chci pořádně vykrášlit :D

      Vymazat
  7. Tyjo, tys pod tím líčením úplně prokoukla! :) Jsem ráda, že jsem narazila na tvůj blog!

    OdpovědětVymazat
  8. Neskutečně super článek! Úplně mě dostávají ty animace! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji Leničko. Byla to trošku piplačka, ale stálo to za to ;-)

      Vymazat
  9. Teda tobě se to ale povedlo! A jak to máš krásně nafocené! Já se s fotkou dělala celé odpoledne a přesto... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc :) A co se ti na tvé fotce nelíbí? Já myslím, že je moc povedená. Krásně prosvětlená :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)