Unboxing

Výprodej na e-shopu Omlazení

května 11, 20168 Comments


Úplnou náhodou jsem na facebooku natrefila na zprávu, že e-shop stránky Omlazení končí a že zde probíhá výprodej. No nedalo mi to a na stránky jsem se šla mrknout. Objevila jsem pěkných pár věcí, které jsem si chtěla koupit a byla na ně velmi příjemná sleva 40%! Takže co jsem si objednala? 




Jako první do mého košíku zavítal tělový peeling značky Dermacol z řady Aroma Ritual v mé oblíbené vůni - Belgická čokoláda. Byl zlevněn ze 79Kč na 47Kč, takže paráda!
Dále jsem se mrkla na značku Saloos, kterou mám moc ráda a zde jsem si vybrala solný tělový peeling s levandulovou vůní a tea tree olejem (119Kč -> 71Kč) a také květinovou pleťovou vodu opět s levandulí (99Kč -> 59Kč). A ano, já vím, že jsem si objednala dva tělové peelingy v jedné objednávce, ještě k tomu, když mám doma dva další, ale jsem prostě taková :D mám ráda peeligy! :D )
Poslední položkou byla báze pod oční stíny od značky Artdeco. Úplnou náhodou jsem vykoupila poslední kus, takže jsem měla radost, že jsem ji ještě ulovila. Z původní ceny 209Kč byla zlevněna na 125Kč. 



Balíček jsem objednala v úterý a ve středu ve 12 hodin už jsem jej měla u dveří :) Vše bylo obaleno v bublinkové fólii a navíc byl v balíčku přidán i malý dáreček Pin Buin - Tan & Protect - malé balení opalovacího krému s SPF 15. O značce jsem nikdy neslyšela, ale moc hezky voní a příjemně se roztírá.



Pokud tedy máte rádi kosmetiku, určitě se rychle běžte mrknou na stránku e-shopu a něco ulovte pro sebe, protože jak jsem si všimla, výrobky velmi rychle mizí :) Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jestli jste si něco koupili :) 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

8 komentářů:

  1. to je super nákup. Jdu se mrknout, co tam ještě zbylo

    OdpovědětVymazat
  2. Super super akcie :) veľmi sa mi páči najmä dermacol :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem naprosto spokojená :) Jen škoda, že výrobky tak rychle zmizely :( Doufám, že si někdo něco stihl vybrat :)

      Vymazat
  3. Peeling od Dermacol je určite super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem ho zkoušela jen na ruce :) Myslím, že bude fajn :)

      Vymazat
  4. Já si nic nepořídila, ale ty sis koupila ten peeling Saloos za velmi výhodnou cenu :) Já ho mám ve verzi čokoláda a jsem s ním moc spokojená.


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já původně také chtěla čokoládu, ale když jsem k ní pak zkoušela přivonět, tak mě asi tolik nezaujala. Proto jsem zvolila levanduli, kterou mám moc ráda :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)