Recepty

Banánové lívanečky

května 09, 201612 Comments


Taky máte rádi ty nejjednodušší recepty? Já je zbožňuji! Proto, když jsem viděla tento recept, řekla jsem si, že to musím určitě co nejdřív vyzkoušet! Banánové lívanečky mě zcela nadchly a můžete si je dát na tolik různých způsobů!





Co budeme potřebovat:
1 větší zralý banán
2 vejce

(ano, jen tyto dvě položky stačí)



Příprava: 

Banán si rozmačkáme na kašičku a smícháme jej s vajíčky. Můžete klidně rozmixovat, ale já vše smíchala vidličkou, takže banány vytvořily drobné hroudečky a tak byly v lívancích více cítit. Přidala jsem velmi malou špetku soli (osobní preference pro chutnější těsto) a šup s tím na pánvičku. Pokud máte typ pánvičky, který se rádoby připaluje, můžete dát malé množství kokosového oleje nebo jiné podkluzovadlo - u pánviček s nepřilnavým povrchem klidně dělejte jen na přírodno. Lívance by se měly dělat dokud nezezlátnou na mírném plameni. Je třeba dávat pozor, protože při vyšší teplotě se rády rychle začnou připalovat! Z receptu vytvoříte 1 větší porci - cca 4 lívance.

Servírujeme:
Já jsem si nakrájela pár plátků banánu, položila je nahoru a zalila jemně medem.
Doporučuji vyzkoušet také tyto kombinace:
- javorový sirup a mandle
- nutella či tekutá čokoláda a oříšky
- tvaroh a lesní ovoce
- zmrzlina a šlehačka
- a další a další kombinace (fantazii se meze nekladou)


Tento recept jsem našla na blogu There´s no place like home - pokud máte rádi rychlé zdravé recepty, určitě tento blog poctěte svojí návštěvou :)

Doufám, že Vás recept zaujal a vyzkoušíte jej pro rychlou snídani :) Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jak Vám chutnal :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Nedávno jsem viděla recept na banánové lívance, ale byl teda složitější (no pořád není nic složitého na lívancích, ale chápeme se :D) než tento :) Jelikož máme teď doma zásoby banánu tak to vidím na zítřejší snídani! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :D Mě recept strašně překvapil těmi jen dvěma položkami. Řekla jsem si, že to prostě musím vyzkoušet, jak budou lívance chutnat a bylo to skutečně výborné :)

      Vymazat
  2. Tento recept už jsem zkoušela, jen tam byl navíc proteinový prášek kvůli bílkovinám. Smažila jsem na másle a bylo to super. Brzo si je usmažím zase :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že neodolám a brzy si je také udělám znova :)

      Vymazat
  3. Super nápad, určitě někdy vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem je vyzkoušela o víkendu na snídani a docela mi vadila vůně lívanečků, která byla dost nasládlá od banánů. :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak toho jsem si vůbec nevšimla. Ale je pravda, že jsem je docela zhltala :D

      Vymazat
  5. Mňam zbožňujem banánové lievance, normálne si mi narobila chute

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. ještě jsem je nedělala, ale už se na ně chystám hrozně dlouho... miluju všechno, kde jsou banány :) určitě vyzkouším, co nejdřív :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také ráda banánové kombinace :) Je to naprostá rychlovka, což je strašně super. Třeba i když chce člověk překvapit svůj protějšek snídaní do postele :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)