Favorites

Dubnové favorites 2016

května 17, 201620 Comments

Je hrozně pozdě! Já vím, já vím. Ale nějak jsem pozapomněla na dubnové favorites. Proto jsem si řekla, že to musím rychle dohnat a co se týče nákupů za duben, většina věcí, které jsem si koupila, je již na blogu, tudíž zbytek připojím k nákupům za květen ;-)


Dekorativní kosmetika: 


1) BH cosmetics - Carli Bybel paletka
Hned jak paletka přišla, naprosto jsem jí propadla. Má nádherné barvy, které přesně vyhovují mému vkusu. Pigmentace je skvělá, nijak extra nepráší a v balení je i pěkné zrcátko. Rozjasňovače jsou také vysoce kvalitní, musím říct, že mě paletka ani trochu nezklamala. Objednávat můžete z odkazů níže.  
CZ e-shop / 599Kč / US e-shop$14,5



2) Labello - Lip butter
Úžasný vyživující balzám (máslo) na rty. Je nádherně hutný, božsky voní po malinách a na rtech skutečně dlouho vydrží a zanechá je krásně hebké. Ze všech balzámů na rty jej mám zcela nejradši! 
drogerie / 75Kč


3) NYC - Cheek Glow 
Vzhledem k tomu, že jsem již na tuto tvářenku stihla napsat recenzi, můj názor si můžete přečíst zde :)
rossmann / cca 65Kč


4) Inglot - HD konturovací pudr č.505
Konturovací pudr by měl být ve studeném odstínu - proto je třeba neplést si jej s bronzerem. Mým nejoblíbenějším konturovacím pudrem je HD pudr od značky Inglot, který má nádherné zbarvení. Jaká to byla tragédie, když se mi jej podařilo před týdnem rozbít :( Neplač kamaráde, pokusím se tě opravit!
e-shop / 290Kč


5) Sephora - konturovací tužky na rty
Konturovací tužky od Sephory mám ve třech barvách - červenou, růžovou a hnědo-oranžovou. Jsem v dřevěném provedení, mají tradiční sušší konzistenci a jsou hezky měkké, takže dobře kloužou na rty. Možná bych jen podotkla, že by mohly být v klasické velikosti.
Sephora / 150Kč


Kosmetika:

1) I ❤ cosmetics - Mango&Papaja tělové máslo
Když jsem toto tělové máslo ovoněla poprvé, věděla jsem okamžitě, že si jej musím přidat do svého košíku. Byla to totiž láska na první čichnutí. Mango a Papája je tak neuvěřitelně šťavnatá exotická vůně, že jsem se na ní stala absolutně závislá po celý jeden měsíc. Já mám ještě malé balení 50 ml, které stálo 59Kč. V tuto chvíli už se neprodává a dá se sehnat pouze velké balení 200ml - takže dostanete víc té dobrůtky.
Douglas / 159Kč


2) Yves Rocher - Odličovač očí s chrpou
Odličovač očí je pro mě moc důležitý. Vzhledem k tomu, jak jsou oči namáhány líčením, odličováním, občasnám žmouláním, je důležité poskytnout jim kvalitní péči. Proto nejsem zastánce micerálních vod, ani obyčejných odličovacích vod. Vždy si pořizuji dvoufázové odličovače, které v sobě obsahují jak odličovací složku, tak ošetřující a zklidňující. Tento odličovač mi navíc vyhovuje i na mé citlivé oči a nedráždí. I pro nositele kontaktních čoček.
Yves Rocher / 199Kč (slevy až 40%)


3) Dermacol Aroma Ritual - sprchový gel Černá třešeň 
Již v minulých favorites jste mohli vidět sprchový gel Aroma rituals a to Belgickou čokoládu. Tento měsíc jsem se zamilovala do Černé třešně. Vůni ovoce prostě miluji!
Drogerie / cca 40-70Kč


4) Dove - tuhý antiperspirant Invisible dry
Dlouhou dobu jsem používala antiperspiranty ve spreji, protože mi přišly nejpříjemnější a protože tuhé mi při nošení dělaly bílé žmolky v podpaží. Jelikož jsem se však chtěla odstřihnout od používání hliníku v přípravcích, přešla jsem opět k tuhé verzi a vybrala jsem si podle vůně Dove Invisible dry. Je velmi příjemný, nemá výraznou vůni, zápach zvládá na jedničku a hlavně nedělá žmolky! 
Drogerie / 


5) Yves Rocher - Vyživující sprchový olej
Když jsem tuto novinku v březnu viděla v obchodě, chtěla jsem ji vyzkoušet. Musím říct, že je to hodně jiné sprchování než se sprchovým gelem, ale vždy si to moc užívám. Kůže je po něm příjemně vláčná a vyživená, navíc i krásně voní. Výborné hlavně pro ty, které trápí suchá kůže. 
Yves Rocher / 229Kč (slevy až 40%)


Moje nákupy za duben si z větší části můžete prohlédnout již na blogu a to ve dvou článcích: 
1) Lush haul
2) Interbeauty Prague


Patří některé z těchto přípravků také mezi Vaše oblíbené produkty? Nebo uvažujete u některých o jejich nákupu? Dejte mi vědět dole ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je! Jsem z ní nadšená, stále s ní něco zkouším :)

      Vymazat
  2. Paletka je moc pěkná! ☺

    A řada Aroma Ritual se povedla celá! ☺ Miluju na zimu pomeranč+čokoláda a na toto roční období si musím vybrat! :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto skvělá :) Já mám v tuto chvíli jen čoko a třešeň, ještě mě zaujal ten kávový a hrozen&limetka :)

      Vymazat
  3. Hezcí oblíbenci :) Naopak já jsem s Labello Lip Butter nebyla moc spokojená, přišlo mi, že hrozně lepí, ale vůně(měla jsem vanilkovou) byla skvělá:) a dost mě zaujal ten sprchový olej :)
    Veronicas.life8

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tento mě vůbec nelepí. Když ho nanesu normální množství, tak je úplně v pohodě. Většinou ho nanáším více a mám ho jako takovou masku na rty na noc, je to takové mazlavé, ale nemám pocit lepivosti. Nemohlo to být třeba jiným provedením?
      Olej je super. Vůbec jsem nevěděla co očekávat, ale moc se mi líbí :)

      Vymazat
  4. Krásné věci, je super že paletka Carli je k dostání u nás, i když jak koukám na eshop je momentálně vyprodaná :-) Z I love.... jsem měla mandarinkový sprcháč a mám na něj ty nejlepší vzpomínky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak to musím říct, že se stalo asi teď nějak. Když jsem odkaz zadávala psala stránka skladem. Ale ono je po ní poptávka, takže se není čemu divit...
      Ta vůně mi myslím taky hodně voněla :)

      Vymazat
  5. paletka sa mi veľmi páči...aj balzám ma zaujal, už dlhšie po nich pozerám, ale škoda, že ich treba nanášať prstom :/
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V rámci jejich konzistence by to jinak ani nešlo. Jsou opravdu dost máslovité. Navíc pro mě je to super, protože mám často opary, takže se mi balzám nedotýká rtů. Vždy kousíček vyškrábnu nehtem, abych do něj nešla ani rukama a nanesu :)

      Vymazat
  6. Labello jsem také ulovila. :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Yves rocher ma dobré veci, tak ma ani veľmi neprekvapuje, že si spokojná :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár věcí mi sice také nevyhovovalo, ale ve většině případů jsem spokojená :) Ráda tam nakupuji, mají super věrnostní program a spoustu voňavých věcí :)

      Vymazat
  8. Ten odličovač od Yves Rocher vyzerá veľmi dobre ☺ Asi mu už konečne dám šancu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej :) Snad bude vyhovovat. Členové věrnostního klubu dostávají až 40% slevu, tak jí využij :)

      Vymazat
  9. Ten sprchový olej vypadá moc dobře! Musím na něj mrknout:)


    #ThinkPositive

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)