Fashion

Casual khaki

května 23, 201613 Comments


Taky se vždy díváte v časopisech na různé sestavy modelů, pro různé příležitosti? Já moc ráda, ale vždy tam najdu kousek, který mě ne zcela nadchne. Řekla jsem si tedy, že bych si mohla zkusit vytvořit takovou sestavu já sama :) 

A jaký model se mi v poslední době líbí? 

Casual khaki

Mé sestavy si můžete prohlédnout ZDE :)

Líbí se Vám tento model? Případně některý z použitých kousků? 



XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

13 komentářů:

  1. Strašně se mi líbí ta khaki vesta, celkově jsem si letos tuhle barvu dost oblíbila :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě taky!!! Je to moc hezký kousek, ale asi jsem na žádnou takhle pěknou zatím nenatrefila :/

      Vymazat
  2. Mě se moc líbí ta kabelka, vestu jsem měla béžovou, ale neslušela mi tak jsem ji na Vinted poslal dál.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě moc líbí v té khaki barvě. Celkově se mi ta barva v poslední době moc líbí :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Když jsem tuto stránku našla, tak jsem přesně věděla co bude můj první set. Prostě ta khaki vesta je skvělá!

      Vymazat
  4. Vyzerá to super a jednoduch o zároveň :D Khaki farba je dosť podceňovaná...
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Khaki farbu milujem ! Skvelé inšpirácie :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní v poslední době docela zamilovávám :) Děkuji :)

      Vymazat
  6. Khaki farbu mám veľmi rada, chcela by som si kúpiť v tejto farbe nejaké jednoduché šaty. Inak moc pekné kombinácie :) Pripájam sa k tvojim čitateľom :)

    Rada by som ťa pozvala ku mne na blog, kde práve prebieha i súťaž: SUMMER GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by se moc líbila takováto vestička, a nebo jsem v Reservedu viděla jednu krásnou košili khaki. Ale byla tak hrozně nekvalitní za tak nehorázné peníze, že jsem jim ji tam nechala :/

      Vymazat
  7. Líbí se mi rifle a kabelka, boty mám podobné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)