Unboxing

Brandnooz box - Duben

května 09, 20166 Comments


Další měsíc rychle utekl, zazvonil zvonek a pan pošťák s novým Brandnooz boxem stál před dveřmi. Už jsem se na něj moc těšila a byla jsem zvědavá, co najdu uvnitř. Pokud jste o Brandnooz boxu ještě neslyšeli, mrkněte na můj minulý článek, kde jsem se o něm blíže rozepsala (ZDE).




A co bylo tentokrát obsahem?

- časopis Dieta (39,90Kč)
- Chio Chips barbecue (23,90Kč)
- Kotányi Dip - rajčatový (17,90Kč)
- BeBe Dobré ráno - Na Měkko (10,90Kč)
- Vitana - Jedlá želatina (16,90Kč)
- Vitana - Staročeské sypání (8,90Kč)
- Alpro - Coconut cuisine (49,90Kč)
- Dr. Oetker - Ovesná kaše brusinka (14,90Kč)
- Krušovice - Desítka (13,90Kč)
- Nescafé 3v1 - Coconut dream (54,90Kč)
- Pedro - OVO Pecky (14,90Kč) 
- Korunní - Vitamin sirup (49,90)

Položky, které mě zaujaly nejvíce: BeBe , Alpro kokosová smetana, Pedro, sirup :)


V současnou chvíli jsme již vyzkoušeli:
- BeBe Dobré ráno - Na Měkko - Sušenku jsem si vzala na cestu do školy a snědla ji jako dopolední svačinku. Byla velice dobrá, měkká, cítila jsem v ní sušené ovoce a příjemně mě zasytila. Uvažuji, že si ji ještě někdy koupím :)
- Dr. Oetker - Ovesná kaše brusinka -  Kaši jsem si dala jedno ráno ke snídani. Jednoduše jsem ji zalila horkou vodou a počkala pár minut, než se nasákne. Chuťově byla moc dobrá, ovesné kaše mám ke snídani ráda, protože hezky zasytí, takže si ji pravděpodobně brzy koupím.
- Pedro - OVO Pecky - Když mě honila mlsná, vzpomněla jsem si na to, že mám v šuplíku pytlík od Pedra a tak jsem si ho vzala na ochutnání. Musím říct, že po 5ti minutách bylo po balíčku. Pecky byly opravdu moc dobré. Jedná se o ovocné želé bonbónky. Za mě super!
- Chio Chips barbecue - vzhledem k tomu, že jiné než solené brambůrky nejím, věnovala jsem je svému příteli. Ten je smlsnul u filmu a říkal, že byly chuťově dobré, i když trošku silné. 
- Krušovice - Desítka - Jelikož pivo nepiju, věnovala jsem jej příteli. Prý klasika - neurazilo, ale nic nového :)



Pokud mám shrnout tento box, musím se přiznat, že minulý měsíc se mi líbil mnohem více :/ Byly zde určitě některé velmi dobré výrobky, ale do mého vkusu se netrefily brambůrky, pivo ani káva. Jak jsem psala výše brambůrky a pivo jsem věnovala příteli a kávu budu muset věnovat někomu jinému, jelikož u nás se nepije :) Líbilo by se mi, kdyby v Brandnooz boxu byly i výrobky, které jsou od méně známých značek a také výrobky zdravějšího rázu. Celková hodnota balíčku byla 317Kč - zaplatíte 279Kč. 

A pokud chcete box objednat nezávazně na zkoušku za pouhých 199Kč, odkaz na tuto nabídku máte zde: box na zkoušku 199 Kč (nezávazně spolu)


Odebíráte Brandnooz box? Jak se Vám tento měsíc líbil? Případně zakoupili byste si jej? Napište mi do komentářů ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Mňam to vyzerá naozaj veľmi atraktívne. Osobne ma z tejto nádielky zaujali najmä Pedro ovopecky, ktoré som ešte nikdy neskúsila a kokosové mlieko je u nás doma nevyhnutnou súčasťou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo tento výrobek od Alpra je kokosová smetana a ne mléko. První mě to zmátlo, ale pak jsem se to dočetla v popisu :) Kokosové mléko jsem dopotřebovala zrovna minulý týden, ale asi mi více chutná mandlové :)

      Vymazat
  2. Taky odebírám, recenzi mám na blogu. Pro mě byl taky takový nic moc....příští tyden bude článek na limitovaný brandnooz man :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem viděla co bylo obsahem toho mužského a musím říct, že jsem docela ráda, že jsem za něj ty peníze nedala. Nijak mě nenadchnul ....

      Vymazat
  3. Najlepšie asi vyzerá tá kokosová voda a kaša :)
    Vii,http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už se těším, až kokosovou smetanu použiji do nějakého receptu :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)