Recenze

Dermacol - kompaktní pudr

května 13, 201622 Comments


Také znáte ten hon za dobrým pudrem? Ten je moc tmavý, ten zase moc oranžový a tenhle se zase z nepředstavitelného důvodu třpytí ... Je to dlouhá cesta, dlouhá pouť, a já jsem si pro Vás připravila recenzi jednoho z nich, abych Vám případně tu cestu usnadnila. 



Vzhledem k tomu, že mi nedávno došel můj pudr, skočila jsem do drogerky mrknout se po nějakém novém. Bylo z čeho vybírat, zaplavila mě lavina pudrů všech možných značek, barev a balení. V danou chvíli jsem potřebovala hlavně něco rychle a levně. Upoutal mě na základě těchto požadavků pudr od Dermacolu. Jednoduché plastové kulaté balení a uvnitř pudr s krajkovým reliéfem. Říkala jsem si, že vůbec nevypadá špatně. Na výběr bylo ze 4 barev a první tři vypadaly poměrně dost světlé. Nakonec jsem si vybrala číslo 1 - nejsvětlejší. Předpokládala jsem, že bude světlejší než má pleť, ale vzhledem k tomu, že stejně přidávám bronzer, tak se to hezky zapracuje a alespoň mi prosvětlí střed obličeje. Později jsem opět v drogerce ukazovala mamce, který jsem si koupila a vlastně už si ani nevzpomínám jak se to stalo, ale z obchodu jsem odešla s dalším balením a to číslem 4, který je výrazně tmavší. Tento pudr používám pro takové rychlé konturování a doopálení.


Musím říct, že vzhledově je pudr skutečně přitažlivý. Jednoduchý obal, krásný reliéf. Co se týče vnitřku, který všechny zajímá, pudr má velice příjemnou jakoby máslovitou konzistenci, díky které pudr nepráší všude kolem. Pudr nanáším kabuki štětcem a dokážu s ním dosáhnout poměrně pěkného sjednocení tónu pleti a lehkého krytí. Navíc má krásnou vanilkovou vůni. 


V rámci nošení pudru během dne: Na začátku pudr krásně zmatní a zafixuje Váš make-up. Bohužel u mé smíšené pleti, která se mastí hlavně v T-zóně, nedokáže udržet pleť matnou po celý den. Avšak díky praktickému balení, nezabere příliš místa v kabelce. Mám dojem, že tento pudr je trefa pro všechny se suchou pletí a taky pro bledulky ;-)


Odstíny: (v regálu v prodejně to člověk moc nepozná)
1 - nejsvětlejší
2 - růžový podtón
3 - lehce oranžový
4 - opálená pleť

Fakta: 
Odstíny: 4
Obsah: 8g
Cena: cca 85Kč

Klady a zápory:
+ i světlé odstíny
+ vůně
+ obal
+ reliéf
+ konzistence 
- nezmatní na dlouho

Známka: 2

Objednávat můžete zde: parfums.cz

Už jste tento pudr zkoušeli? Jak se Vám osvědčil? Nebo máte nějaký jiný oblíbený? Napište mi do komentářů!

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

22 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, pudr mě také na první pohled zaujal a musím říct, že je super! 😊😊
    Krásný víkend přeje Andulka z Andulkalife.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že v poměru cena/výkon je dost dobrý :) Tobě také pěkný víkend :)

      Vymazat
  2. Já ho používám už delší dobu a myslím, že svoji funkci plní za ty peníze víc než dobře. Takže za mě super pudr za super cenu. Myslím, že bych hodnotila stejnou známkou jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajimave. Vyzkouším. Díky za tip. Můžeš kouknout i ke me na blog: Italywomen.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se bude líbit :) Děkuji za odkaz. Již sleduji přes google ;-)

      Vymazat
  4. Já osobně nedám dopustit na transparentní pudr do Mary Kay. Vyzkoušela jsem také z drogérie značku Essence a též transparentní pudr, ale neobstál tak dokonale, jako jeho dražší a kvalitnější verze. Jinak mezi kompaktní pudry jsem měla oblíbence pudr Stay Matte od značky Rimmel. Nemohla jsem si ho vynachválit, ale vadilo mi, že jsem musela mít jeden na léto a další na zimu. Po čase jsem si také všimla, že mi na fotkách dělal znatelné mapy. Takže jsem se nadobro přiklonila k dražšímu produktu. Měj krásný zbytek víkendu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Transparentní od MK používám také, ale pouze pro fixaci korektoru a při zapékání. Je super a kvalitní. Ale pro běžné dny jej nepoužívám, protože jsem zvyklá dávat trošku větší vrstvu pudříku, aby přidal trošku krytí, což u transparentu je problém, že ve větší vrstvě prostě zůstane vidět a strašně tu pleť zesvětlí. Takže na běžné dny dávám obyč, a když si dávám full on makeup, tak použiji i ten transparent :)

      Vymazat
  5. Tenhle pudr mám také v tom nejsvětlejším odstínu a musím říct, že je super :) Zmiňovala jsem ho tady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem si :) Mě taky moc voní. Ale místo houbičky si raději zabal malý štěteček. Ten se ti bude lépe čistit ;-)

      Vymazat
  6. Nevypadá to vůbec špatně :) Já ale používám minerální make-up, takže pudry moc nevyužívám.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by bylo zbytečné :) To je jasné. A jaký používáš? Můžeš něco doporučit? :)

      Vymazat
  7. Púder vyzerá super. Ešte som ho nepoužívala no celkom ma zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Určite sa v drogérii pozriem na odtieň 4...skvelo by sa hodil na nenápadné konturovanie :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Ano, vzhledově je moc pěkný :) škoda, že reliéf nevydrží :)

      Vymazat
  10. Měla jsem ho a byl super! ☺ Voněl, nějak neprášil, nebyl vidět! ☺ Když docházel, nechtělajsem se s ním loučit, tak mi to usnadnilo to, že mi křápnul na zem! :D Tak jsem to měla jednoduchý... :3 Třeba se k němu jednou vrátím (až vyzkouším něco nového) , protože není drahý a v poměru cena/výkon si vede hodně dobře! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě díky tomu je super :) I když vzhledem k tomu, že často nanáším pouze pudr, třeba do školy, tak bych raději dokoupila nějaký minerální makeup, aby to méně zatěžovalo pleť.

      Vymazat
  11. Dermacol mám veľmi rada, no do púdru by som asi nešla :) Super recenzia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)