New in

VILLAGE CANDLE HAUL

května 27, 201612 Comments


Pokud jste četli můj článek 101 cílů za 1001 dnů, dávala jsem si jako jeden "cíl" to, že si koupím svíčku Yankee Candle. Jsou to nádherně vonící, obrovské a stylové svíčky, taky dost drahé, ale aspoň jednu jsem si moc přála. V komentářích mi jedna slečna napsala, ať vyzkouším svíčky Village Candle, že vypadají úplně stejně a jsou levnější. 


Řekla jsem si proč se na ně nemrknout - zjistila jsem, že se skutečně jedná o dupe značky Yankee Candle. Tak jsem trochu zagooglila a vyskočilo mi, že je prodává i e-shop parfums.cz, což se mi zcela hodilo, protože jednu z výdejen mají i tady v Brně, takže nemusím platit poštovné. Zašla jsem tedy na jejich stránky a vybrala si tři svíčky, které mě svým názvem zaujaly nejvíce. 
První byla svíčka s názvem Raspberry Vanilla - miluji maliny a moc mi voní vanilkové svíčky, takže naprosto skvělá kombinace pro mě :) Svíčka je tmavě růžová - až červená a má krásnou sladkou vůni malin.
Druhá Cherry Blossom - růžová svíčka s květinovou vůní, nemohla chybět v košíku. Její vůně je poměrně svěží, takže jsem spokojená - měla jsem maličko strach, aby nebyla příliš těžká.
A poslední byla Caramel Kettle Korn - svíčka karamelové barvy s výraznou sladkou kořeněnou vůní. Už při otevření balíčku jsem ji okamžitě ucítila - z těchto třech je určitě nejdominantnější a bohužel také moje nejméně oblíbená. Mám ráda sladké vůně, ale toto je na mě bohužel moc :( 

Co se týče porovnání cen:
votivní svíčka: Village - 65Kč  /// Yankee - 69Kč
malá classic: Village - 325Kč  /// Yankee - 349Kč
střed classic: Village - 439Kč  /// Yankee - 589Kč
velká classic: Village - 525Kč  /// Yankee - 769Kč

Takže jak můžete vidět, votivní sice stojí skoro stejně, ale u velkých svíček je rozdíl až 244Kč! Já si koupila prozatím malé provedení (57g, cca 18 hodin hoření), abych je vyzkoušela a mohla si objednat nějakou velkou. Takže pokud budu spokojená s provoněním a výdrží, tak Vám někdy příště ukážu i nějaké větší balení. Co mě mrzelo, že na e-shopu byla vyprodaná vůně blueberry muffin - chtěla jsem si ji koupit místo karamelové, ale bohužel v malém provedení ji neměli.

Pokud Vás článek zaujal a chcete se na svíčky mrknout, zde máte odkazy na ty, co jsem si koupila já: Raspberry Vanilla .... Cherry Blossom ... Caramel Kettle Korn

A jaké svíčky jsou Vaše oblíbené? 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Děkuju za tip! Tuhle značku jsem neznala, ale určitě na ni mrknu. Svíčky pálím především na podzim/zimu. Mám ráda vosku od YC, ale dám přednost této značce. Mimochodem na mém blogu jsem tě nominovala do článku, budu ráda, když ho sepíšeš :)

    10 kosmetických faktů o mně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nominaci :) Budu tedy muset něco vytvořit. Jsem sama zvědavá, co na sebe prásknu :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jednou si ji stejně koupím :D Moc mi voní CHRISTMAS COOKIE :)

      Vymazat
  3. Yankee Candle si toužím koupit už hodně dlouho, ale nechtělo se mi dávat tolik peněz za jednu svíčku. Village jsem už také objevila. Je tedy vidět, že u velkých svíček je potom cenový rozdíl znát. Já chci teď také vyzkoušet votivky a nebo vosky, abych tak nějak vybrala vůničku a potom bych šla teprve do velké. Ale u velkých svíček bych šla asi do těch Village Candle. Užij si provoněný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, přesně to byla taky moje myšlenka :) Protože mi často něco nevoní a pak mít velkou svíčku, co se mi nelíbí, je blbé docela ...

      Vymazat
  4. Ja síce nemám skúsenosť s týmito sviečkami, ale tiež obľubujem vonne sviečky. Hlavne v období vianoc a zimy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je můžu snad celý rok :) Prostě večerní romantika :D

      Vymazat
  5. Ta vůně malina s vanilkou musí být skvělá!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají hodně jako YC. Taky bych si chtěla velkou YC koupit, ale přijdou mi moc drahé a já si šetřím na jiné věci, takže se mi nevyplatí vyhazovat tolik za "obyčejnou svíčku" (která je dokonalá...).
    Jinak skvělý článek! :) Svíčky nevypadají vůbec špatně. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  7. Maliny a vanilka v jednej vôni? To musí byť skvelé! Akurát by mi bolo ľúto vyhodiť toľko peňazí za sviečku... Je ale pravda, že jednu YC mám, je to síce vosk do aromalampy - True Rose a skutočne voní ako ruže. Mám ho už niekoľko mesiacov a stále mi ešte polovička ostáva :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)