Kam v Brně

Nejlepší burgery?

května 12, 201616 Comments


Rozhodla jsem se, že pro Vás založím novou rubriku. A tou bude - Kam v Brně? Rádi si s přítelem zajdeme na nějaký dobrý oběd či večeři, s kamarádkou zase na nějaký ten dortík či koktejl, takže bych Vám ráda přinesla své názory na brněnské podniky jak z gastronomické sféry, tak i mnohých dalších :)



A začneme rovnou jedním z našich nedávných obědů. Po návštěvě Prahy, kde Vás taková návštěva restaurace, kde dělají dobré burgery vyjde něco kolem 250Kč na osobu, jsme se již moc těšili na návrat do Brna, až si budeme moci zajít do naší oblíbené burgerové hospůdky. Místo se jmenuje Pivní sady a leží na křižovatce Nové sady a Hybešova přímo na rohu.


Prostor podniku se skládá z velké hlavní místnosti s barem a menší napůl oddělené místnůstky, která slouží jako nekuřácký salón. Co se vzhledu restaurace týče je zařízena v masivním dřevě. Na stolech naleznete vypálené logo restaurace - i ze stropu visí ploché svítidlo s logem košatého stromu vyrůstajícího z pivního krýglu. Celkový dojem restaurace odpovídá svému určení - burger pub. Tedy pokud čekáte nějaký naleštěný luxus, asi se Vám zde moc líbit nebude. Pokud si však chcete přijít dát pořádný burger a posedět s přáteli u pivka, je toto vhodné místo právě pro Vás.



Co se týče samotného menu - jak jsem již říkala, rádi sem chodíme na oběd. Podnik totiž nabízí skvělé obědové zvýhodnění a to pořádný burger s přílohou za 90Kč! Na výběr máte z 5 druhů a jeden z nich je i vegetariánský. Samozřejmě není problém si sem dojít i mimo obědový čas. Po 14té hodině jsou burgery také za přijatelnou cenu a to v rozmezí 115-145Kč.


K burgeru - bulka je krásně křupavě rozpečená a velmi chutná. Uvnitř kromě dobře vypečeného mletého masa a vajíčka z pánve, najdete také čerstvou zeleninu a lahodný dresing v různých příchutích podle druhu burgeru. Další přísady viz popisky na obrázku výše. Součástí Vašeho menu je také příloha a to hranolky nebo bramborové dolárky.


Farmářský burger (v pozadí chilli)

Určitě Vás bude zajímat, jestli mám k podniku i nějaké výtky. Jedna by tady byla a to oddělení nekuřácké části. Je zde sice ohrazení, ale není dostačující a odsávání tudíž nezvládne veškerý zápach odstranit. V době oběda se zde však nekouří, tudíž pokud si chcete zajít na oběd, tak Vám nikdo cigaretou pod nosem mávat nebude. A jelikož je to většinou náš případ, můžu si vždy svůj vynikající burger užít v klidu ;-)

Klady a zápory:
+ vynikající burgery
+ cena
+ množství
+ příjemný design
+ mají Kofolu (pro mě důležité)
- kuřácké rozdělení

Už jste zde někdy byli? Jak Vám chutnaly burgery? Nebo máte nějaký zajímavý tip na podnik? Napište mi do komentáře :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Burgery miluju, takže až v budu v Brně, tak aspoň vím, kde mám jít :D

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem,chutnalo, ale zůstávám věrná Pablu :3 ( Pablo EscoBar) nejlepší burgery v Česku hahah:)

    OdpovědětVymazat
  3. Burgery s este v reštauráciách nejedla no vyzerá super

    OdpovědětVymazat
  4. S přítelem sem tam zajedeme do Brna a myslím, že tohle je super tip, kam bychom mohli zajít :)
    La vie est belle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušejte :) Je to kousíček od hlavního nádraží ;-)

      Vymazat
  5. Teda tam to vypadá luxusně mám ráda dřevěné interiéry a ten burger vypadá skvěle až budeme s přítelem v Brně určitě se tam stavíme! Děkuji za tip!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že ačkoliv jsem tam byla nedávno, tak při psaní článku jsem dostala chuť na další burger :D Asi budeme muset brzy zajít znova :)

      Vymazat
  6. jedla jsem i lepší burger než v Pivních sadech, zajdi si na burger do Burger Innu, nebo do Escobary či Parodie, tam dělají fakt fantastické burgery :)
    a ještě jedna restaurace se skvělým domácím burgerem se jmenuje Clubovna, je kousek nad mendlákem směrem na Úvoz a je tam milá obsluha, komiksové prostředí a skvělé domácí limonády!

    Amaya

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, mám zrovna rozepsaný takový článek na blog, ale pro Prahu :D V Brně jsem byla na burgeru jednou, ale i tak se ten podnik dostal do mých top! Ti kluci prostě vědí, co dělají :) https://www.facebook.com/burgerinn60200/
    Tohle každopádně vypadá moc pěkně, hlavně ta houstička (na ty já si u burgerů potrpím), píšu si pro další návštěvu Brna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda, když je houska pěkně udělaná. To je super :) Vzhledem k množství burger podniků v Praze, je dobré vědět, kam zajít :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)