Recepty,

Tvarožník s borůvkami

května 16, 201626 Comments


Dnes jsem si pro Vás připravila velmi chutný recept na tvarohovou buchtu s borůvkami, jednoduše nazývanou - Tvarožník. Jedná se o vláčnější typ buchty, která rychle zasytí a hned se po ní na plechu zapráší. Borůvky samozřejmě můžete nahradit nějakým jiným ovocem, dle vlastní chuti, případně jej zcela vynechat :)




Co budeme potřebovat: 
1000g tvarohu
140g mletého cukru
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
4 vejce
100g dětské krupice
100g másla
+ posypka (50g másla, 50g mletého cukru, 100g polohrubé mouky a 1 vanilkový cukr)
ovoce



Postup: 
Máslo s vejci a cukrem vyšleháme. Poté začneme po částech vmíchávat tvaroh. Dále pokračujeme krupicí s práškem do pečiva. Až je vše precizně promícháno, dáme vzniklé těsto na vymazaný plech s vyšším okrajem (nebo vložíme pečící papír) a přidáme ovoce. Na závěr si buchtu posypeme posypkou, kterou jsme si umačkaly z povoleného másla s mletým cukrem, moukou a vanilkovým cukrem. Plech dáme do trouby předehřáté na 180°C a pečeme cca 40 minut. Buchta bude na povrchu krásně zlatavá. 


Tento recept mám od své maminky :)




Bon apetit!




XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

26 komentářů:

  1. hmmm mňam! vypadá to jako bublanina, akorát do těsta je přidaný tvaroh, což je super nápad :)
    vypadá to lákavě :)

    Amaya

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice vypadá, ale přirovnat se to nedá :) Vzhledem k množství tvarohu je tato buchta opravdu hodně hutná, vláčná a rychle zasytí.

      Vymazat
  2. Vyzerá to neskutočne dobre :3 Milujem borúvky a tá detská krupica to musí krásne zjemniť :3
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvarožník miluju. Některé buchty jsou hodně suché, ale tato je krásně vláčná. Ňam, měla jsem dnes ke snídani :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Hihi, děkuji, teď vím, že článek plní svůj účel ;-)

      Vymazat
  4. Ty Veru, děláš mi neskutečný chutě :D takový buchtičky miluju!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě je to dobrůtka :)
    Beauty by K. - aktuálně probíhá narozeninová soutěž!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento koláč milujem! :) Jeden z mojich najobľúbenejších :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Můj taky. Je příjemnější než suché buchty :)

      Vymazat
  7. Mňami, hned bych si dala, vypadá to skvěle. :) Teď by se mi hodil k ranní kávě. :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy hodil :) Já dojídám poslední kousek ke snídani :)

      Vymazat
  8. Mňamy, teraz som dostala naň chuť, podobný totiž robievamie tiež :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už žádný nezbyl, no :/ Dnes jsem dojedla poslední kousek..

      Vymazat
  9. Velmi jednoduché, což mě láká vyzkoušet. Tvarohové buchty jsou nej.

    OdpovědětVymazat
  10. tvaroh v koláčoch mám veľmi rada...a tu ho ide naozaj dosť :) musí to byť super
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  11. Ten musí byť naozaj skvelý! Tvaroh som si veľmi obľúbila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)