Smoothie

Malinovo-borůvkové smoothie

května 04, 201617 Comments


A po delší době tady mám opět jedno skvělé smoothiečko ;-) Tento recept jsem si udělala dnes ke snídani a byl naprosto vynikající!!!



Co budeme potřebovat (1porce):
1 banán
40g malin
40g borůvek
1 lžíce medu
1 lžíce chia semínek
200ml kokosového mléka

Postup: Jako obvykle banán nakrájíme na menší kousky a dáme do nádoby spolu s ostatními položkami. Doporučuji med s mlékem rozmíchat a až poté nalít na ovoce, aby se med neusadil na dně nádoby. Poté vše důkladně promixujeme. Podáváme v nějaké oku lichotivé sklenici, třeba s kolečkem banánu na okraji pro ozdobu ;-) 

PS: Bez medu může být nápoj mírně kyselejší.

*Používám přístroj Kenwood Smoothie 2Go Sport SMP 060 SI


Bon appétit!

XOXO

VERONIQUE



PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

17 komentářů:

  1. To vypadá jako dobrý recept! Nedávno jsem zkoušela jedno takově lehčí a málo sladké: 1 mandarinka, půlka většího pomeranče, 1/4 okurky, půl banánu a mňam :) Jinak to tam peru, jak mi zrovna padnou pod ruku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okurka a ovoce je zvláštní kombinace, ale věřím, že to musí být výborné! Většinou to tak bývá ;-)

      Vymazat
  2. Mnam, urcite vyzkousim👍 ja na tom sice moc nefrcim, ale deti miluji smoothie💋💋💋
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je to skvělá cesta, jak do dětí dostat něco zdravého ;-)

      Vymazat
  3. Dnes ho musím vyskúšať! ♥ Vyzerá nesmierne úžasne :3

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle. Používáš čerstvé nebo mražené borůvky a maliny? Včera jsem totiž koupila čerstvé borůvky :-)
    Jsi krasna GA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám čerstvé :) Bohužel nemám zahradu, takže si ovoce mrazit nemůžu :(

      Vymazat
  5. mňam výborný receptík :)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsi mě varovat, že si poslintám cokoliv co budu mít pod sebou! :D
    Vypadá to úžasně a určitě to časem vyzkouším, protože tomu prostě nejde odolat! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to strašně dobře, budu si to muset taky udělat a ochutnat.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Lesní ovoce je prostě moje nejoblíbenější :)

      Vymazat
  8. Mňam, vypadá to naprosto skvělé! Určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)