TAG

10 kosmetických faktů

června 09, 201620 Comments


Jelikož jsem byla nominována do tagu 10-ti kosmetických faktů o mě, pokusila jsem se sesmolit nějaká zajímavá fakta, která o mě zatím nevíte :)




1. V poslední době si ujíždím na fialkových stínech, když se mám fotit. Je neuvěřitelné, jak Vám správně zvolená barva stínů může vytáhnout duhovku.
2. Když jdu do školy na 8, tak mě nikdo nedonutí dát si ani řasenku. Spánek je přednější!!!
3. Nehty na nohou si lakuji 1 krát ročně, a to v červenci. Většinou se mnou lak vydrží až do Vánoc :D
4. V létě miluji, když si nakreslím obočí, dám brýle a malinovou rtěnku. V tu chvíli se cítím jako žena.
5. Často, když si chci dát gelovou linku, tak se mi nepovede zamýšlený tvar na levém oku a skončím s něčím úplně jiným.
6. Miluji tělové peelingy - v tuto chvíli jich mám doma 5 :D
7. Nemám ráda jednotlivé stíny. Prostě chci jednoduše otevřít paletku a vybrat si, co si dám na oči. Stíny v nich navíc musí být hezky uspořádány podle barev. Pokud jsou rozházené, jsem z nich zmatená a takovou paletku si prostě nekoupím.
8. Mám hodně citlivé oči, takže když si nějak podráždím oko (nebo když fouká), tak celý den slzím a celý makeup zničím. I z toho důvodu mám 24/7 s sebou v kabelce kapky do očí.
9. Na kosmetickém stolku mám stojánek na rtěnky a jelikož v nich mám velkou zálibu, tak se mi do něj všechny nevlezou, tudíž si do něj dávám jen ty největší "skvosty". Sbírce vévodí např.: Gerard Cosmetics, YSL nebo Lancome :)
10. Když si jdu dát koupel, vždy se první osprchuji. Nesnáším, když se naložím do vany a vidím, jak kolem mě plave nepořádek, co se mi přichytil ke kůži.
Takže toto je mých 10 kosmetických faktů. A koho bych ráda nominovala?





           Pokud budete chtít, můžete se se mnou podělit o Vaše kosmetické fakty v komentářích ;)
           PS: Omlouvám se za výpadek článků, ale z důvodu zkouškového se blogu nestíhám věnovat tak, jak bych chtěla. Ale               brzy na Vás čekají nějaké super články ;-)


       XOXO

       VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Doufám, že se také zapojíš, když jsem tě nominovala ;-)

      Vymazat
  2. Některé body, hlavně co se týče malinové rtěnky sdílím. Bod 10 je zajímavý;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já nesnesu ten pohled, když ležím ve vaně a vidím, jak po hladině plují vlasy, prach, nebo jiné věci :D

      Vymazat
  3. V nekterych bodech se s tebou velmi stotoznuji😝😜😜
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  4. Aj moje oči sú extra citlivé, pri každom vetre mám pocit, že mi do nich niečo spadne takže kvapky mám tiež vždy v kabelke a tiež v práci na stole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zlo :/ Ale člověk s tím asi nic moc nenadělá :/

      Vymazat
  5. Děkuji za nominaci. :) Taky miluju rtěnky!!! Jinak skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééj, pekne som si počítala trošku, haha. A aj som sa zasmiala nad niektorými vecami. A to s tým lakom na nechtoch na nohách véééľmi dobre poznám! :DD ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ Missha Pure Source & Holika Holika Pig nose 3-step Kit ♡

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek :-) A v mnoha bodech to máme podobné. Také se nejdříve sprchuji, než si napustím vanu, přijde mi nechutné koupat se ve špinavé vodě. Slzení je peklo... Já slzím neustále a skoro úplně že všeho... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!!! Je mi hrozně nepříjemné vidět nečistoty plavat po hladině.

      Vymazat
  8. Super článek! jsem ráda, že jsi nominovala další blogerky :) Ten 10. bod je zajímavý a musím říct, že já to mám taky tak.

    Kosmetické radosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vidím, že v tom bodě 10. nejsem jediné :)

      Vymazat
  9. Veľmi pekné a zaujímavé fakty :) Naozaj sa mi páčia tieto fakty a to 7 je pre mňa TOP

    Čo je dobré to musím mať 6. miesto Bloger roka 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsi v nominaci, doufám, že si brzy přečtu ty tvoje ;-)

      Vymazat
  10. Pekné fakty 👍 Aj ja som zmetena keď nie su farby v paletke podľa poradia ✌

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)