Recenze

Urban Decay - Naked

listopadu 08, 201612 Comments


Minulá paletka, kterou jsem pro Vás recenzovala byla od BH Cosmetics Carli Bybel palette. Dneska jsem si nachystala produkt, který je bez problému k dostání i zde, v ČR, a tím je Naked - paletka stínů od Urban Decay. Jelikož je v cenově vyšší kategorii, určitě si každý raději přečte nějakou tu recenzi, aby věděl, do čeho jde. Takže, jak jsem s touto paletou spokojená já?


Paletku od UD jsem si moc přála a při procházení všech možných variant, jsem si vybrala právě původní Nakedku. Z mého pohledu se jedná o velmi univerzální výběr stínů, který je vhodný jak na světlé denní líčení, výraznější líčení pro zvláštní události, či na večerní party. A tak jsem si zašla do Sephory a po chvilce bloumání po obchodě jsem se rozhodla udělat si konečně radost svojí první paletkou z parfumerie. 

Paletku dostanete v papírové krabičce s lesklým potiskem, ve které najdete balení čtyř vzorečků jejich podkladových bází pod oční stíny a samotnou paletku. Ta je ukrytá v boxu pokrytém tmavě hnědou semišovou látkou se zlatým nápisem NAKED URBAN DECAY. Krabička je magnetická, takže nemusíte nic složitě zaklapávat nebo bojovat s otevíráním. Uvnitř se nachází 12 stínů, menší zrcátko a dvojitý štětec na aplikaci stínů. Celkově se mi balení moc líbí, je bytelné a kvalitní. Látku si vždycky čistím válečkem na oblečení, aby byla stále hezká jako nová. Jedině bych vytkla štěteček - buď za tu cenu by měl být kvalitnější a nebo jej měli vynechat a paletku o něco zlevnit. 

Ke stínům samotným. Kvalitou skoro ospravedlňují cenu paletky. Jsou krásně pigmentované, nijak extra nepráší, na oku jsem nezaznamenala výrazné vytrácení. Navíc stíny na víčku hezky drží a nezklouzávají do záhybu. Co se týče barev: Virgin - třpytivý stín s krémovou barvou. Díky jemnému namletí je stín vhodný kromě rozjasnění oka také na projasnění pod obočím - nemá v sobě výrazné glitry, takže prostor pouze lehce projasní. Sin - světle růžový třpytivý stín. Výraznější třpytky, ale stále jemněji namleté, vhodné pro rozjasnění oka nebo jako stín na celé víčko. Naked - první matný stín v tělové barvě. Perfektní stín pro veškeré zapravování okrajů výraznějších stínů. Sidecar - třpytivý stín ve světlé neutrálně hnědé barvě. Buck - středně tmavý matný stín, perfektní pro zvýraznění záhybu oka. Half Baked - zlatavý třpytivý stín. Smog - tmavší zlato-hnědý stín. Darkhorse - tmavší třpytivý khaki odstín. Toasted - středně tmavý třpytivý stín se starorůžovým nádechem. Hustle - třpytivý stín v temnější švestkové barvě. Creep - stín připomínající noční oblohu, díky své černé barvě s výraznějšími třpytkami a poslední stín Gunmetal v šedé třpytivé barvě.

Moje oblíbená kombinace stínů je Half Baked, Smog a Darkhorse. Jedná se o kombinaci stínů, která se hezky prolínají a perfektně ladí například s khaki halenkou nebo vestičkou.

Díky všestranným odstínům je paletka skvělá také na cestování, protože s ní vykouzlíte různá líčení pro den i noc a každý den můžete vypadat jinak. 

Fakta:
Obsah: 12×1,3g
Cena: 1470Kč
Kde koupit: Sephora (možnost využít 20% slevu u věrnostní karty), www.sephora.cz, www.urbandecay.cz

Pro a proti: 
+ pigmentace
+ nízká prašnost
+ výdrž
+ podkladová báze jako dárek
+ zrcátko
+ balení
+ všestrannost výběru barev
- cena
- štěteček
- obal se rychle ušpiní

Známka: 2

Celkově bych shrnula, že jsem s paletkou moc spokojená. Líbí se mi jak barvy tak jejich kvalita a výdrž. Balení je také pro mě praktické až na vnější látku, která je sice hezká a zajímavá, ale rychle se ušpiní. K tomu také musím vytknout nekvalitní štětec, který prostě nikdy nevyužívám. 

Už jste nějaký z výrobků od Urban Decay vyzkoušeli? Nebo vlastníte některou z jejich paletek? Jak jste s nimi spokojeni? Podělte se se mnou o Vaše zkušenosti v komentářích :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Tyyy jo paletka se mi moc líbila až do momentu, kdy jsem sjela níže a přečetla si cenu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková třešnička, no :) Já na ni využila onu 20% slevu, takže vyšla o něco málo výhodněji. Ale i tak si myslím, že tehdy byla za 1380,- ... kupovala jsem si ji před rokem a zdá se, že podražili :/

      Vymazat
  2. ani som nevedela, že ma taký látkový obal...toto sú krásne paletky, a verím, že aj kvalitné, len tá cena :( och...stále mi to príde veľa
    inak musím dodať,že takéto khaki líčenie ti veľmi pristane :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatní to tak nemají. Ty jsou myslím plastová, ale tato původní má semiš. Já ji mám vždy v šuplíku a když se k ní přilepí nějaké drobečky, tak ji vezmu tím válečkem. Myslím, že na to, že je jí rok, vypadá stále hezky :)
      Děkuji moc :)

      Vymazat
  3. Krásná :) mám dvojku, ale ta je taková studená, tak bych si někdy ráda pořídila tuhle.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná paletka! :))) Líbí se mi složení odstínu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka je pěkná :) Já mám tu menší basic, je super, ale trošku práší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem malým basics nikdy moc nepřišla na chuť. Určitě super na cestování a pro neutrální líčení, ale když jsem slyšela ne příliš kladné recenze, tak jsem po ní nikdy nekoukla.

      Vymazat
  6. Paletky UD nevlastním, jsou na mě moc drahé a za mnohem nižší cenu se dá sehnat kvalitní produkt, třeba od NYX. Několik jsem si jich teď koupila k Vánocům, tak snad budu spokojená :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím. Mám spoustu levnějších paletek, které používám ráda a řekla bych, že jsou kvalitní ... ale když sáhnu po nějaké té lepší, tak to prostě vždycky poznám.

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)