TAG

Moji oblíbení youtubeři + česká scéna

listopadu 03, 201612 Comments


V minulém článku o youtuberech jsem Vám představila zahraniční youtuberky, které v současnou chvíli sleduji. A dnes jsem se rozhodla v pokračování a ukážu Vám zahraniční youtubery a k tomu také české kanály. Tak pojďme na to :)


Zahraniční

1) Pointless Blog
Kanál Alfieho Deyese se zaměřuje především na zábavná videa. Natáčí vše, co si myslí, že by jeho fanoušky mohlo pobavit. Z kanálu odštěpil ještě dva kanály a to herní, kde natáčí nejrůznější hry a vlog kanál, kam přidává každý den video ze svého dne. Bohužel na hlavním a herním kanálu je v současnou chvíli méně aktivní, ale na vlozích si zakládá a každý den v určitý čas tyto videa uploaduje. Alfie je navíc zapojen do celé komunity youtuberů z Brightonu (Velká Británie), takže v jeho videích můžete vidět mnoho dalších známých tváří a je přítelem Zoelly.

2) Brett Cap
Americký youtuber zaměřený na sport a výživu Brett Caprioni nenahrává videa příliš často, ale když ano, jsou většinou velmi zajímavé. Ve videích ukazuje různé tréninky nebo jednotlivé cviky pro začátečníky, jindy zaměří video přímo na zdravou stravu, přípravu jídel či prostě nákupy, po čem sáhnout. Je přítelem beauty youtuberky Carli Bybel.

Česká scéna

3) ViralBrother Erik
Po rozdělení ViralBrothers pokračují Erik i Čeněk po vlastní ose. Sama jsem Erikův kanál začala sledovat poté, co jeho přítelkyně Domisha otěhotněla a sleduji je dodnes, i přesto, že po narození miminka se jejich videa z každodenního nahrávání stáhlo na pár videí měsíčně, snad se brzy zase vrátí na trať. Náplní jejich videí byly vždy hlavně denní vlogy a z dřívějška si je možná pamatujete z různých pranků a zábavných videí. Jeho videa jsou v anglickém jazyce.

4) L&L
Kanál Lukáše a Lindy je zaměřen vyloženě na cestování. Jsou nyní totiž na Novém Zélandu a natáčí tam pro nás videa o všem možném, co bychom o NZ mohli chtít vědět. Pochválit musím především kvalitu videí, jelikož jsou precizně natočená a je radost se na ně dívat. Takže kdo má rád nejen vše o cestování, ale také se rád kochá nádhernou krajinou, určitě na ně mrkněte, protože si Vás získají během prvního videa.

5) Mama Domisha
Dříve Lady Domisha, jak jsem uvedla výše, přítelkyně Erika. V době těhotenství natáčela především videa o vývoji těhotenství pro jednotlivé týdny, ale sem tam přihodila videa jako Favorites, nákupy, denní jídelníček, recepty nebo DIY. Domča je moc milá a její videa jsou také v anglickém jazyce.

Jak jsem uvedla dříve, české kanály sleduji docela pomálu, ale tyto, které jsem vybrala, jsou moje asi zatím nejoblíbenější. Rozhodně bych se však chtěla více porozhlédnout po české scéně a třeba příště pro Vás připravím článek o méně známých, ale přesto velmi zajímavých vlogerech. Znáte některé z uvedených? Koho rádi sledujete Vy? Napište mi Vaše tipy do komentářů, abych se mohla inspirovat :)

Odkaz na první část článku zde :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Ty jo, netušila jsem, že chlap od Carli taky něco natáčí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :) občas společně natočí i nějaké to cvičící video :)

      Vymazat
  2. Ahoj jestli ráda koukáš na videa, tak mrkni i na můj kanál. Natáčíme s partnerem videa ze života v USA, konkrétně z Floridy :-) Třeba se ti budou líbit a budou stát za zmínku :-) https://www.youtube.com/channel/UCkzG-u7nTkOqd0Rl6iM4Mig

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) Před pár dny jsem narazila na tvůj blog, tak se určitě ráda mrknu i na nějaké to video :)

      Vymazat
  3. Zahraniční youtubery moc nesleduji. Na Erika s Domishou se občas podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě sleduji spíše ty zahraniční. Nemáš nějaký tip na české kanály? :)

      Vymazat
  4. Youtubery nesleduju, ale o erikovi vím a nekdy kdyz mm chut tak mrknu na jeho videa :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že někoho z mých oblíbených poznáváš :)

      Vymazat
  5. Super, někoho znám, někoho ne, ale alespoň jsem díky tobě začala sledovat kanál L&L. Jsou strašně super! Díky.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Erik a Domča jsou opravdu jediní "praví youtubeři" z česka :) jinak to nestojí za nic

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)