Líčení

Univerzální líčení se dvěma variantami rtů

listopadu 09, 201614 Comments


Poslední dvě podzimní líčení byly na více barevné stránce. Dnes jsem si připravila líčení více univerzální, pro různé příležitosti - ať chcete vypadat dobře do práce, jdete na focení nebo klidně na nějakou zvláštní denní událost. K líčení očí jsem zvolila dvě různá líčení rtů, abyste viděli, jak takový výběr může změnit celkový vzhled.

Co jsem při líčení použila: 

Pleť jsem si hned ráno důkladně vyčistila Neutrogena čistícím krémem s růžovým grepem a poté jej namazala hydratačním krémem Mary Kay. Jako podklad jsem použila Benefit Porefossional a na něj make-up Revlon Colorstay pro suchou/normální pleť v odstínu 150 Buff. Na lehké projasnění pod očima jsem si vzala korektor od Catrice nejsvětlejší. Korektor jsem zafixovala transparentním pudrem a zbytek obličeje minerálním pudrem, oba od Mary KayAbych pleti dodala trochu dimenze, přidala jsem lehce bronzer pod lícní kosti, na spánky a kolem čela a to matný bronzer z trio konturovací paletky od Makeup Revolution. Tvářenku jsem použila z paletky tvářenek stejné značky a to jemný broskvový odstín. Obočí jsem prokreslila stínem na obočí a zafixovala transparentním gelem od Essence
Jako přechodový stín do záhybu oka jsem zvolila dva stíny z paletky Maybelline The Nudes (zaznačeny v obrázku) - světlejší jsem nanesla od záhybu a výše nad něj, tmavší pak výhradně jen do záhybu, aby celý tento prostor byl vystínován a přechod byl postupný. Na 2/3 víčka jsem pak použila bílý stín Sassy z paletky Nude Tude od The Balm a  také na vnitřní koutek oka pro jeho rozjasnění. Na vnější třetinu oka jsem pak nanesla odstín Sleek ze stejné paletky. Ten jsem pak jemným stínováním zapracovala se světlým stínem pro plynulý přechod. U tohoto líčení bude potřeba tmavý stín po každém stínování znovu přidat, aby byl vytvořen onen hezký výrazný přechod ze světlého do tmavého. Nezapomeňte na závěr zkontrolovat všechny přechody, aby nebyly ostré. Na řasy jsem zvolila zhušťující řasenku Estée Lauder Sumptuous Extreme

Pro první jemnou variaci rtů jsem zvolila pouze máslo na rty od Labello - malinové. Je hodně husté, takže na rtech vytvoří světlou nude vrstvičku - díky tomuto efektu jej někdy ráda používám místo rtěnky. Použít samozřejmě můžete jakoukoliv nude rtěnku.
Pro druhou výraznější variaci jsem použila rtěnku od Lancome - Color Design odstín Wine Party.

Doufám, že se Vám toto líčení líbí stejně jako předchozí. Pokud jej budete zkoušet, určitě k němu vyzkoušejte více odstínů na rty. Díky své neutrálnosti se k němu bude hodit snad jakákoliv rtěnka ;-) Jakou rtěnku byste zvolily Vy? 


XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Vypadá to moc super a je dobré, že i když jsi použila jen tu rtěnku, tak mi to přijde jako uplně jiný look. Skvělý!

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Ale je to skutečně jedno líčení v jeden de, v jednu hodinu :)

      Vymazat
  2. Ty jsi prostě kouzelnice!
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovědětVymazat
  3. No jako hodně tomu efekt dodala ta rtěnka :) Ale strašně moc pěkné jsou obě, ikdyž je to jedno a to samé líčení :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta nude rtěnka je tam hlavně proto, aby bylo vidět, jak jemné líčení může vzniknout a pak s tou vínovou to vypadá už dosti dramaticky :)

      Vymazat
  4. Líčení je opravdu krásné, víc se mi ale líbí bez rtěnky. :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je vidět, že každému se líbí něco jiného. Jsem ráda, že jsem do článku zvolila dvě variace rtěnek a každý si tak rozmyslí, co se mu líbí :)

      Vymazat
  5. naozaj k tomu líčeniu je vhodná akákoľvek farba rúžu :) takáto výraznejšia sa mi ale páči najviac :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbí při pročítání komentářů, že každý se kloní k jiné variantě :)

      Vymazat
  6. Tvoje liceni je vzdy skvele. Tentokrat se mi vic zda svetlejsi barva😊

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Na začátku jsem chtěla tyto články dělat často, ale nikdy jsem se k nim nemohla dostat. Naštěstí jsem se probojovala všemi články, které jsem chtěla sepsat až k těm líčícím, které mě prostě na ten podzim baví nejvíce :D

      Vymazat
  7. Tmavé pery sa mi páčia oveľa viac príde mi to omnoho viac sexi no aj nude je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tmavé jsou sexy, ale zase nude jsou lepší na nějaké to hubičkování :D

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)