Unboxing

Brandnooz box - Říjen

listopadu 04, 201616 Comments


A s nějakým tím zpožděním přidávám i já svůj názor na poslední Brandnooz box. Co se v něm objevilo nového a jak mi pochoutky chutnaly?



Pokud jste ještě o tomto dobrůtkovém boxu neslyšeli, jedná se o měsíční zásilkovou službu, která Vám každý měsíc, přinese až ke schránce novinky z trhu jídla. Opakující se objednávka je za 279Kč a výrobky v balíčky jsou vždy v minimální hodnotě této částky. Pokud si však nyní chcete box pouze vyzkoušet a ještě nevíte, jestli by tato služba byla pro Vás, určitě neváhejte a objednejte si svůj první box za zvýhodněnou cenu 199Kč ZDE!

A nyní se podíváme, co bylo obsahem balíčku tohoto měsíce:
Nescafé - Azera Americano 60g (99Kč)
Krušovice - Dvanáctka 0,5l (15,90Kč)
Bornier - Hořčice s hruškou (60Kč)
Hašlerky - Černý rybíz 90g (16,90Kč)
Hašlerky - Višeň 90g (16,90Kč)
Fidorka - Mléčná s karamelovou příchutí 30g (10,90Kč)
Vest - Sýrovky 90g (19,90Kč)
Strážnické brambůrky - Solené - Party balení 300g (49,90Kč)

Položky, které mě zaujaly nejvíce: 
Hašlerky - Černý rybíz
Hašlerky - Višeň 90g
Fidorka - Mléčná s karamelovou příchutí
Vest - Sýrovky
Strážnické brambůrky - Solené



Položky, které jsem již vyzkoušela:
Hašlerky - Černý rybíz - V bonbonech je cítit propojená chuť tradičních Hašlerek s Černým rybízem. Dobré, sladké, ale zůstává po nich v ústech lehká kyselost.
Strážnické brambůrky - Solené - Strážnické jsem měla vždycky ráda. Je to mastnější typ brambůrků a balení je opravdu veliké. Jinak docela tradiční, nic nového :) Ráda koupím znova.

Jelikož kávu, pivo ani hořčici nepožívám, vše jsem věnovala příteli. Ten zatím vyzkoušel Nescafé - Azera Americano a jeho slova byla: "Dobrá. Mleté kávy je tam jen asi 5%, takže to moc cítit nejde. Popsal bych to jako lepší rozpustné kafe. Za ty peníze bych si radši koupil dobrou zrnkovou kávu a doma si ji sám namlel."


A položky na které se těším až je ochutnám:
Hašlerky - Višeň 90g 
Fidorka - Mléčná s karamelovou příchutí
Vest - Sýrovky

V současnou chvíli už jsme s přítelem trošku otráveni tím, že se v boxu třikrát po sobě objevila hořčice - zvláště já, jelikož ji nejím. Kdyby tam šoupli kečup, byla bych radši :D Jinak si myslím, že výběr byl docela povedený. Na 5 z 8 položkách si rozhodně pochutnám a zbytek rád zužitkuje přítel, takže nic nepřijde na zmar. A co Vy? Objednáváte si Brandnooz box nebo ne? Jak se Vám tento měsíc líbit? 

XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. K čemu to vůbec je? Proč si prostě nekoupit věci, které máš ráda?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to o tom, že poznáš novinky na trhu. Já sama bych si třeba těch věcí buď nevšimla v regálu, nebo bych si je nekoupila. Takto mám možnost věci ochutnat a zjistit, jestli jsou dobré a příště už si je třeba koupím sama :)

      Vymazat
  2. Tieto boxy sú podľa mňa naozaj super aj keď celiatikom, cukrovkarom a podobne by tak nemuseli pripadať. Mne však ako zdravému človeku prídu totálne TOP, keďže v balíčku sa nachádza taká menšia všehochuť. Aby som však nezabudla, ja osobne nejem sladké a aj tak by som bola s tohto balíčka nadšená. Cukríky by som síce posunula mojej rodine no ostatok si viem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vždycky pochutnám tak aspoň na polovině věcí :)

      Vymazat
  3. Miluji hašlerky, takže na ty musím hned mrknout v obchodě.

    OdpovědětVymazat
  4. Já zas hašlerky moc nemusím, ale vypadá to fajn, i když já bych to snědla vše najednou.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to se vždy snažím si to spořit na delší dobu. Taky bych toho byla schopná :D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já bych si přála, aby jich v ČR bylo více zajímavých :/

      Vymazat
  6. Já bych zase byla raději, kdyby v boxu byly zdravější věci a ne pořád nějaké bonbony :/. Ale ten moment překvapení mě baví.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! To máš pravdu! Taky jsem jim to tam někde psala. Ale nevím, jestli se toho můžeme v česku dočkat. Já sleduju youtuberku Niomi Smart a ta založila spolu s dalšíma Source box. Je to měsíční box s veganskýma dobrotama - ale jakože fakt zdravé věci. Docela bych ochutnala aspoň jeden box...

      Vymazat
  7. višňové hašlerky?? :O to vážne? také som ešte nevidela :) znie to super :) takéto boxy som nikdy neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to novinka na trhu a až dokončím ty s černým rybízem, tak se pustím do těch višňových. Jsem sama zvědavá, jaké budou :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)