Líčení

Silvestrovské líčení s Mary Kay

prosince 04, 201614 Comments


A přehoupl se nám prosinec a s podzimem je už pro tento rok konec. Napadly nám nějaké ty první vločky, vánoční trhy už jsou v plném proudu a dnes je druhá adventní neděle. Já jsem si pro Vás dnes připravila inspiraci, na nějaké to Silvestrovské líčení s pomocí paletky a gelových očních linek od Mary Kay. Tak to pojďte inspirovat! 


Runaway Bold - Paleta očních stínů
V této paletce najdete 5 třpytivých odstínů na to pravé večerní party líčení. Paletka je plastová s čirým zavíráním, takže vidíte všechny barvičky uvnitř. Balení je bytelné a otevírání bezproblémové. 
První odstín je ryzím zlatem. Druhý odstín je třpytivá hnědá. Uprostřed je zase čisté stříbro. Jako čtvrtá je třpytivá modrá a poslední jsou hvězdy na obloze. 
Stíny jsou velice pigmentované a syté. S čím je třeba počítat, díky většímu množství třpytek stíny trošku opadají, takže je lepší oči nalíčit ještě před zbytkem make-upu. 

Cena: 690Kč
Obsah: 5,5g
WWW: marykay.cz

Runaway Bold - Duo očních gelových linek
Vysoce pigmentované oční linky. Balení je vytvořeno ze skleněného kalíšku rozděleného do dvou částí pro každou barvu a černého plastového zavírání se zakomponovaným štětečkem, se kterým linky jednoduše nanesete. Rychle zasychají a nepálí v očích. Barvy jsou zlatá a třpytivě hnědá jako první dva stíny v paletce, takže jdou skvěle kombinovat ke stínům a nebo klidně mezi sebou navzájem. 

Cena: 550Kč
Obsah: 4g
WWW: marykay.cz


S těmito dvěma pomocníky vytvoříte opravdu velké množství různých líčení. Já jsem si trošku pohrála a několik z nich jsem pro Vás nafotila. Jsou to jak looky jednoduší a jemnější tak již trošku propracovanější a dramatičtější, takže doufám, že některý z nich Vás zaujme :)

1) Zlaté líčení
Pro tento jemnější vzhled jsem zvolila první dva stíny z paletky a zapracovala je do sebe. Do vnitřního koutku oka jsem zvolila zlatý stín a do vnějšího koutku pak hnědý. Přechod jsem hezky propracovala do plynula. Ke stínům můžete přidat také některou z linek. 
Záhyb oka jsem dostínovala matným očním stínem Hazelnut a jeho plynulý přechod do ztracena se Sweet Cream také od Mary Kay.
Rty jsem ladila do neutrální hnědolososové barvy.

2) Kouřové líčení
Pro dramatičtější kouřový look jsem použila stříbrný stín na vnitřní koutek a do poloviny víčka a na druhou stranu tmavý stín připomínající noční oblohu. Oba stíny jsem důkladně propracovala v přechodu do plynula. Oční záhyb jsem vystínovala stínem Espresso a pro zmírnění barevného skoku jsem nad něj použila opět stín Hazelnut a Sweet Cream, aby stíny vedly do ztracena.
Tentokrát jsem i rty udělala více dramatičtější a to rtěnkou Mary Kay True Dimension v odstínu Sassy Fuchsia.

3) Modré kouřové líčení
U tohoto líčení jsem postupovala stejně jako u výše popsaného Kouřového líčení, ale zde jsem do záhybu oka použila modrý odstín z paletky. Zase jsem si dávala pozor na přechody, aby byly plynulé a nevytvářely ostré hrany. 
Jelikož na očích přibyla modrá barva, ubrala jsem na sytosti rtěnky a zvolila jsem světle růžovou nude rtěnku.

4) Jednoduchá linka
Linky samy o sobě jsou natolik zajímavý prvek, že je můžete samozřejmě použít jako prvek. Podklad si vytvořím ze světlého stínu například Spun Silk a do záhybu oka použiji Hazelnut pro vytvoření stínu. Toto jako jemný základ stačí a podél řasové linie nanesu základní jednoduchou linku bez ocásku. Jedná se o jemné líčení, které můžete využít v případě, že se příliš nelíčíte, ale chcete něco trošku jiného. 

5) Duo linka

Nebo pokud chcete s linkami vytvořit něco zajímavějšího, můžete si zkusit trošku stínovat. Jako základ na celé víčko nanesu Spun Silk, do záhybu oka opět Hazelnut a do vnějšího koutku dramatičtější Espresso. Podél řasové linie vedu zlatou linku a ještě než zaschnu vytvořím si ocásek linky pomocí hnědého gelu a obě barvy mezi sebou prostínuji. Vytvoříte tak moc zajímavý efekt. Já osobně nosím linky jen opravdu zřídka, ale tato varianta mě natolik chytla, že jsem se s ní začala líčit denně. 
Přiznání: Asi to každá znáte, někdy se Vám strašně nechce odličovat na noc a tak to prostě neuděláte. Tak nějak se mi to přihodilo s těmito linkami a tudíž .... 48h výdrž potvrzena! ... Linky se nehly z místa, nikam se netransferovaly, prostě 2 dny držely na místě, kde měly být a to jsem si několikrát škrábala pravé víčko! Paráda.


Snad Vás některé z těchto líčení zaujalo a třeba jej sami vyzkoušíte pro Silvestrovskou party nebo nějakou jinou událost.  Jak se Vám tyto líčení líbily? Už se těšíte na svátky? A kolik dárků na Vánoce jste stihli pořídit? Napište mi do komentářů ;-)



XOXO


VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. Tak toto líčenie ti veľmi pristane! :) Jednoduché, ale nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych si nějaké vybrala, povedly se ti :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. ty si taká pekná :) myslím, že ti všetko pristane...dokonca som si myslela, že zeleným očiam modré líčenie nepôjde, ale na tebe je neskutočné! asi pôjdem aj ja do toho, a skúsim nejaké modré očné tiene :) si ma nalákala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No že bych si je dala na celé víčko, to teda ne. Ale jsou určité kombinace, které vypadají zajímavě :)

      Vymazat
  4. Moc hezké líčení, ty linky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě se moc líbí to jejich prostínování a je super, že se nehnou z místa.

      Vymazat
  5. Nejvice se mi libi zlate liceni :) moc ti slusi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já si stále ujíždím na těch duo linkách. Už je nosím tři dny po sobě :D

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)