Recenze

Sephora - Maska na rty

března 31, 20169 Comments

Nejsem ten typ člověka, kterého celou zimu sužují suché a popraskané rty. Jsem ale člověk, který ve chvíli, kdy se nudí nebo nad něčím moc přemýšlí, tak si začne kousat rty. Takže jsou rty již tak dost poškozené, a do toho ještě někdy chytím opar. Pokud trpíte na opary jako já, víte, že než se kůže uzdraví, tak to chvíli trvá a na místě po oparu zůstane kůže citlivější, proto vždy hledám přípravky, které by mi pomohly k regeneraci, aby mé rty byly opět zdravé. Takže když jsem poprvé slyšela o textilní masce na rty značky Sephora, řekla jsem si, že ji určitě musím co nejdřív vyzkoušet!

Sephora - Maska na rty

Proto, když jsme s kamarádkou vyrazily do brněnské Olympie, řekla jsem si, že si tam na ni musím zajít. Zrovna měli akci 2+1 zdarma, takže jsme toho využily a koupily 3 masky za cenu 2. Já si vybrala na vyzkoušení tu s bambuckým máslem a kamarádka si vzala od každého druhu jednu (v nabídce mají ještě masku s výtažky z růže). 

Když jsem přišla domů, nejprve jsem si pleť vyčistila čistícím krémem, abych se zbavila nečistot a prachu. Poté jsem vzala pytlíček s maskou a otevřela jej. Uvnitř byl bílý mokrý ubrousek. Velice opatrně jsem jej rozložila. Upozorňuji, že manipulace a aplikace je trošku náročnější, protože se maska ohýbá a lepí k sobě. Po rozložení jsem z obou stran masky sejmula ochranou vrstvu a přiložila na rty. Díky vlhkosti masky jsem měla dojem, že lehce chladí; měla příjemnou lehkou vůni a lehce na kůži držela. 


Sephora - Maska na rty

Masku jsem nechala působit přibližně 15 minut. Když jsem měla dojem, že už trošku oschla, vzala jsem proužky, které jsem z ní předtím stáhla - byly pokryté přebytečnou tekutinou, a přiložila jsem je k masce, abych ji navlhčila. Po sundání masky jsem to, co na rtech zbylo, vmasírovala do pleti. 

Sephora - Maska na rty

Mé dojmy z masky byly poměrně pozitivní. Příjemně voněla, a působení nebylo nijak nepříjemné. Po sejmutí jsem měla pocit, že jsou rty skutečně hydratovány a měla jsem dojem, že jsou plnější a vypnutější. 

Fakta: 
Konzistence: textilie napuštěná produktem
Použití: Přiložíme a necháme působit 15 minut, poté sejmeme a vmasírujeme přebytečný produkt do kůže
Cena: 70,-
Obsah: 1ks

Pokud mám tedy shrnout své první dojmy:
+ vůně
+ hydratace
+ plnost rtů
- náročnější aplikace
- cena

Známka: 2

Zkoušeli jste již tuto masku? Jaké byly Vaše dojmy? :) Zítra se můžete těšit na postup pro každodenní líčení ;-)

XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

9 komentářů:

  1. Už jsem tuto masku viděla.. bohužel sephru mám tak 200 km daleko :( Takže jedině přes eshop.. :/ ale vypadá dobře, akorát ta cena, no.. :/:)

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-shop? Kde se dá tady v ČR objednávat přes e-shop? To by se mi hodilo :)
      Ano, ta cena není zrovna nízká. Jakože na vyzkoušení ok, ale pro pravidelné používání ... to nevím. Možná vždy nakoupit v akci 2+1 zdarma :D

      Vymazat
  2. Vypadá zajímavě =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko :) Já zkoušela druhou z nabízených masek a to s vůní růže. Až na tu aplikaci, kdy se mi celá maska pomuchlala :D a já ji musela pracně narovnávat (protože jsem nešikovná) tak super. Moc příjemná na rtech, krásně voní, perfektní hydratace ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta aplikace je maličko nešťastná. Taky se mi to celé pomačkalo a slepilo :D

      Vymazat
  4. Já jsem o masce na rty upřímně nikdy neslyšela. Ale vypadá to zajímavě! :) Něco takového bych na mé popraskané a zničené rty potřebovala!
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celkově se o nich moc nemluví, určitě vyzkoušej, třeba ti to pomůže na tvé rty :) Mezi DIY mám i recepty na peeling na rty - skvělé pro odstranění kůžičky a pro regeneraci rtů ;-)

      Vymazat
  5. Já měla něco podobného z ebaye :D Ale musím uznat, že po zimě by nejspíš přišla i vhod jen nemít to takový kus :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)