Smoothie

Borůvkovo-banánové smoothie

března 23, 201613 Comments

Krátký receptík na vynikající ovocné smoothie. Toto je jedno z mých úplně nejoblíbenějších :)

Co budeme potřebovat (2 porce): 
125g borůvek
2 banány (čím zralejčí, tím lepší)
330ml polotučného mléka


Smoothie

Příprava:
Banán oloupeme a nakrájíme na kousky (cca 1cm). Dáme do nádoby a přidáme borůvky a mléko. Necháme pořádně rozmixovat. Slupka od borůvek nám zůstane na trošku větší kousky, proto je zbytečné snažit se je rozmixovat. Obsah cca 600ml.



Smoothie

*Používám přístroj Kenwood Smoothie 2Go Sport SMP 060 SI


Smoothie


Bon appétit!


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

13 komentářů:

  1. Kde kupuješ borůvky, Veru? :) Vypadá to lákavě, ale já bohužel nemám žádný přístroj ani mixér :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto jsem kupovala v Bille. Ale dnes jsem viděla, že mají i v Lidlu. Větší problém je sehnat maliny. Ty jsou docela vyprodané :)

      Vymazat
    2. Maliny jsem v pondělí kupovala v Bille ;)

      Vymazat
    3. Já tam byla v úterý a neměli :/ Achjo .... Už se těším, jak budou trhy ... to bude smoothie ráj :D

      Vymazat
  2. Mňam, vyměním si mléko za sojové a vyzkouším =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) také pak ty mléka zkusím poproměňovat :)

      Vymazat
  3. Mňam, ten vyzerá úžasne. Smoothie milujem☺
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také :) Je to výborné a navíc do sebe člověk dostane více zdravých věcí :)

      Vymazat
  4. Vypadá to skvěle! Miluju smoothie! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. Dělám podobné a zrovna včera jsem ho měla, akorát místo mléka normálního, které nějak netoleruji, dávám mandlové. Banány a borůvky jsou ve smoothie strašně dobrý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)