Recenze

Yves Rocher - Zářivá maska s marockým kaolínem

března 16, 20162 Comments

Jednou jsem přišla do obchodu značky Yves Rocher a udělala nějaký drobný nákup. Paní u pokladny mi nákup namarkovala a protože vlastním věrnostní kartičku, natiskla mi do ní věrnostní razítka. Vzhledem k tomu, že jsem měla v tu chvíli již kartičku plně orazítkovanou, zeptala se mě, jestli bych ráda sbírala body dále na třetí část, nebo jestli bych si ráda vybrala své zvýhodnění v podobě slevy 400 Kč na jeden produkt. Řekla jsem si, že už bodíky sbírám opravdu dlouho, a tak jsem si nechala uplatnit slevu. Chvíli jsem po obchodě chodila a hledala ten pravý výrovek, na který bych ji uplatnila a tak se příjemně odměnila, když jsem okem padla na poličku, kde stály tři hnědé výrobky s velmi pěkným obalem. Na výrobcích byl název Tradition de Hammam. První po čem jsem sáhla byla Zářivá maska s marockým kaolínem. Přivoněla jsem si k ní a její vůně mě hned očarovala. Přivoněla jsem si i k ostatním výrobkům, ale vůně masky byla nejpřitažlivější, tak jsem si jednu z poličky vzala a odnesla k pokladně. 

Yves Rocher - Zářivá maska s marockým kaolínem

Když jsem přišla domů, musela jsem si k masce neustále přičichávat. Večer, když jsem šla do sprchy, tak jsem si řekla, že si masku hned vezmu s sebou. Přečetla jsem si použití na obalu a zjistila jsem, že bych ji měla nanést na obličej a vlasy. Ale v danou chvíli jsem si vlasy umývat nechtěla. Vzala jsem masku a nanesla ji tedy alespoň na dekolt a obličej, sedla si a nechala se hýčkat příjemnou vůní. Připadala jsem si tak trochu, jako z reklamy na aviváž - jak se slečna vždycky oňuchmává s osuškami nebo povlečením a pak zjistí, že to byla její aviváž. Přesně tak jsem si připadala. Jako by mě obalila ta nejhebčí plyšová peřinka a hýčkala mě. Po 5-ti minutách jsem masku smyla, osušila se a prozkoumala svou pleť. Byla na dotek velice příjemná - hebká, vyživená a navíc nasáklá tou krásnou vůní. 

Yves Rocher - Zářivá maska s marockým kaolínem
Musím říct, že jsem s tímto nákupem byla opravdu velice spokojená. Masku nepoužívám často, ale nechávám si ji spíše za odměnu nebo když se potřebuji trošku hýčkat po špatném dni. 

Yves Rocher - Zářivá maska s marockým kaolínem
Fakta:

Maska obsahuje: bio arganový olej, růžová voda, výtažek z kukuřice, marocký kaolín

Použití: Naneste silnější vrstvu masky na vlasy a na obličej, nechte 5 minut působit a poté důkladně opláchněte.


Konzistence: maska je tvořena bahnem a vodou. Proto je dobré masku řádně protřepat před použitím, aby na Vás nevytekla pouze voda. 

Cena: 450 Kč (nyní ve slevě za 269 Kč)
Obsah: 100 ml

Složení


Pokud mám tedy shrnout své první dojmy:
+ vůně
+ složení
+ konzistence
+ pocit po použití
+ balení

Dala bych - za vyšší cenu, ale vzhledem k tomu, že mi každý měsíc přijde kartička s 40% slevou na jeden výrobek, píšu to jen do poznámky. Navíc, kdyby byl výrobek levnější, určitě by nemohl obsahovat tak příjemné suroviny a nebyl by tak dobrý ;-)

Známka: 1


Zítra se můžete těšit na článek o tom, jak jsem prodala své vlasy ;-)


XOXO 

VERONIQUE <3

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

  1. Maska vypadá moc dobře, ještě jsem ji nezkoušela, ale YR mám moc ráda a taky mi chodí slevy, a vždycky musím něco koupit.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe rozhodně doporučuji :) Je opravdu úžasná a s tou slevičkou ani ne tolik drahá :) Tento týden jsem si šla vyzvednout svůj dárek k narozeninám a vybrala jsem si 3 nové produkty :) Už se těším, až je všechny vyzkouším :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)