About me

HAPPY BIRTHDAY

března 14, 20166 Comments

Už je mi 23 let. Je to velice zvláštní. Řeknu si to číslo, a přijde mi to už docela dost. Mrknu do zrcadla, ale vůbec se s touto číslovkou nedokážu ztotožnit. Možná 18, fajn, ale 23? :D

No, musím říct, že tyto narozeniny byly úplně skvělé! Dárečky se přesně trefily do toho, po čem jsem toužila, takže Vám je teď mohu ukázat :)


Best boyfriend ever!

Od přítele jsem dostala krásný vizážistický kufr. Žádný jsem doposud neměla, vždy jsem se se svojí výbavou tahala na focení s taškou přes rameno, což bylo značně nepraktické a někdy dost bolavé.


Kufřík má hliníkovou konstrukci a zvenku je s motivem černé hadí kůže. Vypadá velmi elegantně, ale zároveň bytelně. Uvnitř je celý černý.
Je tvořen dvěma oddíly - vrchním a spodním. Vrchní část je vlastně příruční vizážistický kufřík s posuvnými přihrádkami na menší věci a větším vnitřním prostorem pod nimi. Nahoře má ucho a na bocích háčky pro upevnění popruhu na rameno. Otevírá se nahoře pomocí dvou přezek.


Vizážistický kufr
Spodní část tvoří prostornější kufřík. Je určen pro nástroje jako jsou kulmy, fény, žehličky, laky na vlasy a podobně. Obsahuje rozdělení na 4 oddíly, takže se tam všechny nástroje skvěle vejdou. Nad tímto dělením je ještě vložen vyjímatelný box, který jsem si rozdělila na 4 menší části, kde si ukládám další přípravky.
Spodní část má zespodu 2 kolečka a na zádech kufru je teleskopická rukojeť. Všechny přezky na kufříku jsou uzamykatelné, tudíž se Vám do něj nedostane nezvaný host a navíc je to i bezpečnější pro přepravu. Vyjímatelný box a spodní část má přihrádky s nastavitelným provedením.


Vizážistický kufr

Celkově je kufřík skvěle sestaven tak, aby se do něj vešlo opravdu velké množství věcí. 
Jeho váha je 7,5kg a lze jej sehnat v nejrůznějších barevných variacích.


Best parents ever!

S přítelem jsme již dlouhou dobu toužili po odšťavňovači. Ale vždycky jsme si jen řekli, že si našetříme na nějaký lepší a tak jsme se ke koupi nikdy nedostali. 
Takže jaké bylo mé překvapení, když jsem otevřela balíček od rodičů a zjistila, že jsem dostala Smoothie maker. V tu chvíli mě napadlo, že je to snad i lepší než odšťavňovač! Přece jen, ovoce se rozmixuje celé, takže zbaštíte všechny ty dobroty a vitamíny, které obsahuje. Navíc, jeho údržba je tak jednoduchá! Odšťavňovač musí člověk rozebrat a vymýt. U smoothie makeru pouze omyjete hlavici s čepelemi a nádobku.
K němu jsem dostala i mísu ovoce a receptovou knížku s názvem Zelené smoothie. Už se těším, až si ji projdu a dozvím se nejrůznější zajímavosti ze smoothie světa :)

KENWOOD Smoothie 2Go Sport SMP 060 SI

Přístroj má dvě rychlosti i pulsní režim. Jsou k němu přibaleny dvě nádobky s víčky pro převoz s otvorem pro pití a držáčkem. Celková manipulace je skutečně tak jednoduchá, že na ten odšťavňovač s největší pravděpodobností brzy zapomenu :)

A co si budete přát ke svým narozeninám Vy? 

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Opravdu luxusní kufřík :-).. já dostala smoothie maker k vánocům, také jsem ho nečekala a o to větší radost to byla! (www.iblovka.com)

    OdpovědětVymazat
  2. To sú naozaj krásne darčeky ♥ Vidno, že ťa priateľ aj rodičia poznajú a vedia po čom túžiš :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní dárky :-). Já jsem smoothiem posedlá od té doby, co jsem na Vánoce dostala tyčový mixér. A kosmetický kufřík ti dost závidím :-D. I když mně by stačil jen ten malý, já toho zas moc nemám, ale je to supr na skladování. Nezabere to místo a máš všechno při ruce. Ideální, když nemáš doma kosmetický stolek :-). Jinak ještě jednou - VŠECHNO NEJLEPŠÍ :-).
    Miška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčový mixér mám taky, ale moc jsem ho na to nepoužívala. Ano, v tom kufříku se vše opravdu hezky skladuje. Já tedy kosmetický stolek mám taky, ale už dost přetékal - třeba věcma co mám na focení, ale na sebe nepoužívám a podobně. Takže je super, že teď to můžu ukrýt do kufříku a nemám nepořádek ve svém stolečku :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)