Favorites

Únorové favorites 2016

března 07, 20160 Comments

Jelikož s kosmetickými výrobky přicházím do styku neustále, ráda objevuji nové věci a ještě raději je nakupuji. Proto jsem si řekla, že je na čase abych na blog zařadila i rubriku měsíčních favorites :) 
Takže jaké výrobky byly mé oblíbené v měsíci únor? 

Favorites - Únor 2016


Dekorativní kosmetika:

1)  The Balm – paletka Nude tude

Po této paletce jsem dlouho toužila, ale když jsem si ji konečně zakoupila, tak jsem zjistila, že nějak nemám náladu ji používat. Až na začátku února jsem se k ní vrátila a vytvořila několik úžasných looků a tak jsem jejímu kouzlu propadla. S paletkou lze vytvořit nejen příjemné světlé denní líčení, ale také krásné výrazné večerní líčení, které každé slečně výborně sedne. Za mě super paletka, nádherné barvičky a skvělá pigmentace! 
/ www.thebalm.cz / 819Kč /

The Balm - Nude Tude


2) Gerard Cosmetics – rtěnka Rodeo drive

Rtěnka americké značky. Barva je asi o jeden až dva tóny výraznější než je barva rtů, takže vykouzlí krásné plné rty ve velmi přirozeném odstínů. Skvěle se hodí pro někoho, kdo nerad zkouší příliš výrazné barvy. Díky tomu, že ladí s barvou rtů, sedne každému. Za mě skvělá krémová rtěnka, která rty nevysuší.
/ www.gerardcosmetics.com / $19 / sale balíčky / free shipping/

Gerard Cosmetics – Rodeo drive

3) Estée Lauder – řasenka Sumptuous Extreme

Od této řasenky mám bohužel jen mini cestovní balení a upřímně si při každém použití říkám, co budu dělat, až mi dojde? Řasenka se stala mou nejoblíbenější snad hned po prvním použití. I přesto, že má pouze základní štěteček, řasy nádherně prodlouží, zhustí, ale vůbec neslepí. Navíc během nošení nevytváří kruhy pod očima, ani žmolky. Za mě TOP řasenka.
/ parfumerie / 820Kč / eshop / od 480 Kč

Estée Lauder - Sumptuous Extreme


4)  Makeup Revolution – Rozjasňující konturovací sada – C01

Osobně bych z tohoto tria udělala duo. Velice jsem si oblíbila bronzer a rozjasňovač, ale tvářenku jsem na sebe nepoužila ani jednou! Bohužel, tvářenka i přesto, že v sadě má velmi hezký odstín, při jakémkoliv nanesení nevydá žádnou barvu, pouze hromadu zlatých třpytek. Zato bronzer je velmi příjemné hnědé barvy bez třpytek. Skvělý pro dodání trochy opálení. A nejlepší část sady je rozjasňovač. Má krásnou světle šampaňskou barvu. Pokud jste člověk, který má rád hodně výrazné projasnění, budete muset barvu několikrát vystavit, ale pokud chcete dodat jen trošku prosvětlení do obličeje, je tohle super produkt.

Makeup Revolution - Rozjasňující konturovací sada
Elf - Baked blush


5) Elf – Baked blush – Passion Pink

Zapečená tvářenka se stala oblíbenou kvůli své příjemné růžové barvě. Díky své konzistenci se skvěle nanáší – zapečení působí, že přenos na štětec je pomalejší, tudíž barvu na tváře je třeba několikrát vystavit, až dosáhne požadovaného vybarvení. Toto je za mě super, protože se nebojím, že bych to s ní přehnala.
/ www.elfkosmetika.cz / 119Kč /

Kosmetika:

1) Yves Rocher – Regenerační šampon a maska na vlasy

Oba produkty jsou velmi příjemné nejen při použití, ale i po něm. Šampon má saténovou texturu, je mléčné barvy a krásně voní. Maska se do vlasů rozpustí jako máslo, krásně je zjemní a provoní. Po této dvojce se vlasy dobře rozčesávají a po uschnutí vypadají leskle a zdravě.
/ www.yves-rocher.cz / 82Kč a 199Kč (časté slevy a skvělý věrnostní program)

Yves Rocher - Regenerační šampon a maska na vlasy


2) Lush – Mask of Magnaminity

Maska s obsahem máty, která má úžasný efekt na pleť. Při pravidelném používání udržuje pleť hladkou, bez nečistot a hlavně bez výskytu pupínků. Navíc výborně osvěžuje pleť, takže když po celovečerní party potřebujete vypadat fresh, toto je rozhodně maska pro Vás ;-) Masku lze použít nejen na obličej, ale i na záda.
/ www.lushcz.cz / 195Kč (100ml) /

Lush - Mask of Magnaminty
Mary Kay - Odličovač očí


3) Mary Kay – Odličovač očí

Dvoufázový odličovač bez obsahu oleje je výborný jak pro citlivější oči, jako jsou například ty moje, tak pro slečny s prodlouženými řasami. Vše rychle dostane z očního víčka i řas pryč, a lehce si poradí i s tekutou rtěnkou. Navíc díky obsahu panthenolu zanechá na kůži lehký film, díky kterému nemám pocit suché a podrážděné kůže, který mám po vodových odličovačích. Už jsem na konci druhé lahvičky, takže za mě velká jednička ;-)
/ www.marykay.cz / 530Kč /

4) Escada – Turquoise summer

Krásný ovocný parfém z letní limitované edice od značky Escada. Skvělý na léto, ale já ho ráda používám i teď v zimě :)
Hlava - černý rybíz, jahoda, malina, ovoce, ananas
Srdce - fialka, broskev, květ pomeranče
Základ - santalové dřevo, pižmo, vanilka
/ parfumerie / eshop / od 929Kč (100ml)

Escada - Turquoise Summer
Manufaktura - Krém na ruce


5) Manufaktura – Krém na ruce – meduňka

Krém na ruce s obsahem bambuckého másla, který se výborně vsakuje, zanechává pokožku jemnou, vyživenou a provoněnou. Meduňkový krém má velice příjemnou vůni meduňky spojené s citrusem. Tato vůně je má zcela nejoblíbenější z celého sortimentu produktů této české značky.
/ www.manufaktura.cz / 149Kč /


A jaké byly Vaše oblíbené výrobky za měsíc únor? :)

Na některé z přípravků mám v plánu udělat recenze. Chtěli byste se o některém z nich dozvědět více? Napište do komentářů o kterém ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

0 komentářů:

Děkuji, za Vaše komentáře :)