Recenze

Sportique - Přírodní mýdlo + Tělové mléko

prosince 05, 201612 Comments


Nevím jak to máte Vy, ale mě čím dál tím víc táhnou spíše přírodnější typy kosmetických značek. Přeci jen, chemie je kolem nás již tak dost, tak proč si neulehčit, alespoň v rámci té kosmetiky. A tak jsem při návštěvě jednoho malého krámku narazila právě na českou přírodní kosmetiku Sportique. Zaujaly mě především krásné lahvičky s minimalistickým designem. No samozřejmě mi hned v hlavě vyskočilo: "To musím vyzkoušet!"

Přírodní tělové a obličejové mýdlo Granátové jablko
Lahvička sprchového gelu je plastová tmavě hnědé barvy s červenou nálepkou na přední straně. Je to skvělá imitace skla, ale v plastu se Vám lahvička alespoň nerozbije. Víčko je plastové s vyklapovacím mechanismem. 
Gel samotný je trošku řidší konzistence, než obvykle gely bývají. Při běžném použití příliš nepění, ale při použití žínky vytvoří jemnou pěnu. 
Mýdlo by mělo být použitelné na celé tělo, tudíš pokožku, obličej i vlasy. Takže i přesto, že jsem měla trošku strach, vyzkoušela jsem mýdlo také na obličej, a žádná zvláštní reakce se nedostavila. Nedošlo k žádnému pálení, ani u mne tolik obvyklému zčervenání pokožky. Jediné, čeho jsem si všimla bylo, že jsem mělo potřebu si obličej rychle namazat, ale to beru jako normální, vzhledem k tomu, že většinou používám čistící krémy, protože je moje pleť povrchově sušší. Takže za toto musím dát palec nahoru!
Vůně Granátové jablko je moc příjemná sladší vůně, která mi neuvěřitelně přípomíná něco z dětství, ale nějak si nemohu vybavit, co to je :( Pokožka je po umytí krásně hebká a provoněná.

Provedení: Granátové jablko, Levandule, Mango, Šťavnatý hrozen, Unisex
Obsah: 200ml
Cena:179Kč
WWW: e-shop Sportique

Složení: Aqua, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sodium Sheabutteramphoacetate, Decyl Glucoside, Chondrus Crispus Extract, Phenoxyethanol, Citric Acid, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Ethylhexylglycerin, Hexyl Cinnamal, Linalool

Tělové mléko Mango
Tělové mléko má stejnou lahvičku jako předešlé mýdlo. Nálepka je z přírodního papíru a je provedena v minimalistickém designu. Víčko opět hliníkové a vrch lahvičky má redukci s dírkou.
Mléko má tekutější konzistenci a je typicky bílé barvy. Je velice dobře roztíratelné, takže je vhodné pro každého. Zkoušela jsem dát množství lískového oříšku a byla jsem schopná si s ním namazat celou přední polovinu těla. Mléko se okamžitě vsakovalo a na pokožce byla cítit lehká hydratace. Perfektní pro lidi, kteří se mažou i ráno a potřebují se hned obléci. Poté jsem zkoušela množství lískového oříšku aplikovat na každou část těla a překvapilo mě, že mléko bylo do minutky opět vsáklé. Zde již bylo daleko více cítit jak je pokožka hydratovaná a vyživená. Navíc na dotek byla hebká a příjemně voněla sladkou ovocnou vůní. 

Provedení: Levandule, Mango, Okurka, Piňa Colada, Růže
Obsah: 200ml
Cena: 199Kč
WWW: e-shop Sportique

Složení: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Potassium Olivoyl Hydrolysed Wheat Protein, Glycerin, Alcohol denat., Coco –Caprylate, Cocos Nucifera Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Chondrus Crispus Extract, Ethyhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methyl Glucose Sesquistearate, Tocopherol, Parfum, Linalool, Limonene, Citronellol, Citral


Myslím se, že tyto přípravky díky designovým obalům tvoří také krásný dárek. Všimla jsem si, že Sportique na stránkách vytvořilo také spoustu dárkových balíčků vhodných třeba na Vánoce, takže pokud Vás tyto produkty zaujaly, tak se na ně určitě mrkněte ZDE.
Z těchto dvou výrobků jsem naprosto nadšená a rozhodně nelituji svého výběru. Jediné, co bych výrobkům možná vytkla, je to, že by přelepky mohly být nějak sjednoceny, aby když si je člověk dá vedle sebe, spolu jednotlivé produkty korespondovaly. Ale to je jen taková maličkost.
Pokud mě sledujete i na instagramu, asi jste viděli, že toto nebyly jediné dva výrobky, které jsem si od Sportique pořídila. Takže se určitě můžete těšit na recenzi i ostatních. Navíc, v mé vánoční soutěži můžete od této značky najít Arganový olej v roll-on provedení, takže jestli si o něj chcete zahrát, běžte se rychle zúčastnit --> ZDE .. ZDE .. a taky ZDE

Známka pro oba výrobky: 1

Už jste o této značce slyšeli? Nebo dokonce máte nějaký jejich výrobek doma? Napište mi Vaše zkušenosti dolů do komentářů!

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Mě se také moc líbí. Jen bych je trošku sjednotila :)

      Vymazat
  2. Nezvyklé a zajímavé obaly. Od této značky jsem ještě nic nevyzkoušela, ale už jsem po ní pomrkávala :-) a pokud ráda soutěžíš, zvu tě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Značku celkem znám, ale ještě jsem nic nevyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Také si v poslední době všímám, že se značka rozrůstá a dává o sobě více vědět :)

      Vymazat
  5. mě od nich nejvíce zaujal krém na ruce, ale i ostatní produky, které jsem doteď vyzkoušela, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si žádný krém na ruce nebrala, protože jich mám milion a nestíhala bych to spotřebovat :D Ale věřím, že musí být taky skvělé :)

      Vymazat
  6. Túto značku mám nesmierne rada. Je príjemná a jemná k môjmu telu a navyše má úžasnú vôňu :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)