Unboxing

Brandnooz box listopad + Box for men

prosince 08, 20166 Comments



Tento měsíc mám pro Vás rozbalování hned dvou boxů. Kromě tradičního boxu s potravinami jsem totiž objednala pro přítele také Box for Men. Takže jsme měli hned 2 překvapení v podobě balíčků plných dobrot a přítel dostal i nějakou tu pánskou kosmetiku. Takže se pojďme podívat na to, co nás v balíčcích čekalo.

Pokud jste ještě o tomto dobrůtkovém boxu neslyšeli, jedná se o měsíční zásilkovou službu, která Vám každý měsíc, přinese až ke schránce novinky z trhu jídla. Opakující se objednávka je za 279Kč a výrobky v balíčky jsou vždy v minimální hodnotě této částky. Pokud si však nyní chcete box pouze vyzkoušet a ještě nevíte, jestli by tato služba byla pro Vás, určitě neváhejte a objednejte si svůj první box za zvýhodněnou cenu 199Kč ZDE!

A nyní se podíváme, co bylo obsahem balíčku tohoto měsíce:
Mr. Brown French vanilla
Jemča - Bylinný čaj nachlazení
Hamé - Easy sandwich Makrela
Figaro - Hořká čokoláda
Penam - Žitná mouka chlebová
Penam - Pšeničná mouka hladká
Havlík - Sedlácké tyčinky se sádlem
Vitana Poleva s citronovou příchutí
Vitana cukr s mandlovou příchutí
Vitana Vanilkový cukr
Chupa Chups Cotton Bubble gum Cherry
Vest Pizza Stars
Hera Máslová příchuť

Položky, které mě zaujaly nejvíce: 
Mr. Brown French vanilla
Havlík - Sedlácké tyčinky se sádlem
Vitana Poleva s citronovou příchutí
Vitana cukr s mandlovou příchutí
Chupa Chups Cotton Bubble gum Cherry
Vest Pizza Stars

Položky, které jsem již vyzkoušela:
Hamé - Easy sandwich Makrela - Bohužel tyto pomazánky mě vůbec nenadchly. Již v některém minulém balíčku se objevila Tuňáková a byla jsem nadšená, protože ji mám ráda, ale po ochutnání, jsem zjistila, že pomazánka je spíše pasta, která se kolem ryby sotva mihla. Makrelová pomazánku ještě k tomu dost nevábně voněla, takže za mě určitě ne. Radši si koupím dobrou čerstvou v naší místní pomazánkárně.
Figaro - Hořká čokoláda - Tradiční tmavá čokoláda vhodná na mlsání nebo na vaření a pečení. Dobrá, ale nic nového.
Mr. Brown French vanilla - Kafe bohužel moc nezaujalo. Já osobně kafe nepiju vůbec a přítel z něj vypil jen polovinu a pak to vzdal. Kdo má rád klasiku, asi zůstaňte u klasiky.
Havlík - Sedlácké tyčinky se sádlem - Když jsem si přečetla slovo sádlo, byla jsem trošku zaskočená. Jako fakt sádlo? Ale po ochutnání si nemohu stěžovat. Tyčinky jsou jemně solené, z dobrého těsta, prostě chuťovky k zakousnutí.
Chupa Chups Cotton Bubble gum Cherry - Když jsem viděla balení, vůbec jsem nedokázala odhadnout, co na mě čeká uvnitř. Po otevření přede mnou ležel plát stlačené cukrové  vaty. Vypadalo to zvláštně. Zkusila jsem si tedy kousek utrhnout a první jsem měla pocit, že mi v puse nic nezbylo, ale po chvíli jsem se prokousala s hmotou do podoby žvýkačky. Na dobré žvýkání je potřeba docela velké množství. Chuť se po chvilince vytratila, takže jsem žvýkala skutečně jen nějakou hmotu.


A položky na které se těším až je ochutnám:
Penam - Žitná mouka chlebová - Věnuji ji mamce, která peče ten nejlepší chleba!
Penam - Pšeničná mouka hladká
Vitana Poleva s citronovou příchutí
Vitana cukr s mandlovou příchutí
Vitana Vanilkový cukr
Hera Máslová příchuť - Tyto další věci určitě využijeme při pečení vánočního cukroví. Mňam!


BOX FOR MEN

Co bylo obsahem balíčku tohoto měsíce:
Fa Men Xtreme Muscle Relax
Radox Pěna do koupele Muscle Therapy
Spak Ketchup Ultra Hot
Heineken Premium lager beer
Mr. Brown Black
Rockstar Freeze Watermelon
Fine Gusto hovězí Jerky
Lay‘s Hot Chicken Wings
Havlík Tyčinky Pikant se sýrem
Božkov Speciál Mandlový

Položky, které nás zaujaly nejvíce: 
Fa Men Xtreme Muscle Relax
Radox Pěna do koupele Muscle Therapy
Mr. Brown Black
Fine Gusto hovězí Jerky
Havlík Tyčinky Pikant se sýrem

Položky, které jsme již vyzkoušeli:
Radox Pěna do koupele Muscle Therapy - "Příjemná pěna do koupele, která pěkně nabude. Člověk si ve vaně odpočine, zrelaxuje, ale žádnou velkou svalovou úlevu jsem nezaznamenal. Pěna příjemně voní." D.
Heineken Premium lager beer - "Klasické pivo. Dobré, ale nic nového." D.
Mr. Brown Black - "Docela dobré ice coffee. Kdybych ho někdy viděl v létě v automatu, asi bych si ho koupil znovu." D.
Rockstar Freeze Watermelon - "Chuťově docela dobrý, ale po jízdě v autě mi z něj bylo docela špatně." D.
Fine Gusto hovězí Jerky - "Chuťově mi nepřišlo nejlepší. Velikost balíčku byla miniaturní, normálně se prodává ve větším. Znova bych si jej nekoupil." D.
Lay‘s Hot Chicken Wings - "Dobré brambůrky, ale určitě z ostřejšího soudku. Slabší povahy pozor! :D" D.



Vy už svůj box máte? Objednáváte? Nebo jste o Brandnooz boxu ještě neslyšeli? A co box for men? Vyzkoušeli byste jej? Napište mi Vaše názory do komentářů :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Tak tento box je naozaj svetová, veľmi ma oslovil a veľmi by som sa mu potešila, aj keď je skôr pre mužov :) viem, koho by som ním potešila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Já až na zmíněné položky taky :) Prostě se nikdy nikdo nezavděčí všem :/

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)