Tipy*Triky*Nápady

Wellness rituál

června 22, 201618 Comments

Musím se přiznat, nejsem jednou z těch osob, které si každý večer napouští vanu plnou vody a kachní se. Ba naopak, většinou si takovou pořádnou koupel dopřeji jen za odměnu po nějaké delší době. A když už se mám odměnit, tak se vší parádou. Takže tady jsem Vám sepsala svůj rituál na malý domácí wellness zážitek.

1/ Musíme myslet na to, že když si dáváme horkou koupel, uvolňuje se z ní hodně páry. Jak možná mnozí víte, pára otevírá póry a z toho tedy plyne krok číslo jedna. Musíme na toto otevření pórů naši pleť připravit. Jelikož nechceme, aby se nám nečistoty zanesly dovnitř, pleť jako první důkladně očistíme.

2/ Poté je vždy moc fajn, navodit si v místnosti příjemnou atmosféru, takže proč si třeba nezapálit nějakou voňavou svíčku. Není nic příjemnějšího než ležet ve vaně s tlumeným světlem planoucích svíček a uklidňující hudbou. Předtím si však důkladně prohlédněte prostor, kam svíčku umisťujete! Není vhodné ji pokládat do prostoru ručníků, odložených žínek, nízkých poliček, nebo tam, kde poté bude Vaše hlava. Určitě si nikdo z Vás nepřeje odejít z tohoto prožitku s doutnajícím účesem.


3/ Dále následuje již vana samotná. Napustíme vanu a do ní přidáme přísady podle vlastní chuti. Někdo miluje bubliny a tak zvolí pěnu do koupele, jiný má raději soli - já používám ráda levandulovou nebo meduňkovou od Manufaktury, ale dnes jsem použila koupelovou bombu. Pro poslední dvě koupele jsem sáhla po bombách od značky Soaphoria – Mléčné potěšení a Babiččina zahrada. Obě jsem si přivezla z veletrhu krásy v Praze (celý článek si můžete přečíst ZDE) a musím říct, že jsem moc ráda, že jsem po nich sáhla.



---- Mini recenze ----

Jejich velikost je poměrně průměrná jako u jiných, ale jejich obsah je naprosto úžasný! Bomba po vložení do koupele začne šumět a pomalu se uvolňuje barva i všechny ty dobroty co obsahuje. Mléčné potěšení vytvořilo ve vodě spíše takovou mlhu s vanilkovou vůní, a Babiččina zahrada vodu obarvila do naprosto lektvarově zelenkavé barvy s vůní bylinek. Bomba navíc obsahuje poměrně velké množství olejů, které se uvolní a příjemně působí na pokožku. Musím říct, že jsem si nemohla pomoci a celou dobu koupele jsem olejíček vmasírovávala do pokožky a užívala si tu její hladkost a vůni. Po skončení koupele se určitě již nemyjte. Pokožku pouze opláchněte vodou a poté ručníkem lehce otřete, aby olejíček zůstal na pleti působit. Díky tomu se již nepotřebujete ani natírat tělovým krémem, protože olej pokožku krásně vyživí, vyhladí a provoní. Všechny klady jsou uvedeny výše a žádný zápor jsem prostě nenašla.
Obsah: 85g
Cena: 57Kč
Známka: 1*



4/ Jelikož se nám ve vaně otevřely již zmíněné póry, nastává tak po koupeli skvělý čas na čistící masku. Ta Vám z nich vytáhne veškeré nečistoty a Vy tak tímto postupem získáte z koupele co nejvíce užitku. Já zvolila Mask of Magnaminty od značky Lush. 


5/ Jelikož se to nezdá, ale člověk toho v horké koupeli i docela dost vypotí, je vhodné v dalším kroku hydratovat - a to zevnitř. Bylo by tedy super ještě před koupelí si připravit džábek s vodou, vhodit do něj třeba kousky citrónu, pomeranče nebo limetky (já raději okrajuji slupku, protože někdy může vypustit nepříjemnou hořkost), přihodíme pár lístečků máty a kdo rád lehce sladší pití, může přikápnout pár kapek sirupu. Úplně nejvhodnější by bylo nápoj připravit chvilku před vanou a dát do lednice. Po koupeli bude vše nachystáno a můžete rovnou hydratovat.



6/ S maskou na obličeji a osvěžujícím drinkem v ruce již zbývá čas jen na jediné. Relaxovat! Po koupeli je vhodný čas si ještě chvíli odpočinout, a tak si vezměte židličku, dejte si ji třeba na balkón/terasu/zahrádku a chvilku relaxujte na čerstvém vzduchu u nějaké dobré knížky. Nezapomeňte však na Vaši masku! Po jejím sundání si naneste nějaký dobře hydratační krém, abyste Vaší pleti dodali zase vláhu zvenku a můžete se zase vrátit ven k Vaší relaxaci.


Doufám, že se článek zalíbí, můj postup vyzkoušíte a užijete si jej stejně tak, jako jsem si ho užila já. Vím, že ne každý je vodní živočich, ale jednou za čas člověku takový super relax velice prospěje. Zvlášť, ve stresovém období v práci nebo ve škole o zkouškovém.

Máte již také svůj zaběhlý rituál? Jak vypadá ten Váš? Budu ráda, když se o něj podělíte v komentáři :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. Domácí wellnes si taky dopřeju jednou za čas, ale je pravda, že jsem si ještě nezapálila svíčku. Takže to někdy zkusím. Vážně pěkný článek :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem docela velký milovník svíček, takže je pálím dost často a všude :)

      Vymazat
  2. takéto wellness večeri som niekedy mávala pravidelne, teraz už si na to nejak neviem nájsť čas :(
    ale ako vravíš, v takom stresovom období to dobre padne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Teď je to zkouškové a to je docela to pravé pro mě, kdy je potřeba vypustit :)

      Vymazat
  3. Opravdu nádherný článek, Verčo.
    Četl se tak příjemně, až mi bylo líto, že už skončil.
    Stejně jako ty, tak i já vanu (a obecně rochnění se v ní) využívám docela málo. Zrovna dneska ráno jsem si říkala, že bych si po dlouhé době mohla dopřát nějaký wellness rituál :) a pak se mi zobrazil tenhle článek ♥ Dnešní večer bude podle tebe :)
    S tou maskou ti to moc sluší! Ladí ti nádherně k očím :) Jsi nádherná :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc moc děkuji za takový krásný komentář :) Velice mě potěšil :)
      Určitě si večer zpříjemni :) Pořádně si vydechni, zrelaxuj a naber novou energii :)

      Vymazat
  4. Nie je nič lepšie než horký kúpeľ po náročnom dni, bola by som schopná kúpať sa aj každý deň ale potom účet za vodu... eh :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak to já asi ne :D miluju sprchu a koupel si dávám opravdu jen pro relax :)

      Vymazat
  5. Už som si myslela že som jediná. Ja tiež nejaké tie extrémne dlhé kúpele nemusím. Si zlatá s tou maskou 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuji :) Mě je v té vaně pak vždycky strašné vedro :D

      Vymazat
  6. Pekný článok :) Niekedy nie je nad to urobiť si deň oddychu pre seba :) ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ life lately ♡

    OdpovědětVymazat
  7. Veĺmi pekne napísaný článok. :) Ja som mala teraz doma dve takéto bomby do kupela, jednu som už vyskúšala a jedna ma ešte čaká, no mňa veľmi prekvapila veľkosť, čakala som oveľa menšiu gulu, ale som z toho nadšená :) a je to fakt relax, moc mi to pripomína wellness s tými bombami. A však, ešte budem písať na ne recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milujem ten pocit, keď som úplne unavená a hodím sa do horúceho kúpeľa. Skvelý článok ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já miluju vanu hlavně tehdy, když mě strašně bolí nohy :)

      Vymazat
  9. Právě dnes jsem na tebe natrefila a musím uznat že tohle je krásný článek. Podobné rituály mám i já. Miluji vodu takže koupel je relaxace číslo jedna. Mám ráda jak soli tak i pěny takže to střídám. Miluji zapálit si svíčku nebo roztavit Yanke vosk, k tomu všemu si dát třeba skleničku nějakého nápoje :-) skvělý způsob relaxace i pro utužení vztahů s protějškem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, ano. S tím posledním nemohu nesouhlasit. Jen mít tedy větší vanu, aby to bylo opravdu pohodlné a byla možná relaxace pro oba :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)