Spotřebováno

Spotřebováno květen + červen 2016

června 30, 201612 Comments


Zkouškové u konce a prázdniny! Hip hip hurá! Takže se pojďme pustit do prvního pozkouškového článku ;-)

Vzhledem k tomu, že se mi doma nakupilo mnoho výrobků, které jsem za poslední dobu spotřebovala, řekla jsem si, že je pro Vás sepíši do článku s mini recenzí a ohodnocením, jestli bych výrobek zakoupila znovu nebo už raději ne :)

1) Manufaktura - Sůl do koupele s meduňkou a měsíčkem
Mojí úplně nejoblíbenější solí je právě tato sůl od značky Manufaktura s vůní meduňky a měsíčku. Má krásnou vůní bylinek, ale jakoby tam ucítíte i slabý závan citrusů. Sůl jsem si navíc koupila v této krásné dózičce, která mi zůstala, takže si do ní sypu další soli, aby v koupelně nenavlhaly. Dóza je totiž vzduchotěsná. Jelikož jsem této soli spotřebovala už asi kilo, neváhám a říkám, že sůl si brzy opět dokoupím! 


2) Mary Kay - dvoufázový odličovač očí
Odličovač od Mary Kay jsem si oblíbila hned po prvním použití a hned se stal jedním z mých nejoblíbenějších vůbec. Obsahuje bylinnou vodu a panthenol, takže oči nejen hezky odlíčí, ale zároveň ošetří. Oční okolí je extrémně namáhaná část obličeje, takže je potřeba mu věnovat dostatečnou péči a s tímto přípravkem jsem si byla vždy jistá, že jsem mu ji dopřála. Navíc je bez oleje, takže je vhodný i pro prodloužené řasy. Již jsem spotřebovala dvě balení a i přesto, že nyní testuji jiný, myslím, že ještě někdy ho na svém stolečku zase uvidím.


Manufaktura - Exclusive spa - Tělové mléko
Musím říct, že nejsem velký milovník tělových mlék. Přijdou mi strašně ulepená, dlouho trvá než se nasáknou a prostě .. eeeh. Toto tělové mléko má nádhernou jemnou vůni růží, navíc i obsahuje olej z růží a výtažek z perel. Určitě mohu říct, že je výrobek kvalitní a kůže je po něm hydratovaná a zvláčněná, ale jak jsem psala výše, je to jedno z těch mlék, které déle trvají než se vsáknou a jsem trošku lepkavá. Z toho důvodu bych si mléko již znovu nekoupila. Značka Manufaktura navíc již tuto řadu zrušila a vyrábí pouze řadu s Růží.


Manufaktura - Exclusive spa - Vlasová maska
Druhým výrobkem ze zrušené řasy Exclusive spa je vlasová maska. U tohoto produktu naopak pociťuji nesmírnou ztrátu. Toto byla snad nejpříjemnější věc na vlasy, kterou jsem kdy vlastnila. Používala jsem ji především v době, kdy mé vlasy dosahovaly délky až po zadek a maska mé vlasy vždy nádherně zjemnila a nadlehčila. Nevím, asi bych se měla mrknout do složení, jestli tam nenajdu helium, ale vždy jsem měla pocit, že mé vlasy byly odlehčené a tudíž tolik nezatěžovaly můj krk. A proto, jestli si můj článek přečte někdo z Manufaktury - VRAŤTE MI MOU MASKU!!!!!


I love cosmetics - Mango & Papaya - tělové máslo
A toto je přesný opak tělového mléka. Tělová másla nejsou tak tekutá, mají spíše krémovitou konzistenci a mě vyhovují ve většině případů více. Jedním z favoritů je toto tělové máslo ve vůni Mango & Papaya, které je prostě dokonalé. Vůni jsem si naprosto zamilovala, první dva týdny jsem na ní byla zcela závislá a neustále jsem si mazala ruce, abych tu vůni cítila, prostě bomba! Koupila jsem si tehdy jen velikost 50 ml - ta už se přestala prý vyrábět (škoda, super velikost na cesty), každopádně si určitě do Douglasu zajdu pro větší balení (200ml), které stále mají.


Balea dm - Koupelová pěna - Med a mléko
Toto obří balení pěny do koupele mi zabralo opravdu hodně dlouho spotřebovat. Pěna pokožku krásně zjemnila a navíc nádherně voní po medu a mléku, což je jedna z mých oblíbených relaxačních vůní. Asi bych neměla problém koupit si pěnu znovu, v poměru množství/cena je to určitě super, ale nemohu říct, že by se jednalo o něco naprosto výjimečného.


Soaphoria - Šumivá bomba
O této bombě jsem již napsala mini recenzi v článku Wellness rituál - ZDE. Takže již nemá cenu se o ní více rozepisovat. Provedení jsem vyzkoušela Babiččinu zahradu a Mléčné potěšení a obě bych si určitě ráda dopřála znovu.


Již jste zkoušeli některý z těchto výrobků? A jaký byl na něj Váš názor? Podělte se o něj se mnou v komentáři :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Nevím jestli se ta mango&papaya přestala ve velikosti 50 mL vyrábět nebo ji jen samostatně neprodávají, protože v cestovní sadě ji v té menší velikosti stále mají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no já se ptala na prodejně, když jsem jí tam neviděla a slečna první vůbec nevěděla, že to malé balení vůbec měli :D a nakonec mi řekla, že už jej nedostávají. Takže možná už jen v té sadě. Nebo doprodají sadu a už ani tam nebude :/ Je to škoda.

      Vymazat
  2. Soaphorii miluji. Mám tělove suflé a nemúžu se nabažit té pomerančovo kořeněné vúně.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suflé mám taky a to v provedení Nevinnost a naprosto zbožňuji!!! Ale moje asi zatím nejoblíbenější vůně je Mléčné potěšení :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já také :) Moc příjemné vůní, konzistencí i cenou :)

      Vymazat
  4. Už musím raz vyskúšať Manufaktúru ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * life lately * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe určitě doporučuji. Jednu dobu jsem v jejich obchodě i pracovala. Nyní už tam nedělám, ale výrobky miluji stále :)

      Vymazat
  5. Soľ do kúpeľa musela byť skvelá ! Pokukujem po nej už dlho :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají spoustu vůní, myslím, že si tam vybere opravdu každý ;-)

      Vymazat
  6. Já jsem teda žádný z produktů nezkoušela, ale kamarádka má ten odličovák od MK a je s ním moc spokojená :)

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ním byla spokojená skutečně hodně. Nyní mám od Yves Rocher dvoufázový s chrpou, který mám také ráda, ale pokud bych je měla srovnat, tak ten MK mi přišel o něco lepší :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)