Líčení

Oční linky

ledna 07, 20165 Comments

Když se řekne oční linky, tak si mnozí ani neuvědomí, jak je to široký pojem :D


Která možnost zaujala Vás? Napište mi do komentářů ;-)

XOXO

VERONIQUE <3

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

5 komentářů:

  1. Ja dávam prednosť tučným, no pritom jednoduchým linkám, čiže prvý riadok je pre mňa ideál. Sama ale vrchnú linku nenosím, mám pocit, že mi nepristane a radšej si robím len linku spodnú, v ktorej sa cítim dobre. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já většinou nosím takovou linku jaká zrovna vyjde :D Někdy mi vyjde druhá, někdy čtvrtá. Někdy to pokazím a skončím s linkami a lá Amy Winehouse :D

      Vymazat
  2. První zleva ve třetím řádku se mi hodně líbí :-)

    http://kosmetickysvetz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vypadají taky zajímavě, jak jdou do ztracena :) Někdy je musím zkusit vykouzlit :)

      Vymazat
  3. Druhý řádek, druhý zleva.
    Náš blog: https://svetocimablondynyazrzky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)