Recenze

W7 In the nude

února 09, 20162 Comments

V poslední době jsem slyšela opravdu hodně o značce W7 a to především o jejich paletkách očních stínů. Těchto paletek má značka již několik a jedná se o imitace známých paletek Naked 1, 2, 3 a Smoky od americké značky Urban Decay.


Paletky W7 se jmenují:

IN THE BUFF LIGHTLY TOASTED (Naked 1)
IN THE BUFF (Naked 2)
IN THE NUDE (Naked 3)
IN THE NIGHT - UP IN SMOKE (Naked Smoky)
IN THE MOOD (UD Basics)

W7 In the nude



Vzhledem k tomu, že jsem měla již nějakou dobu koupenou paletku Urban Decay Naked 1, zatoužila jsem i po trojce. Bohužel jsem si druhou tak drahou paletku nemohla dovolit a tak jsem si řekla, že vyzkouším nějakou jí podobnou alternativu. Získala jsem dobré reference právě na paletku W7 In the nude, tak jsem si ji rovnou objednala. Když paletka přišla, byla jsem nadšená a samozřejmě jsem ji hned běžela vyzkoušet!


W7 In the nude

Po otevření balíčku přede mnou ležela plechová krabička lehce narůžovělé barvy. Na přední straně má paletka velkými zlatými písmy napsáno IN THE NUDE - NATURAL NUDES - EYE COLOUR PALETTE. Celkově na mě působí bytelně, zavírání je na zacvaknutí. Vnitřek paletky není plastový, ale je vyplněn černou pěnovou vložkou do které jsou stíny vloženy. Tato vnitřní výplň je vyjímatelná, tudíž po vypotřebování stínů je možné krabičku dále upotřebit. Můžete ji použít jako obal na štětce, kosmetiku, nebo cokoliv jiného. V balení je také přibalen oboustranný štětec pro nanášení stínů - za mě zcela nedostačující (možná pro nějaké základní nanesení, ale kouzlit se s ním opravdu nedá). Balení neobsahuje zrcátko a co se týče vnitřní výplně, musím říci, že dost nevábně zapáchá.

W7 In the nude


Uvnitř se tedy nachází celkem 12 očních stínů. Všechny stíny jsou laděné do romantických růžovo-hnědých tónů. První stín s názvem Latte je matný a je světle banánové barvy. Druhý stín Angel je třpytivý a má lehce růzové zabarvení. Třetí stín Venice je také třpytivý, ale s trošku menší intenzitou a barva jde do broskvově-růžové. Čtvrtý stín je opět matný, má název Marylin a je pleťové barvy. Pátý stín Copper Pot je intenzivnější třpytivý růžový stín a vedle něj se nachází stejně intenzivní zlatý třpytivý stín s názvem Sun Kissed.


W7 In the nude


Sedmý v pořadí je poslední matný stín této paletky se středně tmavou hnědou barvou a názvem Alice. Následující tři stíny (Bad Manners, Coffee Cup, Mud Slide) jsou poměrně stejného ražení - třpytivé hnědé odstíny, které se stupňují tmavostí. Na předposledním místě leží Tokyo - opět hnědý třpytivý stín, ale tentokrát s více našedlým podtónem. A jako poslední zakončuje paletku nejtmavší stín hnědé barvy s bronzovými třpytkami, které dodávají celkově velmi příjemný efekt, a to je Fashionista.


W7 In the nude

Co se týče stínů samotných, musím říct, že jsem byla poměrně zklamaná. Jejich velikost je poměrně štědrá, v porovnání s jinými paletkami, avšak tím to končí.  Pigmentace této paletky je hodně špatná, až jsem z toho byla překvapená. Po prvním vyzkoušení na ruku jsem zjistila, že prvních 6 stínů se na ruce téměř úplně ztratilo a jdou vidět pouze třpytky, posledních 6 stínů na tom již bylo lépe - tedy alespoň šly vidět, ale barva byla zcela prázdná. Z tohoto výsledku jsem byla natolik zklamaná, že mi to nedalo a mrkla jsem se na více názorů na tuto paletku. Z mého průzkumu se ukázalo, že firma W7 začala paletkou In the buff a ohlas byl veliký. Pravděpodobně se nechali tímto trochu unést a připravili více paletek tohoto druhu - jednou z posledních byla právě paletka In the nude, u které došlo k výraznému poklesu kvality oproti ostatním. Snažila jsem se nenechat odradit a stíny jsem poté vyzkoušela normálně nanést, ale ani s bází jsem nedosáhla požadovaného výsledku.


Díky tomu jsem si k paletce nedokázala najít cestu a raději jsem ji poslala dál. Vlastně jsem se nedostala ani ke zkoumání výdrže, protože mě osobně musí paletka hned na začátku nadchnout i výsledkem v podobě krásného líčení. Vzhledem k tomu, že jsem moc žádný výsledek na oku neviděla pro mě nemělo cenu zkoumat výdrž, ale pokud se zde najde někdo, kdo se vyžívá právě ve slabších barvách, tak by se dalo říct, že je tohle paletka přesně pro něj. S ní to totiž určitě nepřeženete ;-)



Fakta:

* 12 stínů
* 15,6 gramů
* cena: 219,- (cca)


Pokud mám tedy shrnout své první dojmy:
+ velikost stínů
+ balení paletky
+ cena 
- pigmentace
- prašnost
- aplikátor
- zápach

Známka: 4

(obrovské zklamání)


V tomto týdnu se můžete těšit i na recenzi paletky Makeup Revolution Iconic 3, která je též imitací Urban Decay Naked 3. Počkejte si tedy, jestli její výsledek bude lepší než u této paletky ;-)




XOXO 

VERONIQUE <3





PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

  1. Užitečná recenze, alespoň vím, že do této paletky nemám investovat. W7 jsem také chtěla vyzkoušet, ale po přečtení tohoto článku mě to trochu opustilo :/

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně, bohužel, nesedla. Neříkám, že nebude sedět nikomu, ale já mám docela vysoké nároky a ty tahle paletka nesplnila :/

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)