Recenze

L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss Matte

ledna 03, 20162 Comments

Dnes se Vám hlásím s prvním pořádným článkem. A protože jsem v poslední době hodně nakupovala, řekla jsem si, že bych Vám ráda přinesla svůj názor na tyto přípravky. Jako první jsem si vzala na mušku L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss. Možná jste tyto lesky již postřehly ve stojanech značky L´Oreal.

L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss
Když jsem je já poprvé viděla, zaujalo mě především balení. Lesky jsou na první pohled velice hezké, a díky průhlednému balení přesně vidíte barvu každého z nich. Na přední straně je jednoduše natištěná značka a na vršku označení barvy. Líbí se mi, že L´Oreal zvolil velice jednoduché balení. Hodí se tak zcela každému a můžete jej z kabelky vytáhnout při jakékoliv příležitosti. Dalo by se říci, že jsou velmi elegantní ;-)

L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss - Matte 401 Amen
Všechny lesky jsem si musela rychle vyzkoušet a tak jsem jsem si od každého udělala swatch na ruce. A byla jsem velice překvapená tím, že mají lesky rozdílnou konzistenci. Nechápala jsem čím to je, některé vypadaly jako lesk na rty a jiné spíše jako tekutá rtěnka. Až poté jsem si všimla, že každý lesk má na vršku napsané číslo svého odstínu a k tomu svou konzistenci (cream, matte, xtreme, dazzle, neon). Mě osobně nejvíce zaujal lesk s matnou konzistencí. V regálu měli celkem tři odstíny a to červenou(forgive my sin), malinovou (smoke me up) a hnědo-oranžovou (amen). Při rozhodování jsem si řekla, že červených mám milion a stejně tak malinových, ale naopak nemám snad žádnou rtěnku do hněda. Tak jsem si ji koupila a těšila se jak ji hned vyzkouším. 
L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss - Matte 401 Amen
A musím říct, že jsem byla mile překvapena! Lesk má netradiční aplikátor s otvorem, čímž se lesk nemusí několikrát namáčet, protože jakoby "dávkuje" potřebné množství a díky zahnutí aplikátoru se hezky nanáší. Osobně mi aplikátor vyhovuje, samozřejmě každý máme trošku jiné preference a nebude oblíbený úplně u všech. Lesk se nanesl hezky a rovnoměrně. Konzistence byla velmi příjemná a lesk příjemně voněl. To byla věc, které jsem se mírně bála, protože některé jejich rtěnky nevoní zrovna nic moc. Lesk na rtech získal opravdu krásnou barvičku. A konečně jsem se cítila, že mám skrz-na-skrz podzimní rty :) 
L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss - Matte 401 Amen
Po nanesení je lesk mírně krémovější, ale po chvíli více zmatní, ale ne že by úplně vyschnul. Dle mého názoru se lesk tváří jako tekutá rtěnka s matným finišem, ale k produktu jako je lip lacquer má daleko :) 
L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss - Matte 401 Amen
Co se týče výdrže, lesk mi na rtech hezky držel, nějaké olíznutí či pití dokáže hezky přečkat. Po jídle jsem však musela nanést novou vrstvu. Po nějaké době jsem si všimla, že v místě, kde se rty dotýkají, je lesk mírně "ožmolený" - barva byla trošku nerovnoměrná, ale lesk nebyl setřený a pokud se na sebe zblízka nedíváte do zrcadla, tak si toho nejde příliš všimnout.
L'Oreal Paris Infallible Mega Gloss - Matte 401 Amen
Konturovací tužku jsou použila od značky Sephora (14 Pale Beige)

Pokud mám tedy shrnout své první dojmy:
+ lesk je na rtech příjemný, hezky voní, vypadá skvěle, elegantní balení, super aplikátor
0 výdrž je dobrá, ale mohla by být ještě lepší ;-)
- po delším nošení je "ožmolený"


Známka: 2

jako ve škole ;-)



O víkendu se můžete těšit na článek o kokosovém oleji a nějaké recepty, jak jej využít ;-)


XOXO 

VERONIQUE <3



PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

  1. Osobně jsem na jiné barvy, tato by mi neslušela! ☺
    Jinak pěkná recenze! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)