Kurzy

MUIP - MASTER PRO A-Z - 5.týden

listopadu 30, 20170 Comments


Jak už možná víte, v létě jsem absolvovala kurz MASTER PRO A-Z v Make-up Institutu Prague. V současnou chvíli jej mám už nějakou dobu za sebou, a v tomto článku bych Vám ráda popsala týden č.5  - tedy poslední, a přiblížit, jak vše probíhalo, co jsem se naučila a jaké byly mé dojmy. 


DEN 21 
V pondělí jsme měli spíše takový tréninkový den. Jednalo se o kurz Eyeliner&Smoky eyes a po čtyřech týdnech, to pro nás již nebylo nic nového. Jednalo se spíše o prohloubení našich znalostí a upevnění ruky při práci. Ukázali jsme si nové techniky pro kouřové líčení a především si vyzkoušeli náročnější typy linek. Tento den proběhl pod vedením Janky Letkové, která zvládla každému skvěle poradit v tom, v čem si nebyl jistý - především při práci s linkami, kde spousta z nás neměla stoprocentní jistotu v ruce. 

Vlastní dojem:
Ačkoliv se nejednalo o kurz na který bych se nějak extra těšila, musím uznat, že mi tento den dal opravdu hodně. V linkách jsem si byla vždy velice nejistá a díky tomuto cvičení jsem si ruku více vytrénovala, ustálila a zlepšila se v preciznosti. Linky jsou sice stále sestry a ne dvojčata, ale časem se mi na tom snad povede zapracovat.


DEN 22
Úterý bylo ve znamení přehlídkových mol a tak jsme si vyzkoušeli, jak to vypadá v akci v zákulisí módní přehlídky. Dopoledne proběhlo krátké cvičení technik, které můžeme vidět u známých módních značek, ale odpoledne jsme všichni dostali volno, abychom se připravili na večerní zápřah. Všichni dostali jednu modelku, kterou nalíčili a učesali. Měli jsme samozřejmě omezené množství času, což mohlo vyvolávat lehkou paniku, ještě ve spojení s tím, že návrhář postupně chodil a měnil dohodnuté detaily. Aneb jak to tak na přehlídkách bývá. 

Vlastní dojem:
Tento den jsem se velice povedl. Ačkoliv někteří byli z přehlídky strašně nervózní, já si celý průběh poměrně užívala. Líčení i účes jsme stihli na jedničku, návrhář byl spokojený a my všichni nakonec taky. Přehlídka byla sice připravena především kvůli tréninku, ale i přesto jsme si mohli téměř "nanečisto" vše vyzkoušet a pouze si představit skutečnou akci, kde by bylo modelek na každého o něco víc... puf.


DEN 23
Ve středu jsme měli další foto den a to konkrétně Fashion&Beauty. Vytvářeli jsme tedy look, který byl velice jednoduchý a čistý. Dalo by se říci vzhled jako z reklamy na pleťový krém. Tento den již neprobíhala teorie, vše co jsme se měli naučit, jsme probrali za posledních 22 dní a teď už jen zbývalo si vytvořit krásné portfolio. 

DEN 24
Čtvrtek byl Portfolio den. Naším úkolem bylo vybrat si modelky a vymyslet si pro ně nějaký styl líčení, který bychom si rádi zařadili do portfolia. Já si pro tento den vybrala arabskou nevěstu a extravaganci se zlatým papírem. U obou vzhledů jsme připravovali jak líčení, tak vlasy. Bylo třeba, aby jsme si všichni perfektně rozvrhli čas, abychom vše stihli a tak se také připravili na větší focení a práci pod časovým presem. 


DEN 25
Poslední den byl den závěrečné zkoušky. Jako první se psal test obsahující teorii. Ten jsme všichni zvládli bez problému a přesunuli se na závěrečnou práci. Vylosovali jsme si svou modelku a pustili se do práce. Tématem byla Reklamní kampaň pro značku Preciosa. Pokud Vám to nic neříká, jedná se o českou firmu, která je předním světovým výrobcem skla - nejspíš budete znát jejich výrobu korálků a skleněných komponentů. Při návrhu této práce jsem si představila jemnost a čistotu. 

Vlastní dojem: 
Zkouška byla jednou z nejstresovějších momentů kurzu. Samozřejmě. Test se skládal ze základů teorie, ale nejvíc jsme byli všichni nervózní z ukázky své práce, protože přeci jen Vás budou soudit profíci s vytrénovaným okem. Mojí výhodou bylo především to, že jsem si vybrala extravaganci, tudíž byla souzena jen kvalita práce jako takové. Nápad totiž vycházel z mé představivosti, takže se nedá soudit více. Já sama byla poměrně spokojená, make-up se totiž vydařil nádherně čistý a konturování bylo pěkně plynulé. Samozřejmě zde byly věci, které bych ještě ráda změnila, ale znáte to. V nervozitě jsem do výsledku již nechtěla vrtat, abych to nějak nedokopala. Po skončení jsme všichni obdrželi Certifikáty s růží a stali se tak o něco většími profíky. Na oslavu jsme si dali pořádný kus dortu a vše šli završit vedle do restaurace pořádným žvancem. 

Takže to by bylo vše k poslednímu týdnu. Pokud budete mít nějaké dotazy, které nebyly článkem zodpovězeny, neváhejte mne kontaktovat přes komentář, nebo klidně na mail či jiné sociální sítě. Během prosince zveřejním ještě shrnutí ke kurzu a jeho vnímání s určitým časovým odstupem. 

Pokud si přejete sledovat mé budoucí práce blíže, určitě mne sledujte zde:
Facebooková stránka Vizážistka Veronika Šáchová
Instagram - vizáž @veronikasachova_mua
Instagram - blog  @veroniquebeauty
A budu ráda, když se níže přihlásíte mezi pravidelné čtenáře ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

0 komentářů:

Děkuji, za Vaše komentáře :)