Kurzy

MUIP - MASTER PRO A-Z - 4.týden

listopadu 02, 20170 Comments


Jak už možná víte, v létě jsem absolvovala kurz MASTER PRO A-Z v Make-up Institutu Prague. V současnou chvíli jej mám už nějakou dobu za sebou, a v tomto článku bych Vám ráda popsala týden č.4  - tedy přiblížit, jak vše probíhalo, co jsem se naučila a jaké byly mé dojmy. 


DEN 16 
4. týden začal pokračováním kurzu Extreme make-up. Na tento den jsme si doma vypracovali face charty s extravagantním lookem, který jsme pak přenesli přímo na modelku. Já si zvolila v jednom looku růžové líčení a v druhém zlaté slzy. I tento den provázel lektor Filip Novák, který byl vždy po ruce a radil nám s použitím technik, kombinací barev a někdy byl i psychickou podporou. 

Vlastní dojem:
Tento den byl pro nás trošku ve stylu pokus - omyl. Snažili jsme se perfektně vytvořit naši představu, ale někdy to nebylo úplně ono, takže poté, co jsme něco pracně vytvořili, jsme daný úsek smazali a začali zase od začátku. I když jsme se z toho cítila trošku špatně, i tímto způsobem jsme nabírali zkušenosti, zjišťovali možnosti a rozhodně bylo lepší, že se nám to stalo na takovém tréninku, než někde na oficiálním focení.


DEN 17
V úterý nás čekalo první focení a to v rámci kurzu Men make-up. Dopoledne jsme si klasicky řekli nějakou teorii k líčení, byly nám doporučeny produkty, které jsou pro muže vhodné a pak v druhé polovině teoretické části přišel host Ondra, který s námi probral trošku jiný mužský make-up a to konkrétně make-up Drag queen. Dozvěděli jsem se spoustu zajímavostí a jeho vlastních zážitků, svůj výklad navíc proložil ukázkami svých prací. Odpoledne jsme si již vylosovali své modely a začali tvořit. Já jsem se rozhodla pro výraznější dramatický look a níže můžete vidět můj výtvor na profesionální fotce. 

Vlastní dojem:
Mužské líčení mě moc bavilo. Klasické líčení by bylo asi dost rychlé, ale se svým extravagantním stylem jsem si vyhrála o něco více. Začala jsem se svou představou trošku jemněji, ale postupně jsem se propracovala až po plně černé dramatické oči. Co mě nakonec zklamalo byla však výsledná fotografie, jelikož jsem look líčila ze předu a měl tak být také focen, fotografka mi zaslala pouze foto z boku, navíc s oranžovým nádechem, což se k celkové dramatičnosti vůbec nehodí. Tak snad se Vám bude líbit moje vlastní studená úprava. 

DEN 18
Ve středu pak následoval kurz contouringu. Ten asi nemusím příliš představovat. Je to jeden z největších trendů dnešní doby, a proto se snaží i Make-up Institute držet krok. Zde jsme v teoretické části probrali jeho historii, poté také produkty, styly a hlavně typy obličeje a jak správně konturovat. Odpoledne jsme si vše natrénovali na modelkách a přidali také trénink výrazných očí. 

Vlastní dojem:
Díky danému typu líčení byla v učebně velice dobrá a uvolněná nálada, bavili jsme se našimi barevnými výtvory a po čtyřech společných týdnech si líčení už vyloženě užívali. Kurzem provázela Bára Mlezivová, ta nám sdělila svůj poměrně zdravý názor na konturování a snažila se nám vysvětlit důležitost vhodného použití této techniky, abychom tak dosáhli nejlepšího možného výsledku. 

DEN 19 + 20
Čtvrtek nám začal dvoudenní kurz Editorial make-up. Pokud nevíte, o co přesně se jedná, jde o líčení do časopisů, kde na stránkách, či na titulce je portrét modelky se zajímavým fashion líčením. Tento kurz měla pod svými křídly skvělá Hristina Georgievska, která se může pyšnit například titulkami v časopisech jako je Elle a další. Na konci tohoto kurzu nám vznikla opět profesionální fotografie od zkušeného Lukáše Dvořáka, který za námi přijel až z Milána. Přípravy probíhaly celý pátek, takže jsme všichni měli dostatek času vše perfektně nachystat a nasbírat od Hrisitny, co nejvíce tipů.

Vlastní dojem:
Na kurz s Hristinou jsme se všichni moc těšili, jelikož je to opravdu hvězda svého oboru. Přiučili jsme se její minimalistické technice a především jsme nakoukli ještě hlouběji do složitého světa barevných korekcí. Někdy jsem se jen dívala a nechápala, proč vlastně dělá to, co dělá, když to ruší to, co jsme právě udělali. Avšak konečný výsledek vypadal vždy skvěle a v tu chvíli jsem začala chápat "Proč?" 


Takže to by bylo vše ke čtvrtému týdnu. Pokud budete mít nějaké dotazy, které nebyly článkem zodpovězeny, neváhejte mne kontaktovat přes komentář, nebo klidně na mail či jiné sociální sítě. 

Pokud si přejete sledovat mé budoucí práce blíže, určitě mne sledujte zde:
Facebooková stránka Vizážistka Veronika Šáchová
Instagram - vizáž @veronikasachova_mua 
Instagram - blog  @veroniquebeauty

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

0 komentářů:

Děkuji, za Vaše komentáře :)