Recenze

Dermokil - Péče o pleť

listopadu 04, 20174 Comments


O značce Dermokil jste si na mém blogu mohli přečíst již ve dvou článcích. Jeden rozebíral jílovou pleťovou masku, druhý jílové tělové mléko a oba články měly pozitivní notu. Dnes mám pro Vás recenzi na každodenní péči o pleť této turecké značky, konkrétně jílového čistícího gelu a jílového hydratačního krému. Bude dnešní recenze opět pozitivní?


Typ mé pleti: řadím se mezi typ pleti kombinované s mastícím se Téčkem, ale sklony k větší dehydrataci a ucpávání pórů. 

Design produktů: Obal výrobků je poměrně minimalistický. Balení je bílé se zlato-černým zdobením a popisem v turečtině, angličtině a francouzštině. Distributor pak krabičku opatřil nálepkou s českým popisem. Otvírání je jednoduché odklápěcí, což právě u výrobků, které používám dvakrát denně velice ocením.

Jílový čistící gel
Jílový čistící gel vždy používám ráno a večer. Večer klasicky pro odstranění zbývajícího make-upu, očištění pleti od prachu a nečistot, které se na ní za celý den usadily. Ráno pak proto, abych odstranila z pleti maz a nečistoty, které pokožku přes noc vyprodukovala na povrch, navíc také ulpělý prach, který se na pleť přes noc přilepí. 

Čištění má gelovou konzistenci a čirou barvu. Jeho vůně je velmi jemná, neobsahuje žádnou výraznou parfemaci. Na pleti nepění. Je kompatibilní také s použitím čistícího kartáčku na pleť. Obsahuje anatolský jíl a výtažek z heřmánku.

Po jeho použití je pleť krásně očištěná. Já osobně první odlíčím oči a tampónkem hned stáhnu i make-up - jen jednou tu největší vrstvu a mohu říct, že si gel se zbylým make-upem zvládne opravdu hezky poradit. Po tomto předčištění použiji čistící gel, poté pleťové tonikum a tampónek již zůstává bílý. Povrch pleti je po něm perfektně čistý a hladký. Zbavením veškeré mastnoty z povrchu pleti je má pokožka lehce napnutá, ale to mizí hned po namazání krémem. Za celou dobu testování jsem nezaznamenala žádné kožní reakce, svědění či začervenání.

Fakta: 
Složení: Aqua, glycerine, olive oil peg-7 esters, clay carbomer, chamomilla recuita extract, sodium laureth sulfate, polysorbate 20, cocamidopropyl betain, d-panthenol, allantion, fragrance, methylosthiazolinone, methylchloroisothiazolinone, benzyl alcohol, sodium hydroxide
Obsah: 150ml
Cena: 600Kč (nyní akce: 300Kč)
E-shop: www.dermokil.cz


Jílový hydratační krém
Jílový hydratační krém pro normální pleť jsem při testování používala převážně večer a nebo ve dny, kdy jsem si nenanášela make-up. Krém je bílé barvy, poměrně hutnější konzistence. 

Nemohu si vynachválit jeho používání na noc. Ráno jsem se probudila s krásně napitou pletí, která vypadala svěže a odpočatě. Při použití ráno jsem se pak trošku více mastila, takže jsem častěji pudrovala. Myslím, že tento krém ve dne ocením nejvíce v zimě, kdy bude mou pokožku krásně chránit od vlezlého mrazu. Za celou dobu testování jsem nezaznamenala žádné kožní reakce, svědění či začervenání.

Krém obsahuje jílové minerály (křemík, hořčík, železo, hliník), které pokožce pomáhají udržet svoji přirozenou vlhkost a díky obsahu provitamínu B5, vitamínu E a allantoinu zabraňuje jejímu podráždění.

Fakta: 
Složení: Aqua, glyceryl stereate, peg-100 stereate, cetyl stearyl alcohol, glycerin, caprylic capric triglyceride, liquid paraffin, glyceryl mono stereate, octyldodecanol, cyclopentasiloxane, shea butter, stearic acid, chamomille recucita extract, allantoin, clay, dimethicone, d-panthenol, fragrance, tocopherol acetate, methylisothiazolinone, methylchloroisothiazolinone, benzyl alcohol, edta
Obsah: 75ml
Cena: 750Kč
E-shop: www.dermokil.cz

*Komu se zalíbily šperky na fotkách - značka I am

Už jste někdy zkoušeli kosmetiku Dermokil? Nebo o ní slyšeli? Pokud zatím ne, nevadí, klidně mi dolů do komentářů napište, co používáte na denní očistu pleti Vy. A pokud máte nějaký dotaz ohledně pleti, nebo nějaký nápad, co byste si přáli o pleti přečíst, připište to tam také. Ráda bych udělala pár článků, které se budou věnovat právě funkci pleti a jak se o ni řádně starat. 

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

4 komentáře:

  1. Tak tuhle značku kosmetiky vůbec neznám, ale produkty vypadají zajímavě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi příjemně mě překvapila. Mám poměrně citlivější pleť a nezaznamenala jsem sebemenší negativní reakci. Hlavně mám radost, že mám hutnější krém na zimu :)

      Vymazat
  2. Značku neznám, já momentálně používám Vichy Slow Age :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vichy jsem zatím nikdy nezkoušela :) Tak třeba na ni pak také mrknu.

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)