Fashion

Džíska aneb nevymírající trend

října 01, 201718 Comments


Každý jsme ji někdy za život vlastnili. Je to trend, který se někdy utiší, pak zase zesílí, ale nikdy z módy nevyjde úplně. Někdo radši světlou, jiný zase tmavou. Někdo střiženou do pasu, jiný dlouhou po boky. Džínová bunda prostě byla, je a bude. 

Džínová bunda je velice vděčným kouskem v šatníku od jara až po podzim. V létě ji využijete pro chladné večery, na jaro a na podzim pak, když svítí sluníčko, ale teploty ještě nejsou tak vysoko. 

Navíc je skvělá, protože jde kombinovat téměř se vším. V létě ji hodíte třeba k šatům a žabkám, nebo pokud je Vám chladněji, přidáte třeba plátěnky. Pokud jdete na nějakou událost, ale chcete svůj look trochu odlehčit, můžete ji dát třeba k bílým lehkým šatům s krajkou a botám na podpatku. Když pak dáte vlasy do rozcuchaného copu, máte vílý styl jak vyšitý. V chladnějším období ji pak ráda kombinuji s černými kalhoty, tričkem a boty na podpatku.

Já osobně mám ráda džísku také pro cestování. Je to totiž kousek co zahřeje, ale zároveň je riflový materiál pevný a bytelný, takže když jedete a máte přes rameno těžkou tašku, můžete se spolehnout, že to bundička vydrží. Dalším kladem je také to, že se příliš nezmuchlá a hodí se téměř k čemukoliv.  

Pro ty z Vás, koho zajímá, kde jsem bundičku pořídila, můžete mrknout na stránky Blancheporte, průběžně ji mají v několika barevných provedeních. Mě však nejvíc padla  do oka tato výrazná modrá. Délku má cca 58cm - takže k zapínání u kalhot. Neobsahuje žádné zipy, jen knoflíčky. Materiál je pevný a obsahuje elasten, takže je krásně přiléhavá. 

V poslední době se džíska stala také oblíbeným kouskem nevěst. Dost často vidím krásné slečny v bílých šatech, které si pro chladnější večer přinesou džínovou bundičku, nebo ji použijí jako kontrastní prvek pro svatební focení. Některé z Vás mají stále rády svatební klasiku, ale u takové odlehčené boho svatby bych řekla tomuto trendu - proč ne? 
Zdroj: google.com

A jak to máte Vy? Patří džínová bunda mezi Vaše oblíbené kousky nebo jste zatím neobjevily tu pravou? A co říkáte na džískový svatební trend? Šly byste na svůj den D do něj, nebo se budete raději držet klasiky? 

XOXO

VERONIQUE


PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

18 komentářů:

  1. A já ji nikdy neměla. Ale když koukám, jaký krásný outfit s ní de, začínám o ní čím dál víc přemýšlet :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jako malá? :) Určitě nějakou pořiď, jde skvěle kombinovat :)

      Vymazat
  2. Džínové bundičky mám doma asi tři, pak mám i vestu a dvě košile, mám tenhle styl ráda :) a ty jen potvrzuješ, že jsou slušivé :)

    LADY LENNA

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla jenom jednu a dost mi to outfit oživolo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v tuto chvíli dvě. Tuto modrou a khaki vojenskou :) Obě jsou super.

      Vymazat
  4. Džínsku mám moc ráda, vždy ji využiji na jaře av létě, skvěle ožitý outfit s jednoduchými šaty a nebo outfit s bílým tričkem! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě jasný trend. Ráda je nakupuji v sékáči. :) Miluji její využitelnost jak k pouzdrové sukni a teniskám. Tak k šatům a kozačkám, ale i kalhotám a lodičkám :-) Nic není tak různorodé jako džinovina a její využití :-)

    Přírodní dekorativka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednu mám taky jednu ze sekáče. Já tam teda nikdy skoro nic nenajdu. Asi nemám vycvičené oko :D

      Vymazat
  6. Abych se přiznala, tak jsem snad nikdy džínovou bundičku neměla. Nosím hodně modré džíny a nechci vypadat jako modřina :-) ale třeba k těm šatkům vypadá skvěle :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nosím dost modrých džín. K těm si ji ze stejného důvodu nedávám. Ale právě k těm šatům nebo černým džínám, je super ;-)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší :-) Abych byla upřímná džínovou bundu nemám a ani o ní příliš nepřemýšlím. Zato moje mamka jich má hned několik v různých odstínech. Jako hodně malá jsem ji měla, to mám ještě někde na fotkách. Mám jen světlou džínovou vestu, která je spíš dobrá k outfitu v létě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vestu mám taky :) Na léto je určitě super. Ale už ji moc nenosím. Uvidím příští rok, třeba ji zase více zapojím do svého šatníku :)

      Vymazat
  8. Myslím, že každá slečna by měla mít ve svém šatníku alespoň jednu džínovou bundičku. :-) Článek máš moc pěkný, moc se mi líbí fotky se stavebními šaty kombinované s džínovou bundou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě ta kombinace uchvátila. Je to skvělý styl. Tak třeba někdy v budoucnu ;-)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)