Líčení

Námořnická modrá

května 11, 201720 Comments


Když mi přišla nová paletka od Zoevy a já v ní našla tmavě modrou barvu, vybavilo se mi mé dětství, kdy byl tento odstín velmi oblíbený, většinou velmi nevzhledný a samozřejmě i u nás doma se našla paletka s podobnou modrou, kterou jsme si se sestřenkou zabavily a pomalovaly se s ní až za ušima. A tak jsem se rozhodla, že se nenechám přemoci negativní myšlenkou ze svého dětství, a vykouzlím s touto krásnou barvičkou nějaké zajímavé líčení. A jak to dopadlo?


Použité produkty:  (s odkazy)

Postup:
Tvář jsem si předpřipravila primerem (Benefit - Porefessional) a na něj poté nanesla makeup (Revlon - Colorstay). Pro projasnění jsem přidala korektor (Catrice - Liquid camouflage 010) do oblasti pod očima, centrum čela, hřbet nosu a bradu - pokud si někdo není jistý jak na to, můžete mrknout na můj článek o konturování (zde). Korektor jsem zafixovala transparentním pudrem (NYC) a místo bronzeru použila tmavý pudr od Dermacolu, jelikož je pro moji pleť poměrně tmavý, takže hezky dotvoření jemné opálení. Obočí jsem si vykreslila tmavě hnědým stínem z nějaké paletky. Tvářenku (Jordana) na tvářičky a jdeme na oči. 

Celé víčko jsem si přetřela stínem Film Star. Do záhybu oka jsem zapracovala Over You a s předchozím stínem vytvořila plynulý přechod směrem k obočí. Na vnitřní 2/3 víčka jsem nanesla Affair a zbývající jsem dokončila konečně námořnicky modrým Mystery Date. Tento stín jsem po trošce nanášela a postupně zintenzivňovala. Chce to chvílí se stínem pracovat, aby se docílilo správné intenzity, ale stojí to za to. Okraje modré jsem zapracovala do plynulého přechodu s Over You a přidala řasenku (Too Faced - Better Than Sex). Líčení jsem na závěr podtrhla starorůžovou tekutou rtěnkou (Jordana - Sweet Cream matte)

Doufám, že se Vám toto líčení líbí a třeba jej jednou vyzkoušíte. Pokud ano, budu moc ráda, když mě označíte na Instagramu, abych se mohla mrknout ;-) 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Toto líčení Ti moc sluší. Já používám pouze hnědé a béžové odstíny a až se stydím za to, že se nemůžu odhodlat k nějaké větší změně. Teď na jaře to všude hýří barvami, tak to budu msuet napravit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkouším nové barvy ráda :) Určitě taky vyzkoušet něco barevného a uvidíš ... Třeba tě to překvapí :)

      Vymazat
  2. Krásné líčení, nikdy bych neřekla, že barevné stíny by mohly vypadat tak krásně, já (až do teď) byla jedině pro nude stíny :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevné stíny jsou super! Jen to chce jít je vyzkoušet ;-)

      Vymazat
  3. tiež som mala dlhú dobu z modrých tieňov obavy, ale naozaj sa s nimi dá vykúzliť krásne líčenie, tak ako toto tvoje :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn vidět, že někdo další se této barvy nebojí. A děkuji moc :)

      Vymazat
  4. Tak toto sa ti naozaj podarilo. Veľký obdiv a krása :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení! Musí se nechat, že když se s tmavými odstíny umí pracovat, výsledek stojí za to! Když to ale někdo neumí.... No, to už je pak trochu horší. :D
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ono vždy vypadá jinak, když se modrá hezky zpracuje, než když ji někdo vlepí přes celé víčko :D

      Vymazat
  6. Mega samic! Snad se i ja naucim pouzivat poradne ty tmavsi stiny 😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si tě proškolím ;-) A dneska ta modrá byla dobrá ;-)

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší Verunko, hlavně ta výrazná rtěnka, to se mi moc líbí!

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)