Recepty

Banánovo-medová ovesná kaše

května 23, 20179 Comments


Máte chvilku čas a chcete si dopřát nějakou dobrou, zdravou a vydatnou snídani? Jeden takový recept pro Vás mám, takže se do něj pojďme pustit!

Co budeme potřebovat:
50g ovesných vloček
100 ml vody
100 ml rostlinného mléka
1 lžička medu
1 lžička kokosového oleje
1 lžička mandlového másla 
1 banán

Příprava:
Ovesné vločky zalijeme horkou vodou a necháme nasáknout do jejich změknutí (cca 5 minut). Poté přidáme mléko (já použila ovesné od Alpro), mandlové máslo (mňamka), med (zarovnanou lžičku a raději podle chuti přidáte než to přehnat), kokosový olej a polovinu rozmačkaného banánu a necháme vařit do doby než jsou vločky krásně změklé a veškeré suroviny jsou propojené do kaše. Kaše má tendenci se připalovat, tak nezapomeňte vše hezky promíchávat. Zbytek banánu si nakrájíme a položíme nahoru. Přidat můžeme semínka či oříšky dle vlastní chuti. 

Recept jsem si lehce poupravila pro sebe, ale původně jsem jej našla v Lahodně s Ellou každý den :) Pokud chcete sledovat více receptů pro inspiraci, mrkněte také na můj Instagram zde :)

Bon Apetit!

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

9 komentářů:

  1. Kdysi jsem ovesné kaše dělala pořád, asi bych se k nim měla vrátit, tvůj recept mě docela navnadil :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono člověka asi dost omrzí, když něco jí pořád dokola. Já ráda vše střídám, abych měla ty jídla taková pestřejší :)

      Vymazat
  2. tiež som kedysi jedla ovsené kaše stále ale asi som sa ich prejedla a tak som si dala pauzu. človek sa po čase naozaj preje ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to střídat :) Jedno ráno kaši, druhé zase něco jiného. Ale taky to mám spíše na fáze :D

      Vymazat
  3. Tak tá vyzerá naozaj super :) Určite bola aj veľmi chutná, škoda že med nejem

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak můžeš zkusit něco jiného - javorový nebo agávový sirup třeba?

      Vymazat
  4. To si urobím ������
    IG: @makronka_
    anna.smrekovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)