Favorites

Favorites 1+2+3+4 2017

května 04, 201716 Comments


Vzhledem k mojí delší odmlce na blogu, jsem trošku propásla články oblíbených produktů za toto první čtvrtletí. Takže jsem si řekla, že bych mohla udělat shrnující článek pro všechny 4 měsíce. Snad tato jednorázová odmlka byla výjimkou a nyní zpátky do pravidelnosti 😉 A co jsem si tedy oblíbila nejvíce?


1) Joradana lipstick
Tekuté rtěnky od Jordany jsou jedněmi z nejpříjemnějších tekutých rtěnek, které jsem zatím vyzkoušela. Rty s ní nejsou tolik vysušené, krásně drží, nedochází k transferu a příjemně voní. Já ji mám hned ve třech barvách, které střídám podle nálady a zatím se mi nijak neomrzely. 
Odstíny: 02 Strawberry Cheesecake (sytější růžová), 09 Rose Macaron (starorůžová), 07 Tiramisu (červenohnědá)
Cena: 109Kč - - - > e-shop: zde 😊

2) Too faced - Better than sex
Řasenku mám v mini provedení a podle stránek mi přijde, že se od velké verze trošku liší. Každopádně mini řasenka je naprosto skvělá, krásně drží, neotírá se, nežmolkuje, řasy hezky oddělí a tvar kartáčku mi osobně velice vyhovuje. Dostala jsem ji jako dárek k nákupu (haleluja, díky, Sephoro!) a zatím si nemůžu vynachválit.
Cena: 300Kč - - - > e-shop: zde 😊

3) Too Faced - Sweet peach
Paletka očních stínů, po které toužili snad všichni. Ani já jsem neodolala a ačkoliv mě Chocolate paletky od TF nikdy moc nelákaly, tuto jsem si musela pořídit. Má nádherné odstíny, perfektní právě pro toto jaro a dokážete s ní vykouzlit tolik různých looků. Mezi mínus dávám to, že u paletky musím použít bázi, protože jinak se stíny trošku stahují do záhybu oka, což mě konkrétně dělají stíny jen velice zřídka. I tak jsem si tuto krásnou barevnou paletku moc oblíbila a fakt voní po broskvích! (Chtěli byste s ní vytvořit nějaký look na blog? Napište do komentářů.)
Cena: 1390Kč - - - > e-shop: zde 😊


4) Sephora - lip stain
Stále docela novinkou od značky Sephora je tato tekutá rtěnka. Já si ji vybrala v odstínu 01, což je krásná červená barva s modrým podtónem, který vyzdvihuje bílou barvu zubů. Z čeho jsem docela zklamaná je, že rtěnka nezaschne a nedrží na rtech takovou dobu, jakou jsem si představovala, ale její příjemné nošení a hlavně ta nádherná barva toto předčily a i tak se probojovala mezi mé oblíbené produkty. Vždy pod ni celé rty vybarvím červenou tužkou na rty.
Cena: 290Kč - - - > e-shop: zde 😊

5) Jordana tvářenky
Tvářenky od Jordany mám celkem 4 a nemohu si je vynachválit. Jsou krásně pigmentované, hezky se nanáší a jejich cena může také jedině potěšit. V tuto chvíli jsem si nejvíce oblíbila 2 a to starorůžovou Rose Silk a broskvovou Peach Blossom. Je na výběr opravdu obrovské množství odstínů, takže si myslím, že si každý najde svoji barvu.
Cena: 79Kč - - - > e-shop: zde 😊

6) Body Shop - peeling malina
Peeling jsem si koupila i přes námitky mého mozku  při návštěvě Prahy a důvody k tomu jsem měla dva. Za prvé, miluji peelingy .... a za druhé, tento skvost voní jako malinová marmeláda! Když mi paní prodavačka podávala tester se slovy, že si jej budu chtít namazat na chleba,říkala jsem si: "Jo, jasně." Ale opravdu, jeho vůně je tak opravdová, že by jej člověk klidně snědl. Navíc i konzistence je bohatá na zrníčka, tudíž jeho využití je účelné.
Cena: 429Kč - - - > www

7) pH - Argan&Keratin Shampoo
Šampon vypadá jak průzračné tekuté zlato a nádherně voní. Určitě jej doporučuji pro vlasy, které si po umytí foukáte. Vždy jsou hezky poddajné a vysuší se mi krásně do rovna. 
K dostání v kadeřnických salonech - mapa zde

8) Yves Rocher - sérum na vlasy
O své vlasy jsem se vždy důkladně starala, proto, když jsem viděla toto sérum na konečky vlasů, říkala jsem si, že jej musím vyzkoušet. Asi nedokážu jednoznačně říci, jestli se mi po séru méně štěpí vlasy, ale mohu říct, že po jeho aplikaci jsou konečky velmi jemné a příjemné na dotek. Vlasy jsou pak i hezky poddajné a vypadají zdravě. 
Cena: 189Kč - - - > e-shop: zde 😊

9) The Rituals - krém na ruce
Tento výrobek je prvním, který jsem si od této značky pořídila a velice mě potěšil. Nejenom, že nádherně voní, ale také se hezky vsakuje, nenechá mé ruce přemaštěné, jako některé jiné krémy, a při jeho používání, jsou ruce krásně hladké a vyživené. Moc se mi líbí hlavně to, že vůně, které tato značka nabízí jsou velice jemné a přirozené. Spolu s krásným designovým obalem tvoří luxusní přípravek.
Cena: 280Kč - - - > e-shop: zde 😊

10) Bath and Body Works - Marshmallow Fireside
Jako poslední musím do oblíbenců zařadit tuto svíčku, kterou jsem si pořídila hlavně kvůli vánocům. Nejsem si zcela jistá, čím to je, ale při jejím pálení se domov stane neuvěřitelně útulným. Svíčka má tři knoty, takže se pálí rychleji ( má výdrž cca 45 hodin), ale voní natolik, že ji stačí otevřít a je schopná provonět pokoj. Bohužel značka není v česku lehce dostupná, takže je náročnější se k ní dostat, ale pokud by Vás zajímala její vůně, můžete se mrknout na její napodobeninu od firmy Yankee Candle v provedení Fireside Treats.

Už jste některý z mých oblíbených produktů také zkoušeli? Jací byli Vaše oblíbenci za poslední dobu? Podělte se se mnou v komentářích ;-)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

16 komentářů:

  1. Ta paletka je hrozně moc pěkná, ráda bych si ji pořídila. :) Jordana rtěnky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je velice jarní :) A rtěnky prostě 100% doporučuju ;-)

      Vymazat
  2. Já prostě Too Faced paletky miluju :) Škoda, že mám jen 1 :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kterou? :) Mě ty ostatní až tolik nenadchly. Více se mi líbily Nakedky :)

      Vymazat
  3. U těch sephory líp stainu je to odstín od odstinu. Odstín 06 zaschnul a neotiral se. Kdežto odstín 18 - červená se mi jemně otiral. A ty jordana rtenky vypadaji fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak já mám jen tady ten jeden. Moc jsem chtěla tenhle odstín červené, ale líbí se mi, že mají i takové barvy, které v čr zatím nejsou tolik běžné. Každopádně jsem si zakázala utrácet :D mám až příliš mnoho rtěnek ... :D

      Vymazat
  4. Ta paletka je dokonalá, jen je teda pro mě cenově docela jinde :-D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v Sephoře absolutně všechno kupuji buď s 20% slevou nebo v akci 2+1 zdarma :)

      Vymazat
  5. Ten štvrtý ma úplne úžasnú farbu ťa červená ma okamžite dostala :) wau

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná! Já jsem dlouho takovou červenou chtěla :)

      Vymazat
  6. S Too faced jsem zatím neměla nic moc zkušenosti, ale stíny jsem zatím nezkoušela a všichni si je chválí. Na ten malinový peeling jsi mě hodně nalákala :D ach jo, má peněženka už teď pláče

    OdpovědětVymazat
  7. Peach paletka je prostě nejdokonalejší paletkou všech dob ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám třeba radši stíny od Urban Decay nebo TheBalm, ale tady to složení barviček je nádherné :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)