Recenze

CelluBlue

dubna 30, 20172 Comments


Když mě oslovila značka CelluBlue, jestli bych si nechtěla vyzkoušet jejich produkt proti celulitidě, byla jsem docela nadšená, protože jsem již o této gumové baňce slyšela a slibovala zpevnění a vyhlazení pokožky a zmírnění pomerančové kůže. S radostí jsem tedy kývla a čekala na dodání balíčku.


Když mi produkt přišel, moc se mi líbilo, že byl diskrétně zabalen do látkového pytlíčku, takže jste si jej mohli vzít s sebou někam na cestu. Navíc takto zabalen vypadal i dost exkluzivně, a to se každé ženě bude určitě líbit. Uvnitř pytlíčku se pak skrývala sytě modrá gumová baňka. Perfektně drží tvar díky tlusté stěně, ale je lehce ohebná, takže práce s ní je velmi jednoduchá. 

V pytlíčku byl přiložen také návod jak produkt používat. Dočtete se, že by pokožka před použitím měla být ošetřena nějakým přípravkem olejové báze - já použila tělové suflé od značky Soaphoria, protože pokožku omastí a po dobu použití na povrchu zůstane a nevsákne se. Pro aplikaci baňku lehce zmáčknete a přiložíte k pokožce partie, kterou chcete ošetřovat, a pohybujete s ní v krouživých pohybech zdola nahoru. Je třeba naučit se, jak moc je baňku potřeba zmáčknout, protože při menším zmáčknutí se na pokožce vytvoří jen malý podtlak, takže se baňka i velice rychle odsaje. Když naopak zmáčknete příliš, můžete cítit silné tahání kůže a bolest.

Po prvním použití jsem zaznamenala viditelné změny, stejně jako po každém použití, jelikož je pokožka po aplikaci lehce začervenalá, prokrvenější, lehce napuchlá a proto také pevnější a vypnutější. Toto však rychle odezní a kůže se vrátí do původního stavu. Firma hlásí, že výsledky jdou vidět po každodenní aplikaci za 3-4 týdny. Bohužel jsem tuto dobu nezvládla vydržet, protože jsem začala pociťovat opravdu nepříjemný pocit citlivosti kůže v mezidobí používání. Kůže byla citlivější a pociťovala jsem povrchovou bolest. 

Vím, že každý může reagovat jiným způsobem a třeba právě Vám tento produkt sedne a pomůže Vaší pokožce. Mě však bolestivý efekt odradil a měla jsem strach, aby dočasně vyhlazená pokožka pak neměla efekt v podobě pozdější povolené kůže v dalších letech. Osobně asi zkusím bojovat s tímto problémem jinou metodou, ale je možné, že CelluBlue zkusím dát ještě jednou šanci, protože jsem typ člověka, co se nerad vzdává. Takže uvidím, jestli se nepříjemné pocity objeví znovu. O výsledku bych Vás samozřejmě informovala zde na blogu ;-)

Fakta: 
Cena: 499Kč
E-shop: Fann parfumerie

Jelikož jsem výrobek kompletně nevydržela testovat, nebudu přidávat tradiční hodnocení. Chtěla jsem se s Vámi pouze podělit o svou vlastní zkušenost, která nebyla příliš příjemná. 

Měli jste Vy možnost tuto baňku vyzkoušet? Vydrželi jste ji používat celý měsíc a zjistili viditelné výsledky? Podělte se se mnou o Vaše zkušenosti nebo názory v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

2 komentáře:

  1. Už som tento produkt mala, používala, celkom mi vyhovoval, no už ho teraz nepoužívam

    Katkino dobrodružstvo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepoužíváš, protože už nemusíš? Po tom co jsi přestala, vrátila se zase pomerančová kůže? Nebo ne?

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)