Recenze

Parfémy toTap

června 01, 20178 Comments


Před nějakou dobou jsem na blogu zveřejnila recenzi s parfémy Essentis, které se inspirují známými vůněmi. Samozřejmě, že jsem od nich měla svou nejoblíbenější vůni YSL - Black Opium. Tedy měla, až do Vánoc, kdy se mi ji podařilo v práci rozflákat. I slza ukápla v ten moment. Takže jsem se nějakou dobu potloukala po světě bez své oblíbené vůně, a to až do doby, než jsem se dočetla, že se v brněnském centru Omega otevřela alternativní parfumerie toTap. A tak jsem tam zamířila, prohlédnout si jejich nabídku (nebo najít svůj oblíbený parfém?).


Když přijdete do prodejny, není to ten ochromující pocit potřeby mít mapu, abyste byli schopni něco najít, jako když přijdete do některých parfumerií. Zde je prostor menší a je jasně poznat dámská a pánská sekce. Každá vůně má svůj tester u kterého je název vůně a její složení. Vzhledem k tomu, že jsem si přišla do obchůdku pro svoje Black Opium, počkala jsem na radu od pana asistenta. Rychle se ke mě dostal a dal mi přičichnout k vůni Olivet. Vůně mi na papírku velmi připomínala Black Opium, ale dostala jsem ještě na vyzkoušení vůni Florac, která je inspirovaná vůní Lancome - La Vie Est Belle Florale, která mě nakonec zaujala snad ještě více, což mi přišlo až nemyslitelné. Takže na závěr se stalo to, že jsem odešla s velkou vůní Florac a malou lahvičkou Olivet. 
Ilustrační foto

Jednotlivé vůně jsou na prodejně rozlévány do vybraných flakónků, takže si můžete Vy sami zvolit svou velikost a u některých i vzhled. Velikosti flakónků jsou 10ml, 30ml a 50ml. Flakónky jsou skleněné bezbarvé a dle velikosti můžete mít zaoblený tvar, rovný tvar nebo malé jablíčko. K dispozici jsou také barevné miniatury do kabelky. Vůně je vložena do papírové krabičky, na kterou si můžete zvolit nálepku s věnováním, pokud chcete parfém jako dárek a vše si odneste v krásné taštičce.

A co se týče parfému samotného? Na začátku jsem měla pocit, že jsou oba parfémy skoro totožné, ale po čase jsem již mezi nimi zaznamenala větší rozdíl. Ze začátku jsem hodně sahala po vůni Florac, ale později se do mé obliby propracovala zpět vůně Olivet, která je v tuto chvíli již na polovině množství. Podobnost vůně s originálem je rozhodně velká. Řekla bych, že ještě větší než u původní Essentis vůně, kterou jsem měla. Parfém má navíc skvělou výdrž a intenzitu. Tedy, když přijdete ve škole do menzy a první co je Vám řečeno, že máte krásný parfém, i přesto, že Vy jste už asi hodinu zklamaní, že nic necítíte, je super. Takže bohužel, já sama si jsem schopná na vůni po pár hodinách přivyknout, ale díky svému okolí pozoruji, že opravdu drží a je schopná udělat rychlý efekt na ostatní. 



Pokud mám shrnout celou zkušenost s touto značkou, určitě mohu vřele doporučit. Návštěva obchodu je příjemná, pan asistent se o Vás skvěle postará, poradí, je milý a opravdu se vyzná. Poměr cena/množství/kvalita je naprosto luxusní. Kvalitou jsou parfémky opravdu vysoko, tedy dlouho vydrží, jsou na kůži opravdu cítit a navíc máte možnost velikostí do kabelky, což se rozhodně hodí. Na mé doporučení si i několik mých známých parfém pořídilo a zpětné ohlasy byly vždy velmi pozitivní jak u dámských, tak u pánských vůní.

Fakta: 
Velikosti: 10/ 30/ 50ml
Ceny: 149,- / 339,- / 389,-
E-shop: ZDE

Pro a proti: 
+ výběr velikosti
+ nízká cena
+ výdrž
+ síla vůně
+ kvalita
+ obchod
+ dárkové balení
- nic mě nenapadlo

A vy už jste o těchto parfémech slyšeli? Nebo dokonce některý z nich zkoušeli? Jak se jmenuje Váš oblíbený parfém, který máte nebo po kterém nesmírně toužíte? :) Podělte se se mnou v komentářích a pokud se Vám můj blog líbí, budu mít radost, pokud se dole přihlásíte mezi pravidelné čtenáře :)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

8 komentářů:

  1. Tak to je naozaj super. Ja som o tom ešte nepočula, no keby som z Česka, okamžite bežím do obchodu. Veľmi sa mi páčia rozličné flakóny. A z hľadiska flakónu ma oslovila viac Olive. Avšak musela by som ich cítiť, aby som vedela čo si vybrať.

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jablíčko je 10 ml. Je to super velikost do kabelky.
      Jelikož jsou parfémy inspirované známými značkami, tak si stačí vybrat svůj parfém v parfumerii a mrknout, jestli je také na jejich stránce. Podobnost je fakt vysoká, takže je nepravděpodobné, že by ti vůně pak nevoněla :)

      Vymazat
  2. Taky už mám vyzkoušeno a jsem velice spokojená. Prodejna je v dosahu, pan asistent opravdu muž na svém místě usměvavý, poradí, ale není vlezlý, ceny dostupné, vůně drží, za mě jednička s velkou hvězdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si úplně to samé :) Rozhodně příjemná parfumerie :)

      Vymazat
  3. Dobrý den Veroniko, To Tap v brně navštěvuji skoro od začátku. Moje oblíbená vůně je Chanel Chance a ten není zrovna nejlevnější. S radostí jsem začala používat alternativní Cannes, s kterým nemusím šetřit:-) A minule jsem odešla s vůní Mold, která je alternativou k My Burberry a vážně krásně voní. Vždycky si tam ráda nechám poradit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také si říkám, že je super, že nemusím tolik šetřit a prostě se nastříkám :) Moje oblíbené Black Opium je také dost mimo moji cenovou relaci, takže tato alternativa je naprosto skvělá :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)