Novoroční soutěž

prosince 31, 201713 Comments


SOUTĚŽ 31.12.-1.1.2018 - UKONČENO


A jak jsem dávala již dříve vědět, připravila jsem si pro Vás čtvrtou soutěž. Dnes se tedy pustíme do soutěže o ... 

... náhrdelník z chirurgické oceli značky Juvelora v hodnotě 549Kč. A jaké jsou pravidla soutěže? Máte možnost celkem o 4 vstupy! Kolika vstupy a na jakých sociálních sítích se zúčastníte je jen na Vás. Může to být jen jeden nebo klidně všechny čtyři. Soutěže se můžete zúčastnit až do 1.1.2018 do 23:00 a jeden výherce bude vyhlášen 1.1.2018 o půlnoci.

Vstup č.1: Stát se pravidelným čtenářem mého blogu (níže), napsat do komentáře Váš největší úspěch v roce 2017 a samozřejmě e-mail, abych Vás mohla kontaktovat v případě výhry. 
Vstup č.2: Stát se fanouškem mé stránky na facebooku (odkaz) a napsat zde komentář pod příspěvek s fotkou výhry, jak oslavíte příchod Nového roku? 
Vstup č.3: Stát se fanouškem na mém instagramu @veroniquebeauty (odkaz) a napsat zde komentář pod příspěvek s touto fotkou, jestli si dáváte nějaké předsevzetí nebo jaký máte cíl pro rok 2018? Ke svému komentáři pak připojit 3 své kamarády, kterým by se výhra mohla také líbit. 
Vstup č.4: Sdílet příspěvek na facebooku NEBO instagramu s hashtagem #veroniquebeautyNYE (profil musí být veřejný, aby se mi vstup zobrazil). 

VÝHERKYNÍ SE STÁVÁ BARBORA ČERVENKOVÁ! GRATULUJI!

XOXO 

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

13 komentářů:

  1. Kardinální změna stylu a barvy vlasů 🎇 to považuji za velký úspěch, změny jsou vždycky k dobrému.
    elvi14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Uběhla jsem půlmaraton. Pro mě to je pokrok, byla jsem nesportující člověk, nyní sportuji ráda. maracuja.tea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. dobrý den, můj největší úspěch byl ten, že jsem došla 320 km do Santiaga de Compostella. A jako každý nový úspěch se snažím brát, když udělám chybu a řeknu si, že se z ní do příště poučím. Přeju všem šťastný nový rok! cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Můj největší úspěch byl že jsem se přestala hádat s rodicema ❤️Náš vztah se strašně zlepšil ❤️ ivcahoreni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahooj Verunko,
    mým největším úspěchem v letošním roce asi bylo to, že jsem si splnila své velké přání a to rovnou dvakrát. Šla jsem na dvě kérky :) Šperk je krásný! Od Juvelora mám jeden stříbrný náramek a nosím ho non-stop.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. První výlet k moři v 25 letech , byla to paráda.
    Karpiskova.daniela@seznam.cz Dancza

    OdpovědětVymazat
  7. Největší úspěch - bakalářský titul :) a nna-guk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. V tomto roce proběhlo hodně změn, jako největší úspěch hodnotim koupi bytu a jeho zařizování. Ale taky těch nervů, co to stálo ☺️. Sleduji jako Simona zahrádková. Mail ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mým největším uspěchem je, že jsem zvládla splnit veškeré své povinnosti a vstupuji tak do nového roku "s čistým štítem" a bez jakýchkoliv restů

    e-mail: wachtarczykovamarketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC Mirka Škampová
    Získání zaměstnání, které mě baví a zároveň úspěšné dokončení kurzu, který jsem kvůli tomu musela absolvovat.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC Nikola Benková
    ja som dostala mega super povysenie ktore som vzdy chcela :)
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Petra Mezírková
    Můj největší úspěch je, že jsem v kvetnu odmaturovala a v listopadu se dostala k policii :)
    Mail: petra.mezirkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý den, moc děkuji, výhra mi udělala radost :) poslala jsem Vám e-mail. Bára

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)