Unboxing

Balíček z Notino

března 30, 201812 Comments


Moji milí. Už jste ode mě nějaký ten měsíc neslyšeli ani řádku. Musím se přiznat, že to nebyly úplně nejjednodušší chvíle. Udělala jsem jedno z největších rozhodnutí mého dosavadního života a postupně se vlastně tak nějak všechno obrátilo vzhůru nohama. Pro mě to byla, a stále možná je, náročná adaptace k tomuto novému směru, který jsem započala a tak se budu snažit postupně vklouznout zpět do svého blogovacího režimu. Ale teď už dost o mě a jdeme na článek. 


Před nějakým časem mi přišel do schránky zajímavý e-mail z e-shopu Notino.cz s nabídkou spolupráce. A v rámci toho mi zaslali uvítací balíček s drobnůstkami pro doplnění mého kosmetického stolečku. Takže pokud Vás zajímá, co jsem v balíčku našla, čtěte dále.

FLOSLEK PHARMA - Anti Acne - enzymatický peeling
Možná si někteří z Vás právě říkají, že peeling a aknózní pleť se přece příliš neslučují. No, u většiny peelingů to tak skutečně je. Aknózní pleť je totiž velice citlivá a je třeba s ní zacházet opatrně, aby se akné nerozneslo i na další místa, která pokrývá zdravá kůže. 
Tento enzymatický peeling je vytvořen přímo pro citlivou a problematickou pleť se sklony k akné. Pokožku čistí, exfoliuje a podporuje její obnovu a regeneraci. Navíc působí na redukci mazu a zmírňuje začervenání. 
Peeling neobsahuje žádné zrníčka, ale exfoliace probíhá pomocí aktivních látek. Díky tomu je možné jej použít i pro nejcitlivější pokožku. Použití se doporučuje cca 2krát týdně. 

Obsah: 50ml
Cena: 159Kč
E-shopWWW


Micelární voda značky Avéne je určena pro pleť problematickou a aknózní. Je vytvořena pro očištění pleti od nečistot včetně voděodolného make-upu. Díky obsahu termální vody ve výrobcích Avéne jsou vhodné také pro citlivější a podrážděnou pleť. Navíc při pravidelném používání zmírňuje zánětlivé projevy pokožky a redukuje produkci mazu. 
Pro odstranění make-upu naneseme na tampónek a krouživými pohyby  pleť očistíme. Pro jemné odlíčení očí necháme vodu na řasách působit pár vteřin a poté stáhneme dolů. 

Obsah: 100ml/ 400ml
Cena: 159Kč/ 372Kč
E-shopWWW

MIXA - Anti Redness - CC krém
CC krém pro zmírnění začervenalé pokožky asi není typický přípravek, jako by jste v této kategorii čekali. Jedná se o bílý krém, který ani po rozetření nemění barvu. Abyste si jeho účinky mohli lépe představit, berte jej jako krém, který svými látkami bojuje proti začervenání pleti - ať už jedná o běžný projev citlivé pokožky či zčervenání při zahřátí. 
Obsahuje květ arniky, vitamín B3 a kofein. Tyto látky pleť zklidňují, rozjasňují a sjednocují. Krém navíc poskytuje ochranu SPF 15 proti slunečnímu záření.

Obsah: 50ml
Cena: 220Kč (nyní akce 185Kč)
E-shopWWW

EUCERIN - DermatoClean - micelární voda
Micelární voda 3v1, která v sobě seskupuje čištění pleti, odličovač očí a tonikum. Přípravek je bez parfemace, barviv, alkoholu i mýdla. Díky obsahu kyseliny hyaluronové je pleť hydratovaná a zjemněná. 
Pro odstranění make-upu naneseme na tampónek a krouživámi pohyby  pleť odlíčíme. Pro jemné odlíčení očí necháme vodu na řasách působit pár vteřin a poté stáhneme dolů. 

Obsah: 200ml/ 400ml
Cena: 263Kč/ 390Kč
E-shopWWW



BRUSHART - houbička pro nanášení make-upu
Klasická houbička pro nanášení make-upu. K dostání je ve tvaru kapky nebo hrušky a obě hned v několika barevných provedení. Houbička se stará o rovnoměrné rozprostření make-upu a je vhodná také pro sušší pleť. Svým tvarem se krásně dostane špičkou do menších klenutých prostor obličeje a oblou plochou pak rychle pokryjete větší prostory.
Před použitím je nutné houbičku jako první namočit. Make-up se pak tolik nenasakuje dovnitř a hezky se roznáší na pokožce.

Cena: 109Kč
E-shopWWW



SPLAT Professional - cestovní sada
Cestovní sada pasty a skládacího kartáčku, která se krásně vleze do každé cestovní taštičky. Jemné štětinky jsou vhodné i pro citlivější zoubky a v sadě si můžete vybrat z několik druhů past. Ať už pastu s léčebnými schopnostmi nebo bělícím efektem. 

Obsah: 40ml
Cena: 76Kč
E-shopWWW


MINIATURY:

- intenzivní 21-denní kúru pro omlazení zralé pleti - kompenzuje nedostatek hormonů a zároveň regeneruje pleť v jejích základech.

- sérum pro boj s prvními vráskami pro ženy kolem 35-ti let. Zvyšuje pevnost a pružnost pleti, vyhlazuje jemné linky a vrásky. 
- protivráskový krém pro zralou pleť. Typ normální až suchá. Hydratuje, vyživuje a zpevňuje. Vhodný také jako podklad pod make-up. 

Tak jak by se Vám takový balíček líbil? Už jste si někdy z e-shopu Notino objednávali? Zaujal Vás některý z těchto přípravků? V případě, že ano, určitě mi do komentářů Váš názor. 


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

12 komentářů:

  1. Z Notina objednávám pravidelně :)
    tento balíček se mi líbí, určitě bych z něj naprostou většinu věcí využila :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se hlavně líbí, že na Notinu občas seženu některé produkty z Ameriky, které tady moc k dostání nejsou :)

      Vymazat
  2. Eucerin jsem už vyzkoušela a je to perfektní micelární voda :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že někdo další tyto výrobky poznává :)

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem ani jednu věc z tohoto balíčku, ale obě micelárky a ta cestovní sada na zuby by mě zajímaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se strašně líbí ten zavírací kartáček ... To je super nápad!

      Vymazat
  4. Pěkné věci sis vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento balíček jsem si neskládala já sama. Ale věci mi vybrali přímo na Notinu :)

      Vymazat
  5. S houbičkou na make-up mám zkušenosti a používám jí dlouho! Jsem s ní fakt spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla už v růžové barvě a nyní tedy i v černé :)

      Vymazat
  6. Heký článek, nejvíce mě zaujala micerální voda od avéne, kterou už chci nějakou dobu vyzkoušet a mixa cc cream vypadá taky dobře. Já mám právě problémy se začervenáním pleti, tak třeba vyzkouším :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)