Recenze

Manufaktura - Anti-aging sérum

září 19, 201714 Comments


Pokud rádi chodíte do obchůdků Manufaktura, asi jste si všimli, že v poslední době se jejich sortiment rozrůstá závodní rychlostí. Některé z nich jsem pro Vás vyzkoušela a dnes jsem si nachystala recenzi na Anti-aging sérum

Sérum dostanete zakoupit v světle růžové papírové krabičce s růžemi. Ty se opakují také na etiketě samotného séra, která je z lesklé růžové fólie. Lahvička je skleněná s kovovou spodní částí a víčko ve formě skleněného kapátka. Produkt celkově vyhlíží velmi luxusně a určitě bych se jej nebála použít jako dárek i pro náročnější dámu. Kapalina je pak hustější konzistence, cca jako make-up a má nažloutlou barvu. Vůně je samozřejmě květinová po růžích. 

Svou texturou je sérum lehounce gelové. Je velice dobře roztiratelné, takže pár kapek Vám postačí na celý obličej. Dobře se vsakuje, po chvíli je Vaše pleť suchá a dostane jemný sametový povlak. Cítím se po něm hydratovaná a pnutí, které mám po vyčištění pleti se ztratí. Večer si na něj dávám ještě krém, aby se pleť přes noc napapala, ale ráno již jen make-up, protože mi naprosto stačí. Neměla jsem za celou dobu používání pocit svědění, ani pálení, pleť naopak vypadala moc dobře a bez známek pupínků. 

Celkově jsem si přípravek moc užívala, byl velmi příjemný, krásně voněl a pleť a po něm byla hydratovaná, jemná a svěží. Líbila se mi především lehkost přípravku a to, že pleť neumastil. Anti-agingové vlastnosti asi nedokáži zcela posoudit, ale o tom bych Vám později dala ještě zmínku na svém instagramu @veroniquebeauty. Pokud tedy váháte nad jeho zakoupením, určitě se nemáte čeho bát. Přípravek Vám může pouze přidat. 

Pro a proti: 
+ design
+ množství
+ textura
+ vůně
+ kvalita
+ efekt

Fakta: 
Množství: 30ml
Cena: 349Kč
E-shop: Sérum

Zkoušeli jste již něco od značky Manufaktura? Která řada je Vaše oblíbená? Podělte se se mnou o Vaše zkušenosti v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

14 komentářů:

  1. vyzerá úžasne a manufaktúru veľmi rada, takže verím, že je skvelé to sérum! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá fakt moc hezky, velmi příjemně vypadající balení :) K manufaktuře nemám bohužel přístup, ale všichni tuznačku chválí, takže bych ji ráda jednou také vyzkoušela

    OdpovědětVymazat
  3. Moc produktů od Manufaktury jsem nezkoušela, ale toto sérum mám také doma. Je docela fajn a příjemně voní :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, že zde mám i další názor na přípravek :)

      Vymazat
  4. Miluji jejich řadu s vínem a meruňkovou toaletki. Tohle sérum jsem nezkoušela. Balení i vlastnosti vypadají fantasticky ale mohlo by tam toho produktů být víc než 30ml :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to zase docela vydrží. Kdyby bylo větší, tak by jsi ho zase měla doma dlouho, a to já si radši zase koupím něco čerstvějšího :)

      Vymazat
  5. Sérum vypadá velmi zajímavě a láká mě ho vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Já ještě nic nevyzkoušela, ale vypadá hodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji ;-) Manufaktura je super. Doma toho mám od nich hromadu a nemůžu si vynachválit :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)