Kurzy

MUIP - MASTER PRO A-Z - 2.týden

srpna 16, 20174 Comments


Jak už možná víte, od pondělí 31. července mi začal kurz MASTER PRO A-Z v Make-up Institutu Prague. V současnou chvíli mám za sebou druhý týden kurzu a chtěla bych Vám tedy přiblížit, jak vše probíhalo, co jsem se naučila a jaké byly mé dojmy. 


DEN 6
Nový týden začal dobovým make-upem s lektorkou Jankou Letkovou. Tento kurz byl teoreticky velmi zajímavý a prakticky také velmi zábavný. Jednotlivá léta od 20. do 50. jsme probrali během dopoledne. V ukázce jsme se podívali na to, jak se dá jednoduše zakrýt obočí a vytvořili jsme make-up ve stylu Edith Piaf. V druhé ukázce jsme pak poskočili na 40. a 50. léta, kde v období války, byl na oči menší důraz, zato u 50. let a období zářící hvězdy Marilyn Monroe, jsme si perfektně právě s líčením očí vyhráli. 

Vlastní dojem:
Tento kurz jsem si hodně užila. Bylo zajímavé zkoušet nové techniky a u nácviku jsme se velice nasmály. Celkově se líčení dost dařilo. Lektorka Janka skvěle popsala celá období, probrali jsme všechny aspekty od make-upu, přes módu po tehdejší ikony. U konce jsme si doporučili také nějaké filmy pro přiblížení celého období. 

DEN 7
Další den jsme pokračovali v dobovém make-upu od let 50. po současnost. Kurzem nás opět prováděla lektorka Janka, která s námi prošla jednotlivá období a ukázali jsme si líčení například ve stylu Twiggy, Pin-Up a 80.let, které zářily všemi barvami. Opět jsme si zkoušeli nové techniky linek a barevné kouřovky. 

Vlastní dojem:
Den byl opět poměrně náročný, jednotlivá líčení vyžadovala preciznost, takže každá nerovnost byla na celku vidět. Opět jsme probrali dobu jako celek, a doporučili se filmy a literatura pro ty, kteří by se jednotlivým obdobím rádi věnovali více do hloubky.

DEN 8
Den, který se stal pro mnohé z nás premiérou v oblasti hair designu. Kurzem nás prováděla Markéta Šlapáková, skvělá kadeřnice, která je známá nejen u nás, ale také v zahraničí. V teorii jsme si řekli, jaké produkty a doplňky si pro účesy pořídit, a probrali jednotlivé typy vlasů. Poté jsme si ukázali práci s tupírováním, udělali profesionální culík, upletli rybí cop a nakonec se naučili vlasy vlnit kulmou i žehličkou.  Markétka se věnovala každému z nás s individuálním přístupem a pomáhala s věcmi, které nám nešli, abychom si nepřišli úplně ztracení. 

Vlastní dojem:
Pro mě zatím asi nejnáročnější a nejnespokojenější den. Vždy jsem měla poměrně problém s úpravou a zaplétáním vlasů. Není pro mě jednoduché vlasy pevně uchopit, aby nic nevyjíždělo. Jak můžete vidět, culík na fotce perfektní není. Z rybího copu jsem však měla již daleko větší radost, povedlo se mi jej hezky zaplést, ale poté jsem si to pohnojila, když jsem se ho snažila vytahováním uvolnit. Nakonec nácvik vlnění vlasů byl poměrně zábavný, všechny vyzkoušené techniky se dařily, takže měla modelka vlásky jako princezna.

DEN 9
Druhý den vlasové úpravy byl ještě o něco náročnější, jelikož jsme se pustili do účesů. Markétka nám dopoledne opět vysvětlila teorii a odpoledne jsme se začali učit jak připnout podložku, jak ji zakrýt a jak s vlasy v účesu pracovat. Během dne jsme si všichni vyzkoušeli jeden účes s podložkou a nakonec i freestyle z prvků, které jsme si během obou dnů předvedli. Já si u prvního účesu vylosovala česací hlavu, takže jsem si mohla trošku lépe procvičit účes bez obavy, že slečně vytrhám všechny vlasy, u druhého jsem pak dostala slečnu s vlasy až po zadek.

Vlastní dojem:
Po prvním dnu se mi tak nějak vše uleželo v hlavě a mé techniky se další den již znatelně zlepšily. Úchop ruky jsem zpevnila, práci se sponami jsem vypilovala a začalo se i lépe dařit při zaplétání. Z druhého dne vlasové úpravy jsem měla mnohem lepší pocit, je mi jasné, že vše je o tréninku, ale samozřejmě chci, aby se mi dařilo a tak není jednoduché, když něco nejde hned. Takže po kurzu nakoupím příslušenství a budu trénovat a trénovat.  

DEN 10
Den desátý jsme věnovali tréninku. Tentokrát jsme byli lektorsky zaštítěni zkušeným vizážistou Sashou W. Isarem. Jako první jsme dostali za úkol zaměřit se na věci, které nám nejdou, takže jsem vytvořila vzhled s výraznějšími linkami a sytými rty. Další vzhledy pak následovaly z předlohy časopisů. Celý den byl o tréninku a vytvářeli jsme pouze výraznější vzhledy.

Vlastní dojem:
Během dne bylo vidět, že jsme všichni byli poměrně nervózní. Ze Sashi byla cítit přirozená autorita a tak jsme všichni chtěli předvést to nejlepší. Vzhledem k jeho zkušenostem z televize a divadla, jsme opět na celé líčení dostali nový pohled a většina z nás se naučila něco nového a pravděpodobně všichni zjistili, že není třeba se s make-upem tolik piplat. Čím víc se totiž znervózňujeme s malými detaily, tím více se pak nedaří v celku. 

Takže to by bylo vše k druhému týdnu. Pokud budete mít nějaké dotazy, které nebyly článkem zodpovězeny, neváhejte mne kontaktovat přes komentář, nebo klidně na mail či jiné sociální sítě. Pokud si přejete sledovat veškeré dění o něco více živě, určitě se mrkněte na můj instragram, kam do instastories nahrávám vše ještě za čerstva - jméno @veroniquebeauty.

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

4 komentáře:

  1. Tak to vyzerá naozaj perfektne :) Fakt si si to užila super

    www.lifi.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ano :) Už mi zbývají jen 2 týdny :( Klidně bych si to prodloužila.

      Vymazat
  2. Tak to vypadá fakt skvěle a úplně si dokážu představit, jak moc dokážou být některé věci náročné, hlavně na tu preciznost, hlavně, když je pak všechno vidět :/ Ale sama, bych si ráda někdy podobný kurz vyzkoušela, myslím, že je to super zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné i psychicky, protože samozřejmě chceš předvést to nejlepší, ale když to děláš poprvé, tak to třeba úplně nejde.
      Za sebe 100% doporučuji nějaký z kurzů. Na MUIP se mi líbí, že dostaneš prvotřídní lektory, kteří se střídají, takže máš možnost vidět různé techniky a pohledy na make-up. Myslím, že nemáš co ztratit. Jen získat ;-)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)