Recenze

Sportique - Pleťové tonikum a Deodorant

ledna 02, 20176 Comments


Nevím jak to máte Vy, ale mě čím dál tím víc táhnou spíše přírodnější typy kosmetických značek. Přeci jen, chemie je kolem nás již tak dost, tak proč si neulehčit, alespoň v rámci té kosmetiky. A tak jsem při návštěvě jednoho malého krámku narazila právě na českou přírodní kosmetiku Sportique. Zaujaly mě především krásné lahvičky s minimalistickým designem. No samozřejmě mi hned v hlavě vyskočilo: "To musím vyzkoušet!"


Pleťové tonikum Růže
Lahvička tonika je plastová, hnědé barvy se stříbrnou nálepkou. Je to skvělá imitace skla, ale v plastu se Vám lahvička alespoň nerozbije. Víčko je šroubovací hliníkové a pod ním je hrdlo lahvičky doplněno tradičním aplikátorem s malým otvorem. 
Tonikum samotné je tradičně bezbarvá tekutina s příjemnou lehkou vůní růží. Níže můžete vidět, že se tonikum dělá ve více variacích, ale rozdíl je pouze v parfemaci výrobku. Všechny verze jsou vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé a problematické. 
Za sebe mohu tonikum určitě vřele doporučit, protože sama mám pleť lehce citlivou, takže na některé produkty má pleť reaguje začervenáním, svěděním či dokonce napuchnutím. U tohoto produktu jsem takové problémy absolutně nezaznamenala. Aplikace je příjemná, parfemace výrobku mě nijak nedráždila a po ošetření pleti se cítím svěží. 
Navíc ve složení můžete vidět olej z damašské růže, což je jedna z nejžádanějších luxusních surovin v kosmetice. Tento olej tedy pomůže k lehkému vypnutí a hlavně k předcházení povolování kůže. Výrobek neobsahuje alkohol, takže se nemusíte bát zbytečného přesušování.

Provedení: Jasmín, Okurka, Růže
Obsah: 200ml
Cena:179Kč
WWW: e-shop Sportique

Známka: 1

Složení: Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Chondrus Crispus Extract, Saccharide Isomerate, Sodium PCA, Polyglyceryl-4 Caprate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Ethylhexylglycerin, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Magnesium PCA, Parfum, Zinc PCA, Rosa Damascena Flower Oil, Citric Acid, Manganese PCA, Sodium Citrate, Potasium Sorbate, Citronellol, Geraniol

Tělový deodorant Levandule
Tělový deodorant má stříbrnou hliníkovou lahvičku a aplikátor v podobě rozprašovače s průhledným plastovým víčkem. 
Deodorant je tedy v tekuté podobě a má vodovou konzistenci. Při aplikaci dobře miřte, abyste si jej nenastříkali jako já na obličej 😃 První pocit z výrovku byl trošku lepivý, je třeba chvíli po aplikaci vyčkat, ale odezní po uschnutí podpaží. Díky svému provedení nezanechává na oblečení šmouhy při oblékání, ani barevné mapy při nošení. 
Ohledně vůně, měla bych říct, že levandule je opravdu silnější. Doporučila bych ji spíše pro levandulové nadšence, jelikož dokáže nahradit i parfém. Já mám tuto vůni ráda, ale i přesto to na mě bylo docela dost silné, a trošku lituji, že jsem si nevybrala jiné provedení. 
Co se týče výdrže, tak účinky deodorantu jsou skutečně dobré - podle náročnosti dne jsem někdy měla potřebu se navečer přestříknout, ale spíše při větší aktivitě. Narovinu při této vůni jde zápach i docela těžce zaznamenat ...
Upřímně mám z tohoto produktu trošku smíšené pocity. Asi bych jej ráda vyzkoušela i v jiné vůni, protože Levandule pro mě byla těžší, než jsem si myslela, že bude, ale funkce deodorantu jako taková byla poměrně dobrá. 

Provedení: Levandule, Jasmín, Růže, Unisex
Obsah: 100ml
Cena: 219Kč
WWW: e-shop Sportique

Známka: 2

Složení: Alcohol denat., Aqua, Glycerin, Polyglyceryl – 3 Caprylate, Lavandula Angustifolia Oil

Myslím si, že tyto přípravky díky designovým obalům tvoří také krásný dárek. Všimla jsem si, že Sportique na stránkách vytvořilo také spoustu dárkových balíčků vhodných třeba jako dárek k narozeninám (nebo jako dárek pro Vás za penízky od Ježíška ;-)), takže pokud Vás tyto produkty zaujaly, tak se na ně určitě mrkněte ZDE.
I z těchto výrobků mám velkou radost, jen s tím, že deodorant bych raději zvolila v jiném provedení. K toniku žádné výtky nemám, to mě rozhodně nadchlo kromě pocitu z používání také svou krásnou vůní. Pokud byste si rádi přečetli také recenzi na Přírodní mýdlo a Tělové mléko, mrkněte ZDE.

Už jste o této značce slyšeli? Nebo dokonce máte nějaký jejich výrobek doma? Napište mi Vaše zkušenosti dolů do komentářů!

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Je pravda, že ty jejich obaly jsou prostě nádherné, tonika vypadají zajímavě, deodorant mě až tolik neláká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc pěkné. Já bych je trošku sjednotila, aby výrobky korespondovaly, ale myslím, že jsou velice dekorativní :)

      Vymazat
  2. Značku znám podle názvu, nezkoušela jsem. Souhlasím s tím, že je lepší dávat přednost přírodní nebo bio kosmetice, sama to tak mám :-) deodoranty moc nepoužívám, dávám přednost klasickým parfémům, ale v létě jsou tyto odlehčené verze vůní fajn.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak deodorant se nepoužívá kvůli vůni, ale proti tomu, aby ničil bakterie vzniklé pocením a člověk tak nezapáchal. Možná si to s něčím pleteš :)

      Vymazat
  3. Túto značku som už používala a ich dezodoranty som si v skutku celkom obľúbila. Sú veľmi príjemné a navyše sú super aj na cvičenie. U mňa bol favoritom ten z vôňou jazmínu. Čo sa týka čistenia, tak z toho som nemala nič, no ružovú vôňu som mala možnosť cítiť z krému na ruky a bola fakt božská :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč, ale Jasmínu jsem se docela bála. Nevím jak to voní a tak nějak jsem si představovala silnou ostrou vůni ... Ale třeba jej příště vyzkouším :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)